Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa
No niin, tänne saa ja pitää kirjoittaa kaikkea mahdollista, jotta ei aina tarvitse avata uusia ketjuja joka pikku jutullekin. Antaa palaa!
Kommentit (93)
Milloin tulee suomalaiset mansikat kauppoihin?
Aloitin uuden työn just koronan alkutaipaleella ja työpaikka osoittautui ihan hirveäksi, joten olin todella onnellinen, kun koronarajoitusten vuoksi mut irtisanottiin. Nyt pelkään, että pyytävät sinne takaisin töihin (sellaista on vihjailtu), kun rajoitukset on poistuneet, koska pakkohan sitä olisi mennä, jos kerran töitä tarjotaan.
Kiltti tasoluokittaja kirjoitti:
Kilttiksilläkin on oikeus kauniisiin naisiin, koska tasoja ei ole.
Kellään ei ole oikeutta kehenkään.
Harmittaa, että ostin liilan paidan, kun olin shoppailemassa sukulaisen kanssa. Olisi pitänyt ostaa musta kuten alun perin halusin. Nyt se paita ei sovi yhtään mun lempikesähousuihin. Mutta hyvä kai vaan, että on näin pienet ongelmat...
Vierailija kirjoitti:
Kiltti tasoluokittaja kirjoitti:
Kilttiksilläkin on oikeus kauniisiin naisiin, koska tasoja ei ole.
Kellään ei ole oikeutta kehenkään.
Älä sä käy mulle! 😤
Hitto kun meinaa päivästä loppua tunnit kesken! Ja tämä vieläpä työttömänä! Kuinka ihmeessä työssäkäyvät, perheelliset, jne. järjestävät aikaa kaikelle...
Miten kiinnitän vauvan turvakaukalon pyöräkärryyn turvallisesti? Ei ole autoa, ja olisi kiva päästä kesällä pienen kanssa liikkumaan muutenkin kuin julkisilla.
Pekko Haavimiespoika taitaa tykätä nuorista miehistä. Haki kehitysmaasta itselleen paaaaljon itseään nuoremman miehen, ja kun tämä vanheni, niin avustajaksi otettiin vielä nuorempi mies, jonka kanssa on kiva veneillä ja viettää vapaa-aikaa. Tämä kaikki on ilmeisesti täysin ok vihreille naisille, mutta thaimaalaisen naisen kanssa avioituva mies on oksettava hyväksikäyttäjä.
Meidän alivuokralaiset pitää ihan kamalaa meteliä. Tai oikeestaan ne lapset huutaa nälissään, vaikka äiti raasu vie niille jatkuvasti ruokaa. Kyseessä siis ihana talitintti pesue ja innolla odotan, koska vaavit alkaa lentoharjoituksensa.
Pitäis saada takas vanha elämä. Työ, parisuhde ja kaikki. Miten onnistuu?
Kesä yrittää piristää ja mä haluaisin pysyä masentuneena. Pelottaa se bright side.
Paleltuukohan herneenversot yöllä ulkona? Pitäiskö nostaa sisään?
Saako täällä muuten sitten myös provosoitua, väärinymmärtää ja haukkua kaikki?
Eihän Ståhlberg ole Suomen ensimmäinen presidentti vaan P. E Svinhufvud.
Ståhlberg on istunut ensimmäisen kauden presidenttinä, mutta häntä ennen on vaikuttanut P. E Svinhufvud.
Miksi google antaa ymmärtää toisin?
Haluaisin kuulla viisaimpien ihmisten mietteitä tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Saako täällä muuten sitten myös provosoitua, väärinymmärtää ja haukkua kaikki?
Älä provosoidu vaan kerro sinua askerruttavat mietteesi.
Kylppäri siivottu! Nyt kylpyyn rentoutumaan ja viinilasi mukaan.
En saa yhtä ihanaa miestä mielestäni :/
Mä vihaan Haavistoa ja muita vihreitä, ja kaikkea sitä tuhoa mitä ne aiheuttaa Suomelle.