Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ylipainoisia jotka eivät käy paljoa ihmisten ilmoilla ulkonäkönsä takia? Kärsin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta.

Vierailija
02.06.2020 |

Olen varmaan laittanu arkuudeksi mutta syy tuo ylipaino.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kun töissä, kaupassa ja lenkillä (kesäisin vain koska voin pitää aurinkolaseja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka paikassa. Joskus joku tuijottaa ja meinaa jotain sanoa, mutta se on heidän ongelmansa.

Vierailija
4/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Viihdyn muuten vain omissa oloissani ja kotona rauhassa. Miksi pitäisi mennä turhaan kaupungille pyörimään? Inhoan shoppailua ym. päämäärätöntä vaeltelua kaupungilla.

Vierailija
5/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä laihdutuskuurilla mutta hitaasti paino putoaa koska ylimääräistä on parikymmentä kiloa. Ehkä asia helpottaa kun laihtuu hieman. Ap

Vierailija
6/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vain reippaasti nyt kesällä ulkoilemaan niin painokin putoaa samalla. Tai ei sen putoaminen mikään pääasia ole vaan se, että nautit kesästä ja ulkoilusta. 20 kiloa ylipainoa ei oikeasti ole mitään ihan kamalaa, monella tuolla on paljon enemmänkin ja jos painonpudotus on haussa niin kesä on hyvin otollista aikaa elämänmuutokseen. Tsemppiä ja mukavaa kesää!

Vierailija
7/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua laihduttaa ikinä, vaan herkut tärkeintä niin sitten joutuu kärsimään.

Mutta miksi et halua laihduttaa?  mikä on se syy

Vierailija
8/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella ja syksyllä on takit turvana, nyt ei löydy sopivaa vaatetusta ja olin kuvittelevinani että nuoret tirskui minulle vaikka en minäkään ihan sairaalloisen ylipainoinen ole. Sinä et ainakaan sitä ole, 20kg ei ole mikään hurjin lukema!

Briteissä matkaillessa näin että pyöreillä naisilla oli kesällä kivoja ohuita " tunikatakkeja", siis auki edestä ja puolipitkät hihat. Olivat ihan tyylikkään näköisiä.

Vierailija
9/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat setit. Terapia ja lääkitys on, 160cm/100kg. Vaikeaa lähteä edes kävelylle, koska ahdistaa, kun kaikki näkee mut.

Aattelen aina, et kaikki arvostelee mun ulkonäköä ja vaatteita, sitä miten kävelen, nauraa, että läski on muka lähteny lenkille.. Tiedän kyllä, että paisuttelen ja ylitulkitsen asioita ja tämä on kovan työstön alla terapiassa nyt. Ei muuta kun ylös, ulos ja altistumaan.. :)

Vierailija
10/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaikkein vaikeinta aikaa "liian hoikkana". Minulla on tosi isot tissit ja ne korostuvat sitä enemmän mitä hoikempi olen ja miehet jakelevat huomioitansa niistä ihan kuin en itse tietäisi että ne ovat isot. Jatkuvat seksipyynnöt ahdistavat myös. Siksi yritän olla mahdollisimman rumasti pukeutunut ja huolittelematon. En voi olla kamala läski suojamuuriksi kun liikun niin paljon. Olen saanut sosiaalisen kammon noista ahdisteluista johtuen. Joku kesä olin niin täynnä tuota peetä, että käänsin vain selän ja olin selin kunnes tyyppi häipyi. Haluan siis, että tuntemattomat eivät huomioi, kiitos.

Vierailija
11/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä kiloa ylimääräistä ei kuulosta mitenkään huomiota herättävältä. Rohkeasti vaan menet minne haluat! Hanki itsellesi luottovaatteet, mitkä päällä tunnet olosi hyväksi.

Vierailija
12/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat setit. Terapia ja lääkitys on, 160cm/100kg. Vaikeaa lähteä edes kävelylle, koska ahdistaa, kun kaikki näkee mut.

Aattelen aina, et kaikki arvostelee mun ulkonäköä ja vaatteita, sitä miten kävelen, nauraa, että läski on muka lähteny lenkille.. Tiedän kyllä, että paisuttelen ja ylitulkitsen asioita ja tämä on kovan työstön alla terapiassa nyt. Ei muuta kun ylös, ulos ja altistumaan.. :)

Sehän on vain myönteinen asia, että lihava on lähtenyt lenkille :) Merkki siitä, että huolehtii terveydestään ja tekee asialle jotain. Olet ihan oikeassa siinä, että joskus lihaville juoksijoille naureskeltiin, mutta nykyään on ymmärretty arvostaa sitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi