Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietin koko eilisillan terassilla. Omalla terassilla. Sai itse päättää musiikin, ei tarvinnut maksaa itseään kipeäksi kaljasta eikä miettiä onko lähellä istuvilla korona tai muu hyppykuppa

Vierailija
02.06.2020 |

Minua ei liikuta vaikka kuppiloiden terassit eivät olisi auenneet ollenkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin eilen uimahallissa pitkästä aikaa. Alkoholi ei kiinnosta mutta uudet liikuntamahdollisuudet kiinnostaa aina.

Luitko Hesarista uimavedenpuhdistajan kommentin? Klooripitoisuudet Suomen uuma-allasvedessä on niin pieniä, että ne tuhoaa vain joitakin bakteereja, ei viruksia. Veden pintajännitys saa tyynessä vedessä virukset kellumaan veden pinnalla vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
22/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin eilen uimahallissa pitkästä aikaa. Alkoholi ei kiinnosta mutta uudet liikuntamahdollisuudet kiinnostaa aina.

Missä kaupungeissa oikeesti on uimahalli auki keskellä kesää?

Espoo, Leppävaara.

Samasta paikasta löytyy uimahalli ja sitten se maauimala.

Tässä on vain se juttu että jos menet sisälle niin pääset myös kylmäaltaaseen mutta jos menet ulos niin et pääse kylmäaltaaseen koska tilat ovat eristetty toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko Hesarista uimavedenpuhdistajan kommentin? Klooripitoisuudet Suomen uuma-allasvedessä on niin pieniä, että ne tuhoaa vain joitakin bakteereja, ei viruksia. Veden pintajännitys saa tyynessä vedessä virukset kellumaan veden pinnalla vaikka kuinka pitkään.

En lukenut, voitko linkata jutun?

Vierailija
24/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, A-klinikka tarjoaa AP:lle apua alkoholin käytön kanssa. Ota rohkeasti yhteyttä

Vierailija
25/25 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, A-klinikka tarjoaa AP:lle apua alkoholin käytön kanssa. Ota rohkeasti yhteyttä

Vaikuttaa, että sinulla on se ongelma, ota rohkeasti vain yhteyttä A-klinikalle jos ehdit kaljan kiittaamiseltasi. 

En ole ap mutta samaa mieltä siitä että minun puolesta terdet voisivat olla edelleen kiinni. Tai auki, ihan miten vaan. 

Muillekin räksyttäjille, sitä sosiaalista elämää voi olla muuallakin kuin terassilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme