Vietin koko eilisillan terassilla. Omalla terassilla. Sai itse päättää musiikin, ei tarvinnut maksaa itseään kipeäksi kaljasta eikä miettiä onko lähellä istuvilla korona tai muu hyppykuppa
Minua ei liikuta vaikka kuppiloiden terassit eivät olisi auenneet ollenkaan.
Kommentit (25)
Kotiterassit ja olkkariyökerhot on ihan parhaita <3
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tuntuu ahdistavan se, että muilla on sosiaalista elämää ;-DDDD
Onko sun sosiaalinen elämä kaljaterassilla???
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kotiterassit ja olkkariyökerhot on ihan parhaita <3
Mökkiterassi on vielä paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Kyllä minä varmaan kesän mittaan sielläkin käyn. Minusta on mukavaa istua ihmisten parissa ja katsella ihmisiä. Kotimaassa sitä ei tapahdu edes vuosittain, mutta nyt kun kesäloma kuluu Suomessa niin saatanpa täälläkin terdellä piipahtaa.
Mikä sinua siinä ahdistaa, että muilla on kivaa terassilla? Se, ettei sinulla ole kavereita, keiden kanssa sinne mennä? Että siellä muut onnistuvat herättämään naisten kiinnostuksen ja pariutuvat?
Itse kävin eilen uimahallissa pitkästä aikaa. Alkoholi ei kiinnosta mutta uudet liikuntamahdollisuudet kiinnostaa aina.
Oliko hyvä meininki ja iloisia ihmisiä? Sulla on ongelma kaljan kanssa jos haluat juoda mahdollisimman halvalla ja yksin.
Nro 7, miten se sitten sinulta on pois, että muut kävivät eilen terassilla? Mikä siinä ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin eilen uimahallissa pitkästä aikaa. Alkoholi ei kiinnosta mutta uudet liikuntamahdollisuudet kiinnostaa aina.
Missä kaupungeissa oikeesti on uimahalli auki keskellä kesää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.Kyllä minä varmaan kesän mittaan sielläkin käyn. Minusta on mukavaa istua ihmisten parissa ja katsella ihmisiä. Kotimaassa sitä ei tapahdu edes vuosittain, mutta nyt kun kesäloma kuluu Suomessa niin saatanpa täälläkin terdellä piipahtaa.
Mikä sinua siinä ahdistaa, että muilla on kivaa terassilla? Se, ettei sinulla ole kavereita, keiden kanssa sinne mennä? Että siellä muut onnistuvat herättämään naisten kiinnostuksen ja pariutuvat?
Ihmisten katselu = sosiaalista elämää? Säälittävää.
Mulla on kavereita, joiden kanssa voin olla vaikka omalla mökilläni. Parisuhde on pitkä ja vakaa, ei tarvitse kaljaa kittaavia olioita sillä silmällä onneksi katsella.
Hyviä koronoita sulle!
Mä otin myös aurinkoa takaterassilla ilman huolen häivää.
Terdeillä on kyllä nykyään ihan järkyttävät hinnat, ei 20 e riitä mihinkään! Ei köyhällä ole varaa. Halvempaa on hakea lidlistä pussikaljat ja mennä puistoon tai parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.Kyllä minä varmaan kesän mittaan sielläkin käyn. Minusta on mukavaa istua ihmisten parissa ja katsella ihmisiä. Kotimaassa sitä ei tapahdu edes vuosittain, mutta nyt kun kesäloma kuluu Suomessa niin saatanpa täälläkin terdellä piipahtaa.
Mulla on kavereita, joiden kanssa voin olla vaikka omalla mökilläni. Parisuhde on pitkä ja vakaa, ei tarvitse kaljaa kittaavia olioita sillä silmällä onneksi katsella.
Hyviä koronoita sulle!
Ahdistuksesi on kiinnostavaa, siksi vastaan sinulle, vaikka yritätkin mennä henkilökohtaisuuksiin. Kyllä, ihmisten katselu hyvässä seurassa on sosiaalista elämää. Etenkin ulkomailla on kiva istua kävelyretkien välissä kylmän oluen kera. Ihan oman puolisoni kanssa sitä harrastan. Paljon enemmän teen kesällä ihan muuta, kuten sanoin en yleensä kotimaassa käy terasseilla enkä normaalikesänäkään vietä ulkomailla kuin yhteensä ehkä kolmisen viikkoa. Niistä osan patikoimassa vuoristossa, jolloin en istu terassilla.
Miksi sinulla on noin paha olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ahdistaa ihan hirveästi kun ei ollut tekonaurua kirkuvia keski-ikäisiä pubiruusuja selän takana eikä pöytääni tunkenut yksikään räkä poskella sönkkäävä ukko jonka mielestä yksin terassilla istuva nainen on seksiä vailla. Sosiaalinen elämäni on ihan jossain muualla kuin terasseilla. Ap
TÄMÄ! Vaikka istuisit siinä epäseksikkäässä neuletakki/farkut-yhdistelmässä ilman meikkiä, niin silti joku tulkitsee sinut munahaukaksi sillä eihän nainen voi yksin muuten olla liikenteessä! Koeta siinä sitten siemailla hyvää tummaa olutta ja selailla Ilta-sanomia, kun joku tunkee suunilleen syliin "Moi. Ootsä ihan yksin täällä? Palaako? Hymyile nyt vähän hei."
Ymmärrän ap:ta. Näin 40-vuotiaana minäkään en jaksa kuunnella jotain Cheekkiä tms pas kaa ja maksaa 8 e bissestä, mielummin juo bisseä omassa pihassa kuunnellen heviä tai ysäriteknoa.
Yksi ennen tapailemani oli just tuollainen, mies hehkutti, kuinka on mukavaa olla kotona kun saa itse valita musiikin ja kaikkea... Itseä ahdisti, kun hän painosti viikonloppuisin vaan olemaan kotona ja tuomitsi, kun minua kiinnosti olla ihmisten ilmoilla. Eihän se kauan kestänyt se suhde, onneksi.
Ihan hyvä. Mäkin vietän laatuaikaa omalla partsilla.
Kukaan ei köhi eikä hönkäile vieressä.
Taitaa kalja maistua kotona joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä koronoita sulle!
Mua kyllä ahdistaisi aina katella samoja naamoja. Se ON sosiaalista elämää, että siihen tulee jotain vaihteluakin. Mun mielestä kavereiden kanssa oleminen on hengailua, sisältää sekin tietenkin sosiaalista kanssakäymistä, mutta kyllä sosiaalisella elämällä yleensä tarkoitetaan sitä, että tilanne elää ja tuo uutta jollain tavalla.