Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kaipaatteko koskaan eksää

Vierailija
01.06.2020 |

Siis jos on oikeesti rakastanut toista, niin kaipaatteko koskaan sellaista eksää? Vaikka olisi erottu riidoissa?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kaivannu vaikka lapseni äiti onkin oltiin liian eri tasoilla rakkauden suhteen ja toiveiden ja elämän kaa. saatiin kyllä rakas lapsi hyvissä väleissä erottiin ja autan äitiä kun pystyn et saa vapaata on lähivanhemipi oltiin viikko viikko systeemillä mut sit sairastuin ja äiti otti isomman roolin ukki auttaa viikonloppusin et äiti saa vapaata vastuista ja voi keskittyä opiskeleen ja työntekoon mä otan kerran viikossa lapsen kaa omaa aikaa ja sitten meen ukille viikonlopuks ja ollaan kolmistaan. mä olin vähän sellanen pää pilvissä menijä ja äiti jalat maassa tyyppi.

Vierailija
2/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me rakastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. M52

Vierailija
4/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos hän on halunnut erota, hänellä oli kai syynsä. Mikä ihme on muka muuttunut?

Tai, kaipaan kyllä, mutta en halua tuollaista tuuliviiriä takaisin elämääni. Liikaa draamaa.

Vierailija
5/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos hän on halunnut erota, hänellä oli kai syynsä. Mikä ihme on muka muuttunut?

Tai, kaipaan kyllä, mutta en halua tuollaista tuuliviiriä takaisin elämääni. Liikaa draamaa.

No mitä tekisit, jos hän ottaisi suhun yhteyttä ja haluaisi selvittää välit?

Vierailija
6/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuhyvää seksiä ja hänen orgasmiherkkyyttään. Varsinkin ovispanetus oli yhtä juhlaa, leidi oli koko ajan kahvassa kiinni.

Vierailija
7/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo kaivannu vaikka lapseni äiti onkin oltiin liian eri tasoilla rakkauden suhteen ja toiveiden ja elämän kaa. saatiin kyllä rakas lapsi hyvissä väleissä erottiin ja autan äitiä kun pystyn et saa vapaata on lähivanhemipi oltiin viikko viikko systeemillä mut sit sairastuin ja äiti otti isomman roolin ukki auttaa viikonloppusin et äiti saa vapaata vastuista ja voi keskittyä opiskeleen ja työntekoon mä otan kerran viikossa lapsen kaa omaa aikaa ja sitten meen ukille viikonlopuks ja ollaan kolmistaan. mä olin vähän sellanen pää pilvissä menijä ja äiti jalat maassa tyyppi.

No todellakin. Jos hän oli "äiti" niin sä olit varmaan vähän lapsen roolissa. Ei ihme, että erositte.

Vierailija
8/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Eikä päivääkään kulu, ettenkö häntä ajattelisi.

M29

Vierailija
9/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Eikä päivääkään kulu, ettenkö häntä ajattelisi.

M29

Höh :( miksi erositte?

Vierailija
10/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni kysyi miksi puhun aina ex vaimostani. Kerroin hänelle, että ex vaimo sanoi, että vanhoja asioita ei kannata muistella.

suuttui ja lähti terassille

Vierailija
11/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan.

Kaipaan syvästi sitä perhe-elämää jota sain elää ja kuinka onnellinen olin silloin.

En koskaan, en koskaan milloinkaan ois tehnyt sitä hetkellistä harha-askelta, jos oisin voinut edes aavistaa, millaiset seuraukset siitä on.

Miten kukaan puoliso, kumppani voi hylätä koko yhteisen elämän ja kaiken sen, mitä on yhdessä eletty ja koettu ja saatu kaksi yhteistä ihanaa lasta.

Väärin tein, mutta pitikö koko elämä lopettaa siihen? Pitikö?

Eronnut sinkku 38.

Vierailija
12/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen joskus hänen pyllyä ja rintoja.

Mutta kun sitten muistelee millainen latvalaho siitä tuli niin tulee vilunväristys.

Vierailija
13/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, mutta pitää mun jonkun kanssa olla ja jotkuta panna niin otin sitten uuden muijan.

Vierailija
14/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaan.

Kaipaan syvästi sitä perhe-elämää jota sain elää ja kuinka onnellinen olin silloin.

En koskaan, en koskaan milloinkaan ois tehnyt sitä hetkellistä harha-askelta, jos oisin voinut edes aavistaa, millaiset seuraukset siitä on.

Miten kukaan puoliso, kumppani voi hylätä koko yhteisen elämän ja kaiken sen, mitä on yhdessä eletty ja koettu ja saatu kaksi yhteistä ihanaa lasta.

Väärin tein, mutta pitikö koko elämä lopettaa siihen? Pitikö?

Eronnut sinkku 38.[/

Voi ei, no mut joskus pitää vaan oppia asioita kantapään kautta. Eikä toistaa samoja virheitä uudelleen. Mut kyllä tollasesta ”opetuksesta” on pitkään rikki.

Vierailija
15/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä kyllä pidän ex-vaimoani edelleen, vaikkakin hän on nyt muisto vain.

Löysi sosiaalisemman kaverin harrastuksiinsa ja ulkomaan matkoille.

Vierailija
16/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaipaan.

Vierailija
17/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
18/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tekisit, jos hän ottaisi suhun yhteyttä ja haluaisi selvittää välit?

Mitä tein?  Koska niin tapahtui. Sitten kun hän kaipasikin tukea ja turvaa, parin muun miehen jälkeen. Mitä luulet? Innostuin aivan hirveesti? Toisen exänsä kanssa asuu nyt.

Jos jätetään, silloin jätetään. Syystä. Muutaman vuoden toivoin yhteen paluuta, mutta kymmenen vuotta?

No can do!

Vierailija
19/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tai 13 onkohan teistä jompi kumpi mun eksä 😅 tiedän et eksä käy täällä....

Vierailija
20/71 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin. Jos hän oli "äiti" niin sä olit varmaan vähän lapsen roolissa. Ei ihme, että erositte.

no eropäätös oli minun. mut tosihan toi on meillä rakkaus kuihtui ajan saatossa. siksi puhuin äitinä kun se nyt on mun lapsen äiti tätä nykyä. ennen toisin mut en käytä menneestä sanaa rakas vaimo. Mut myönnettäköön että siinä suhteessa olin perässä vedettävä pulkka joka oli omissa "suurissa" ajatuksissa ja sen mukaan elin. nythän lapsen äiti saa metästää todelissta rakkauttaan ja toivottavasti löytää onnen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi