Mihin "turhaan" käytät rahaa?
Kommentit (36)
Heräteostoksiin varmaan jokakerta kun kaupassa käyn
Kosmetiikkaan. Rakastan yli kaiken ihania ihonhoitotuotteita ja meikkejä. Ja tämä on suoraan sanottuna turhaa koska olen laiska hoitamaan ihoa enkä juuri meikkaakaan...
Kenkiin ja laukkuihin, molempia löytyy niin paljon ettei kerkiä käyttää ja silti on ostettava uusia 😳
Tällä hetkellä en mihinkään koronan takia.
Mutta kun elämä oli vielä normaalia niin aika moneen turhaan juttuun tuli tuhlattua.
Monen tonnin laukku on turhake kun muovipussillakin pärjäisi.
Uudet vaatteet on ihan ökyä kun vanhoillakin voisi mennä.
Shampanja on aivan ylimitoitettua kun hanasta tulee vettä.
Netflixiin, hyväntekeväisyyteen, noutoruokaan, elokuviin, konsertteihin, kylpylään...
Alkoholi. Olin tässä välillä vuosia juomatta, mutta jostain syystä aloitin pari vuotta sitten...
Turhaa monen muun mielestä: Tuntemattomaksi jäävän opiskelijatytön avittaminen pari-kolme vuotta muutamia tonneja kohtaamatta edes puhelimessa.
-Nyt on lähipiiri kohteena, pitää saada asiat kuntoon ennen poismenoa.
Kukkiin, herkkuihin, lemmikkeihin, autolla ajeluun huvin vuoksi.
-veteen. Vesilasku on kamalan iso, kun tykkään kylpeä ammeessa ainakin melkein joka päivä
-Pepsi Maxiin. Juon tätä joka päivä ja ilmankin pärjäisi
-meikit - erityisesti luomivärit - ovat olleet heikoin paikkani, mutta tästä olen yrittänyt vieroittautua kertomalla itselleni, että käytän kuitenkin mieluiten vain ja ainoastaan niitä lempisävyjäni.
Nämä ovat mielestäni turhuuksia. Eniten rahaa käytän melko hintaviin harrasteisiini eli matkailuun, opiskeluun ja elektronisiin laitteisiin. Nämä ovat kuitenkin minulle melkein intohimon kohteita ja sinällään mielekkäitä ja iloa tuottavia ostoksia.
Lottoon. Voitin 2012 6+1 oikein mutta silti vielä lottoan.
Taidetarvikkeisiin - nykyiset riittäisi jo muutamaksi vuodeksi, mutta kun tulee joku ihana, karhea ja vivahteikas käsintehty akvarellipaperi vastaan, niin... Se hyvä puoli näissä toki on että säilyvät.
Alkoholiin ja kirjoihin. Alkoholi nyt ei ole millään tasolla tarpeellista ja kirjoja minulla on ihan liikaa, en edes lue kaikkia mitä hankin.
Vaatteet, itselle ja lapselle. Vaikka vaatteita on, silti ostan.
Herkut ja raflaruoka, erityisesti sushi.
Kalsareihin