Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallankäyttö

Vierailija
31.05.2020 |

Oletko yrittänyt käyttää seksiä vallankäytön välineenä, mutta ei onnistunut? Kerro myös miksi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä poliitikot ole

Vierailija
2/46 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen nainen sitä harrastas, kieroja olentoja ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En:

Kumppani yritti ostaa seksiä esim. imuroimalla yhteistä kotiamme, siis asuntoa, jossa hänkin asui ja sotki. Jos minä imuroin, niin häneltä ei tullut minkäänlaista positiivista palautetta, mutta jos hän imuroi tai teki minkä tahansa muun kotiaskareen, niin asia ilmoitettiin teatraalisesti ja olisi pitänyt olla seksiä palkinnoksi.

Opin tunnistamaan tuota ostokäyttäymistä ja sitä, että milloin hänen mielestään velvoite seksiin syntyi. Tämä johti välillä tilanteisiin, joissa minä jouduin olemaan puutteessa, sillä en halua harrastaa seksiä velvoitteesta, vaan omasta vapaasta tahdostani. 

Olen:

Minulla oli nuorena kumppani, joka antoi hyväillä itseään. Siis minulla oli vaatteet päällä koko ajan, mutta... Oli ihan mahtavaa seurata hänen kasvojaan, sitä hengityksen tihenemistä ja kiemurtelua. Muutaman kerran "kiusasin" häntä sellaisessa tilanteessa, jossa hän joutui olemaan ns. pokkana, eikä ollut mitään mahdollisuutta viedä asiaa "päätökseen".

Ai että...

:D

Vierailija
4/46 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli kiinnostava aihe. Olen usein aikonut kysyä tästä vallankäytöstä, josta miehet av:llä usein tuntuvat kirjoittelevan aivan annettuna tosiasiana.

Mitä ihmettä se on? Miten nainen on "käyttänyt valtaa" teihin? Miten seksiä edes voi käyttää vallankäytön välineenä? Ennen kaikkea, miksi ihmeessä joku suostuisi tuohon? 

Siis - sanooko nainen vaikka, että et saa seksiä, jos et käy kaupassa? Imuroi? Jos ei rakenneta omakotitaloa? Mitä se voi olla?

Entä jos ette suostunut / olisitte suostuneet, eikö nainen sitten olisi halunnut seksiä enää ikinä? Sinä päivän? Sillä viikolla?

En käsitä.

Minulle tilanne on sama kuin että minä ja mies tykkäisimme vaikkapa hyvästä pihviateriasta. Jos uhkaan, ettei syödä pihviateriaa ennen kuin lupaat, että muutetaan omakotitaloon, itseänihän siinä kiusaan!

Eikö tuollaisen suhteen nainen siis halua seksiä, vaan vai antaa?

Selittäkää. En ymmärrä. n50+

5/46 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ääneen kauppareisulla miehelle..hän totesi että joskus tullu tehtyä. Minä en tietty ,kun se vonkaava osapuoli. Mutta ei tollasta pitäs kyllä tehdä.

6/46 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tuollaista.  Jos joskus nuorena öö.. ei ole kiva eikä järkevää. No vanhemmiten sitä vaan haluaa, ja kun saa ei todellakaan esitä mitään ehtoja Ja siis molemmat saa upeeta  kuten kuuluukin. Wau.

Vierailija
7/46 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nainen vaatii romantiikkaa ennen seksiä illallisten, teatterin ym. Muodossa ja olettaa miehen hoitavan maksupuolen niin se on juuri tuota vallankäyttöä.

Vierailija
8/46 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksuaalisena skenaariona monta kertaa. On ihanaa, kun saa määrätä toiselle raipaniskuja rangaistukseksi, ja hän joutuu itse laskemaan ne. Mutta siitä vissiin ei ollut kyse?

Vierailija
9/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen esittää, että häntä ei illalla huvita, koska hän on joutunut tekemään niin paljon kotitöitä ja että miehen pitäisi tehdä enemmän. Tuo on vallankäyttöä, jos seksin saamisen ehdoksi tulee enemmän kotitöitä. Nämä kaksi asiaa pitää sopia muilla tavoin erillään.

Vierailija
10/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä hyvästit tällaiselle suhteelle! Tosin eipä ole kokemusta miehenä, että pillu olisi joku vallankäytön väline. Eihän sellainen suhde voi toimia! Joskus oli sellainen pelkkä seksisuhde jossa nainen asetti ehtoja että pääsen nussimaan mutta hyvässä parisuhteessa toisen tarpeet kyllä hoidellaan tavalla tai toisella ja onhan siinä vieraisiin menemisen riski suuri jos kotoa ei saa tyydyttävää seksiä. No tässä seksisuhteessakin pyynnöt olivat aika kesyjä ja mieluusti ne tein kun sain palkkioksi nussia ilman suorituspaineita!

Vierailija
11/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on pihdannut viimeiset suunnilleen 18 vuotta. Itse annan aina kun hän vähänkin haluaa. Kai siinä jonkinlaisesta vallankäytöstä lienee kysymys. Alkanut v....aa koko nainen.

Vierailija
12/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nainen vaatii romantiikkaa ennen seksiä illallisten, teatterin ym. Muodossa ja olettaa miehen hoitavan maksupuolen niin se on juuri tuota vallankäyttöä.

Ei kai teatteri mitään romantiikkaa ole? Enpä usko, että moni mies lähtisi, vaikka nainen maksaisi liput ja lupaisi vielä seksiäkin.

Arvoitukseksi jää yhä.

Av:llä palstaukkelit monesti mainitsevat naisten "vallankäytön" ja kuinka nyt kannattaa lähteä MTGOW. Koskaan ei ole ollut yhtäkään esimerkkiä.

En osaa vieläkään edes kuvitella, mitä tuollainen vallankäyttö voisi olla. No, hyvä näin. N50+

Vierailija
13/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on pihdannut viimeiset suunnilleen 18 vuotta. Itse annan aina kun hän vähänkin haluaa. Kai siinä jonkinlaisesta vallankäytöstä lienee kysymys. Alkanut v....aa koko nainen.

Näin kävi mullekin. Erosin, enkä ole uutta löytänyt. Vitutus on kuitenkin loppunut, enkä hetkeäkään ole katunut.

Vierailija
14/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin rouva käyttää seksiä vallan välineenä. Saat seksiä jos teet sitä ja vastaavaa. Kyllähän se v*tuttaa kun muutenkin teet kaikki kotityöt ja sitten pitäisi vielä tehdä vähän extraa jotta saisi.

Ja tietysti sekin, ettei anna liian usein kun tarkasti määritelty kuukausiannos.

Vierailija
15/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteen vähemmän halukkaalla osapuolella, joka on useimmiten nainen, on hallussaan seksuaalinen resurssi. Seksuaalinen resurssi voidaan vaihtaa kumppanin tarjoamiin palveluksiin, kuten lahjoihin, rakkauteen tai kiitollisuuteen. Vähemmän halukkaalla osapuolella on myös enemmän valtaa vaikuttaa siihen, miten seksiä harjoitetaan.

Miehenä on seksi ansaittava ainakin meillä. SEKSI on viimeinen asia jos aikaa jää..

Vierailija
16/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kerro, mitä hän haluaa, eikä suostu keskustelemaan asiasta. Sitten mies on sika. Ja miehen halut on huonoja ja kuvottavia. Vallankäyttöäkö?

Vierailija
17/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei seksissä ole koskaan ollut muuta vallankäyttöä kuin se miten ja millä aikataululla annan vaimon saada orgasmin suuseksillä. Vedätänkö ja piinaan, vain annanko laueta nopeasti. Sittenkin lauetessa monesti vielä pitkittänyt ja piinannut hivelemällä kielellä höyhenen kevyesti, jolloin orgasmista ei näytä tulevan loppua. Mutta ei ole vaimo valittanut.

18/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän haluava päättää eli ei seksiä lainkaan.

Vierailija
19/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saadakseen seksiä pitää tehdä jotain muuta kuin harrastaa seksiä, kyllähän se vallankäytön puolle menee. Palkinto seksistä on se seksi. Kaikki muu on vallankäyttöä jos ihan tarkkoja ollaan. Hämmentävää on naisten sanominen, että kotitöitä tekevät miehet saavat enemmän seksiä. Sehän on juuri sitä vallankäyttöä millä pyritään saamaan toinen ihminen käyttäytymään niin kuin itse haluaa. Samalla logiikalla tekemällä kotitöitä voi vaatia seksiä, mutta se on näiden naisten mielestä sitten väärin, mitä se onkin, se on samaa vallankäyttöä. Seksi seksinä ja kotityöt kotitöinä. Jos kaikki sekoitetaan yhteen soppaan on parempi olla ryhtymättä suhteseen, koska eihän milloinkaan kaikki mene tasan ja rankaisemalla sitä rakasta sitten toisaalla, mitä järkeä siinä on? Koska sellainen auttaa?

Vierailija
20/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saadakseen seksiä pitää tehdä jotain muuta kuin harrastaa seksiä, kyllähän se vallankäytön puolle menee. Palkinto seksistä on se seksi. Kaikki muu on vallankäyttöä jos ihan tarkkoja ollaan. Hämmentävää on naisten sanominen, että kotitöitä tekevät miehet saavat enemmän seksiä. Sehän on juuri sitä vallankäyttöä millä pyritään saamaan toinen ihminen käyttäytymään niin kuin itse haluaa. Samalla logiikalla tekemällä kotitöitä voi vaatia seksiä, mutta se on näiden naisten mielestä sitten väärin, mitä se onkin, se on samaa vallankäyttöä. Seksi seksinä ja kotityöt kotitöinä. Jos kaikki sekoitetaan yhteen soppaan on parempi olla ryhtymättä suhteseen, koska eihän milloinkaan kaikki mene tasan ja rankaisemalla sitä rakasta sitten toisaalla, mitä järkeä siinä on? Koska sellainen auttaa?

Monet miehet luulee, että kotityöt on se mitä naiset haluaa. Ei ole. Naiset haluaa miehen olevan henkisesti läsnä, tuntea itsensä rakastetuksi, halutuksi ja arvostetuksi. Arvostukseen liittyy se, että mies osallistuu kodin pyörittämiseen, jotta nainen voi paremmin heittäytyä seksiin, kun ei kodin tekemättömät asiat pyöri mielessä. Nuo ensimmäiset asiat kumminkin ratkaisevat naisen haluamisen. Mitä enemmän nainen kokee olevansa haluttu ja rakastettu, sen vähemmän tekemättömätkään kotityöt tai lapset häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan