Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallankäyttö

Vierailija
31.05.2020 |

Oletko yrittänyt käyttää seksiä vallankäytön välineenä, mutta ei onnistunut? Kerro myös miksi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omakotitalossa uudessa jonka rakensi ei seksiä

Vierailija
22/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei olisi minulle miehenä niin paha asia suhteessa kuin vallankäyttö seksillä . Luultavasti muuttaisin toiseen huoneeseen mököttämään vastaiskuna ja jos tämä jatkuisi muutaisin tai vaimo muuttaisi toiseen osoitteeseen .

Normaalit jutut liitossa kyllä kestää ja sairaudetkin mutta vallankäytön seksillä tulkitsisin tunteettomuudeksi ja osoitukseksi ettei nainen ole oikeasti kiinnostunut tai ylipäätään rakastaisi minua .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei olisi minulle miehenä niin paha asia suhteessa kuin vallankäyttö seksillä . Luultavasti muuttaisin toiseen huoneeseen mököttämään vastaiskuna ja jos tämä jatkuisi muutaisin tai vaimo muuttaisi toiseen osoitteeseen .

Normaalit jutut liitossa kyllä kestää ja sairaudetkin mutta vallankäytön seksillä tulkitsisin tunteettomuudeksi ja osoitukseksi ettei nainen ole oikeasti kiinnostunut tai ylipäätään rakastaisi minua .

Me sovittiin jo nuorena, tai ainakin itse päätin meidän puolesta, ettei seksiä pihdata tahallaan ja että mököttäminen on kielletty. Tyttöystavällä ja nykyisellä vaimolla oli tapana tuittupäänä mököttää. Inhosin mököttämistä. Lisäksi sovittiin, että makuuhuone on rauhoitettu alue, eikä sinne tuoda, eikä ole tuotu, riitoja. Yhteistä eloa yli 45v ja hämmästyttävän hyvin on toiminut.

Vierailija
24/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se vaan on kirjoitti:

"Parisuhteen vähemmän halukkaalla osapuolella, joka on useimmiten nainen, on hallussaan seksuaalinen resurssi. Seksuaalinen resurssi voidaan vaihtaa kumppanin tarjoamiin palveluksiin, kuten lahjoihin, rakkauteen tai kiitollisuuteen. Vähemmän halukkaalla osapuolella on myös enemmän valtaa vaikuttaa siihen, miten seksiä harjoitetaan.

Miehenä on seksi ansaittava ainakin meillä. SEKSI on viimeinen asia jos aikaa jää..

Juurikin näin. Ja siis palkintona voi olla seksiä mutta jos ei tee kaikkia kotitöitä niin silloin ei ainakaan saa. Tee sitä tai tätä niin saat. Kyllä minusta seksiä pitäisi harrastaa halusta toista kohtaan eikä vaan antaa palkinnoksi jostain sellaista kädenlämpöistä.

Vierailija
25/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex yritti hallita minua pihtaamalla aikoinaan, no annoin hänen olla ja panin lastenlikkaa 17v ja kyllä voidaan sanoa että oi tiukempaa liukkaampaa ja kiva tykittää mälliä siihen. sit aina kun oli pihtausvaihde päällä painoin harrastekavereita, irttareita ja naapurin muijia, kyllä sitä riitti

olin kuin en olisi ollut tietävinään että pihtaa

Vierailija
26/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin se vaan on kirjoitti:

"Parisuhteen vähemmän halukkaalla osapuolella, joka on useimmiten nainen, on hallussaan seksuaalinen resurssi. Seksuaalinen resurssi voidaan vaihtaa kumppanin tarjoamiin palveluksiin, kuten lahjoihin, rakkauteen tai kiitollisuuteen. Vähemmän halukkaalla osapuolella on myös enemmän valtaa vaikuttaa siihen, miten seksiä harjoitetaan.

Miehenä on seksi ansaittava ainakin meillä. SEKSI on viimeinen asia jos aikaa jää..

Juurikin näin. Ja siis palkintona voi olla seksiä mutta jos ei tee kaikkia kotitöitä niin silloin ei ainakaan saa. Tee sitä tai tätä niin saat. Kyllä minusta seksiä pitäisi harrastaa halusta toista kohtaan eikä vaan antaa palkinnoksi jostain sellaista kädenlämpöistä.

Pitäisi, pitäisi, niinhän sitä pitäisi.... Pitäisi Vieremälläkin olla viinakauppa, mutta kun ei ole.

Valitettavasti liian moni mies tunnistaa tämän ilmiön, ja ehkä muutama nainenkin.

Vierailija
27/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin jo nuorena, tai ainakin itse päätin meidän puolesta, ettei seksiä pihdata tahallaan ja että mököttäminen on kielletty. Tyttöystavällä ja nykyisellä vaimolla oli tapana tuittupäänä mököttää. Inhosin mököttämistä. Lisäksi sovittiin, että makuuhuone on rauhoitettu alue, eikä sinne tuoda, eikä ole tuotu, riitoja. Yhteistä eloa yli 45v ja hämmästyttävän hyvin on toiminut.

Ihanko totta? Itse päätit demokraattisesti teidän puolesta? Mitä muuta sinä olet teidän puolesta päättänyt? Entäpä jos vaimosi olisi samalla tavoin päättänyt teidän puolesta että tästälähin seksiä on vain ja ainoastaa silloin kun minua huvittaa?

No, niinhän se taitaa teillä oikeasti ollakin, päätellen tuosta hirmuisesta uhoamisesta ja vakuuttamisvimmasta....

Vierailija
28/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saadakseen seksiä pitää tehdä jotain muuta kuin harrastaa seksiä, kyllähän se vallankäytön puolle menee. Palkinto seksistä on se seksi. Kaikki muu on vallankäyttöä jos ihan tarkkoja ollaan. Hämmentävää on naisten sanominen, että kotitöitä tekevät miehet saavat enemmän seksiä. Sehän on juuri sitä vallankäyttöä millä pyritään saamaan toinen ihminen käyttäytymään niin kuin itse haluaa. Samalla logiikalla tekemällä kotitöitä voi vaatia seksiä, mutta se on näiden naisten mielestä sitten väärin, mitä se onkin, se on samaa vallankäyttöä. Seksi seksinä ja kotityöt kotitöinä. Jos kaikki sekoitetaan yhteen soppaan on parempi olla ryhtymättä suhteseen, koska eihän milloinkaan kaikki mene tasan ja rankaisemalla sitä rakasta sitten toisaalla, mitä järkeä siinä on? Koska sellainen auttaa?

Monet miehet luulee, että kotityöt on se mitä naiset haluaa. Ei ole. Naiset haluaa miehen olevan henkisesti läsnä, tuntea itsensä rakastetuksi, halutuksi ja arvostetuksi. Arvostukseen liittyy se, että mies osallistuu kodin pyörittämiseen, jotta nainen voi paremmin heittäytyä seksiin, kun ei kodin tekemättömät asiat pyöri mielessä. Nuo ensimmäiset asiat kumminkin ratkaisevat naisen haluamisen. Mitä enemmän nainen kokee olevansa haluttu ja rakastettu, sen vähemmän tekemättömätkään kotityöt tai lapset häiritsee.

No tää o taas tätä. Toisen kerran tulee hyvin selvästi et vois irrota paremmin kun teet sen ja sitä, sit ei myönnetä kuitenkaan et vastikkeellista. Mut mieshän nyt on se syypää tässäkin ollu kautta aikojen liikenne haluineen vonkaamisineen jne, pitäs toinen metro tehdä Valtaojan mukaan ( seura lehdessä)

Vierailija
29/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä@€%€ kännykkä muutti nuo sanat, liikenne>liikoine metro> metoo

Vierailija
30/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saadakseen seksiä pitää tehdä jotain muuta kuin harrastaa seksiä, kyllähän se vallankäytön puolle menee. Palkinto seksistä on se seksi. Kaikki muu on vallankäyttöä jos ihan tarkkoja ollaan. Hämmentävää on naisten sanominen, että kotitöitä tekevät miehet saavat enemmän seksiä. Sehän on juuri sitä vallankäyttöä millä pyritään saamaan toinen ihminen käyttäytymään niin kuin itse haluaa. Samalla logiikalla tekemällä kotitöitä voi vaatia seksiä, mutta se on näiden naisten mielestä sitten väärin, mitä se onkin, se on samaa vallankäyttöä. Seksi seksinä ja kotityöt kotitöinä. Jos kaikki sekoitetaan yhteen soppaan on parempi olla ryhtymättä suhteseen, koska eihän milloinkaan kaikki mene tasan ja rankaisemalla sitä rakasta sitten toisaalla, mitä järkeä siinä on? Koska sellainen auttaa?

Monet miehet luulee, että kotityöt on se mitä naiset haluaa. Ei ole. Naiset haluaa miehen olevan henkisesti läsnä, tuntea itsensä rakastetuksi, halutuksi ja arvostetuksi. Arvostukseen liittyy se, että mies osallistuu kodin pyörittämiseen, jotta nainen voi paremmin heittäytyä seksiin, kun ei kodin tekemättömät asiat pyöri mielessä. Nuo ensimmäiset asiat kumminkin ratkaisevat naisen haluamisen. Mitä enemmän nainen kokee olevansa haluttu ja rakastettu, sen vähemmän tekemättömätkään kotityöt tai lapset häiritsee.

No tää o taas tätä. Toisen kerran tulee hyvin selvästi et vois irrota paremmin kun teet sen ja sitä, sit ei myönnetä kuitenkaan et vastikkeellista. Mut mieshän nyt on se syypää tässäkin ollu kautta aikojen liikenne haluineen vonkaamisineen jne, pitäs toinen metro tehdä Valtaojan mukaan ( seura lehdessä)

Luulisi nyt miehellä olevan sen verran järkeä, että ymmärtää jos vaimolla menee kaikki aika huushollin pyörittämiseen ja mies luulee naisen passaavan kuin äiti kotona. Sitten mies ihmettelee kun vaimo ei jaksa. Minusta kyse ei ole vastikkeellisuudesta vaan miehen tyhmyydestä. Huushollin hoitoon pitää osallistua tasapuolisesti joka tapauksessa. Sen jälkeen voi katsoa jäikö MOLEMMILLE voimia seksin harrastamiseen. Sekään ei poista sitä, että naisen pitää tuntea itsensä rakastetuksi ja halutuksi, jotta halut syttyisi.

Vierailija
31/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kun on se valta, valitettavasti. Ja naiset käyttävät sitä valtaa, valitettavasti usein. Ne näennäiset puheet eivät kerro mitään. Mies ei ota väkisellä. Nainen pihtaa omasta tahdostaan ja vaalii yksiavioisuutta.

Vierailija
32/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti minä olen sitten vääryydellä alistanut miestäni kun en ole jaksanut aina innostua seksistä sen jälkeen kun olen tehnyt täyden työpäivän, käynyt kaupassa, ruokkinut perheen ja viihdyttänyt jälkikasvua samalla kun toinen osapuoli on puuhastellut koko illan omia juttujaan huoneessaan. Seksistä joka kestää 3 min ja josta en saa mitään tyydytystä. Onnistumisesta en sitten osaa sanoa suuntaan enkä toiseen, ei itselläni ainakaan ole kovin onnistunut olo.

Vierailija
33/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti minä olen sitten vääryydellä alistanut miestäni kun en ole jaksanut aina innostua seksistä sen jälkeen kun olen tehnyt täyden työpäivän, käynyt kaupassa, ruokkinut perheen ja viihdyttänyt jälkikasvua samalla kun toinen osapuoli on puuhastellut koko illan omia juttujaan huoneessaan. Seksistä joka kestää 3 min ja josta en saa mitään tyydytystä. Onnistumisesta en sitten osaa sanoa suuntaan enkä toiseen, ei itselläni ainakaan ole kovin onnistunut olo.

Miksi se kestää sen 3 min? Jos useammin, niin ehkä pidempään. Tuo muu tilanne on arkea, paitsi mainitsemasi puolison omasta ajasta. Ehkä jos vaihtaisitte tuon toisin päin? Muuttuisiko silloin jokin?

Vierailija
34/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kestää sen 3 min? Jos useammin, niin ehkä pidempään. Tuo muu tilanne on arkea, paitsi mainitsemasi puolison omasta ajasta. Ehkä jos vaihtaisitte tuon toisin päin? Muuttuisiko silloin jokin?

Yritetty on vaihtaa mutta ei se kestä kuin pari päivää ja sitten kaikki kääntyy taas samoin päin. Mies luikkii heti tiehensä kun ensimmäinen tilaisuus tulee, riitää vain että vaikka puhun lapselle tai tulen samaa aikaa syömään. En vaan jaksa sitä kikkailua, minun pitäisi käytännössä poistua kotoa jotta hommat hoituisi ja kun minä vaan haluaisin levätä kotona vähän aikaa rauhassa... Mutta ei se tunnu olevan mahdollista. Jos ehtisi joskus edes saada hetkisen ihan vaan keskittyä itseensä saattaisi seksikin kiinnostaa mutta eipä tuollaista aikaa juuri saa.

Vierailija
35/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetty on vaihtaa mutta ei se kestä kuin pari päivää ja sitten kaikki kääntyy taas samoin päin. Mies luikkii heti tiehensä kun ensimmäinen tilaisuus tulee, riitää vain että vaikka puhun lapselle tai tulen samaa aikaa syömään. En vaan jaksa sitä kikkailua, minun pitäisi käytännössä poistua kotoa jotta hommat hoituisi ja kun minä vaan haluaisin levätä kotona vähän aikaa rauhassa... Mutta ei se tunnu olevan mahdollista. Jos ehtisi joskus edes saada hetkisen ihan vaan keskittyä itseensä saattaisi seksikin kiinnostaa mutta eipä tuollaista aikaa juuri saa.

Mainitsetko asiasta syyttämättä? Tyhmästihän mies toimii, ei sen puoleen.

Vierailija
36/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avovaimo kiehnää ja ehdottelee seksiä, ja sitten kun tartun syöttiin, alkaakin nalkuttaminen milloin mistäkin. käyttää seksivihjailuja välineenään saada täysi huomioni.

Vierailija
37/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsetko asiasta syyttämättä? Tyhmästihän mies toimii, ei sen puoleen.

Yritän ainakin. En harrasta huutamista mutta osaan kyllä vääntää itkua turhan helposti... Ei ehkä ole paras tapa mutta minkäs teet. Olen sanonut että tuntuu aika ikävältä hoitaa melkein kaikki kotityöt ja en tunne itseäni arvostetuksi. Mies aina myötäilee ja sanoo että teen ihan liikaa mutta mikään ei silti muutu. Ja hokee että rakastaa, mutta teoilla ei sitä näytä. Mietin välillä hiljaa mielessäni että vedättääköhän vain minua :(

Vierailija
38/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Itse päätit demokraattisesti teidän puolesta? Mitä muuta sinä olet teidän puolesta päättänyt? Entäpä jos vaimosi olisi samalla tavoin päättänyt teidän puolesta että tästälähin seksiä on vain ja ainoastaa silloin kun minua huvittaa?

No, niinhän se taitaa teillä oikeasti ollakin, päätellen tuosta hirmuisesta uhoamisesta ja vakuuttamisvimmasta....

Vaimon mukaan menty aina, ilman  muuta. Vaimo päättänyt enimmistä asioista, mutta toki miehenkin pitää rajat  jonnekin vetää mitkä pitää. Vaimokin sen tietää. Yhtä jääräpäinen kuin minäkin, että ymmärtää. 

Vierailija
39/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt semmonen kilikali jokaisen naisen päähän että soiko kellot kun käytetään lausetta -"jos meet, teet tai sitä tai tätä niin turha on sitten mankua seksiä ainakaan kuukauteen". Tätä käytetään hyvinkin usein kun ilmaistaan tyytymättömyys toisen tekemisiin tai menemisiin. Tuttuni halusi ostaa moottorikelkan jota oli jänkännyt jo pari vuotta, ihan omista tienaamista rahoistaan eikä em ostos edes olisi ollut muutamaa tonnia kalliimpi, eikä heidän taloutensa siitä kärsi yhtään mihinkään vaikka olisi ostanut uuden suoraan liikkeestä. Neuvottelu loppui heillä Putinmaiseen lopputulemaan -"sen haisevan vekottimen jos meet ostamaan niin kioski on sitten varmasti kiinni seuraavat kaksi kuukautta". Ja seuraavaksi puolustus avaa -"että sehän vaan oli läppää". Jos mies olisi vastannut että menehän nyt siitä takaisin keittiöön niin ydinsota olisi ollut varma. Mutta kun on kyse "lomamatkasta" jonnekkin "ihanaan" ja ylihintaiseen rysään niin siitä neuvottelun lopputulos on jo ennalta päätetty. Eli summarum, puurot ja vellit ei välttämättä pysy erillään jos toisen auktoriteettia tai päätäntävaltaa ehdollistetaan. Usein vaimot alkaa alitajuntaisesti vaikuttamaan miehen pukeutumiseen, ostokäyttäytymiseen ja syömisiin koska näkevät tekevänsä siinä oikein, jos muut keinot ei auta niin vedetään se ehdottomin kortti pöytään, kaunein ja intiimein ja intensiivisin asia mitä kaksi ihmistä vain kykenee tekemään. Tiedän että nainen märehtii sitä sängyssä kun ukko tekee jotain "lapsellista" ja muka hassaa rahat turhaan mitä ei itse ymmärrä, tyttären pianotunnit tai luistelukoulut on taas paljon tärkeämpiä, vaikka niihinkin budjetti löytyy mutta kun ei ollut "lupaa" ostaa em vempelettä. Tämä on esimerkki elävästä elämästä, lopputulos oli että ukko osti kelkan ja vaimo ajelee sillä itsekkin välillä mutta jo uhkailu ja sanavalinnat indikoi sitä millä ruuvia voidaan sormessa kiristää. Valtaosa onneksi ei ole näitä Justiinoita ja seksi pidetään erillään muusta elämästä, se on kahden toisiaan rakastavan kupla, pakopaikka jossa voi edes hetkeksi antaa vaan mennä. 

Vierailija
40/46 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avovaimo on pari vuotta pihdannut ja käyttänyt seksiä vallankäytön välineenä. Seurauksena elämäni on romahtanut kaikilla elämän osa-alueilla. Tänä kesänä olen saanut itsetuntoani paikattua kun ravintoloissa saanut naisilta mahdollisuuksia mennä panemaan ja realisoinutkin niitä muutaman kerran.

Tuolla pihtaamisella voi oikeasti painaa toisen ihmisen todella pohjalle ja pidemmistä parisuhteista ei noin vaan lähdetäkään. Olen onneksi saanut palautettua valtaa itselleni, koska todellakin panen kodin ulkopuolella jos täällä kieltäydytään. Mitään kieroa pettämistä se ei edes ole jos toiselle annettu kaikki mahdollisuudet osallistua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme