Upea Lihava Elämäni Whitneyllä aivan herkku mies?
Kelpais kyllä mullekin tollanen. Olen normipainoinen ja nätti, enkä löydä noin ihanaa miestä mistään:(
Kommentit (21)
Ihana mies joo, saa lapsen toisen naisen kanssa.
Mies oli säätänyt ainakin 20 eri naisen kanssa samaan aikaan ja nämä naiset eivät tienneet toisistaan mitään. Ovat siis eronneet jo Whitneyn kanssa.
Että sellainen "herkku" ja "ihana"..
p.s. itse en pidä miehen ulkonäöstä ja luonne, sekä teot tekevät hänestä entistä epämiellyttävän.
Ai siis toi Chase on huijari vai??
Vierailija kirjoitti:
Mies oli säätänyt ainakin 20 eri naisen kanssa samaan aikaan ja nämä naiset eivät tienneet toisistaan mitään. Ovat siis eronneet jo Whitneyn kanssa.
p.s. itse en pidä miehen ulkonäöstä ja luonne, sekä teot tekevät hänestä entistä epämiellyttävän.
Eikö tuo sarjapettäjä ollut eri mies kuin tämä jonka kanssa meni kihloihin.
Nuo ihmiset, mukaanlukien Whitneyn "poikaystävät", on käsikirjoitettu sarjaan eli ovat näyttelijöitä.
t. Kiwi Farmsilta moikka
Chase on kyllä soma. Epäilinkin ettei tuo rakkaus taida ihan aitoa olla.
jassoo, kyseinen mies olikin siis sika??
Mutta tuo Ryan on söpö!
Mun mielestä toi Chase ei aidolta vaikuttanut vaan jotenkin teennäiseltä ja kiusaantuneelta koko ajan. Sääliksi käy Whitneyä kyllä.
https://people.com/health/daphne-oz-down-nearly-50-lbs-after-giving-bir…
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Chase ei aidolta vaikuttanut vaan jotenkin teennäiseltä ja kiusaantuneelta koko ajan. Sääliksi käy Whitneyä kyllä.
https://people.com/health/daphne-oz-down-nearly-50-lbs-after-giving-bir…
Siis tämä linkki sen piti olla:
https://people.com/health/whitney-way-thore-announces-split-from-fiance…
Kukaan itseään kunnioittava mies ei ota vakavasti lihavaa naista.
Miksi se ei vaan mene Buddyn kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakin riittää aikaa ja energiaa useiden ihmisten kanssa vehtasmiseen?
Ei taida olla kovin paljon muuta sisältöä elämässä kuin deittailu.
Itse hädin tuskin motivoidun käymään muutaman kerran vuodessa treffeillä kun on niin paljon parempaa ja mielenkiintoisempaa tekemistä.
Olisi kauhean stressaavaa jos pitäisi tekstailla ja tapailla 20 eri tyypin kanssa.
Yksikin on jo välillä liikaa.
N25
Shase ois kyl kelvannu meikäläiselle. Samoin sitä edeltävä mies lenny mut ilman partaa. Ah, pitkähiuksiset miehet, lääh. Itse vaan valitettavasti olen naamasta niin ruma etten ole koskaan kelvannut yhdellekään miehelle suhteeseen. Mätisäkkikropalla saa miehen kun miehen kun vaan naama kaunis kuten whitneyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eiii sä puhut siitä edellisestä, Javista.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis toi Chase on huijari vai??
No petti
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei vaan mene Buddyn kanssa yhteen?
Ei tule tapahtumaan. Ovat vaan ystäviä ja Buddy on Whitneyn parhaan ystävän eksä.
Eipä ole enää.