Voisitteko miehet pitää sen paidan päällä?
Siis kun kävelen ulkona tulee vastaan jatkuvasti paidattomia pulle ita miehiä; heitä on puistossa ja parvekkeilla ja varsinkin Tinderissä. Miksei sitä paitaa voi pitää päällä jos niitä kilojakin jo on? Swaippaan vasuriin kaikki tuollaiset.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei vinkata miehille, että paidattomuus julkisella paikalla/paidaton kuva netissä on nolointa, mitä voi olla...oppivat vielä feikkaamaan fiksumpaa:)
No en mä hätäilisi oppimisesta, jos niiden parviäly väittää, että se on jotenkin hottia. Toisaalta, kätevää, että osa seuloo itsensä ulos naisseurasta hyvin näkyvällä tavalla.
lihava lölly paidaton mies, epäesteettinen haitta
Ja voisitteko te naiset pitää sellaisia vaatteita, mitkä peittää makkaranne. Taas meni tänään ruokahalu, kun katsoin väärään aikaan autoa kohti, mistä joku pallero ähelsi ulos lyhyessä kesämekossaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö oikein jatkuvasti tulee vastaan paidattomia miehiä??
No kas kun täälläpäin ei todellakaan tule.
Trololoo.
Samaa ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia samalla tavalla kuin naiset joilla on selluliittia ja shortsit jalassa.
Vastaava olisi paidaton lihava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän sen yleensä housuissa.
Kyllä minäkin "sen" pidän housuissa julkisella paikalla.
Mutta aloittaja haluaa, että miehet pitäisivät "sen" paidan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia samalla tavalla kuin naiset joilla on selluliittia ja shortsit jalassa.
Ei kun nimenomaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no naiset, tykkäätte kuitenkin. Olkaa ihan reilusti sikoja vaan :)
Onko tämä jotakin miesten logiikkaa, että pyydetään jotakin ja halutaan päinvastaista?
Ei tarvii esittää :) Lupaan jatkossakin esitellä hyvää runkoani paidatta kaupungilla. Lähdetään kaveriporukalla ulos ja ollaan kaikki ilman paitaa! Ja te reppanat vielä väitätte, ettette tykkää. Voi teitä :)
Luepa nyt nämä ketjuun hyvinkin nopeaan tahtiin tulleet kommentit ja päättele siitä mitä mieltä me naiset olemme. Älä kysy muilta miehiltä vaan meiltä.
Mielipiteenne on kuultu, ei vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän sen yleensä housuissa.
Mutta aloittaja haluaa, että miehet pitäisivät "sen" paidan päällä.
Ihme perverssi.
En ole varmaan ikinä kävellyt ilman paitaa kaupungilla.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no naiset, tykkäätte kuitenkin. Olkaa ihan reilusti sikoja vaan :)
Onko tämä jotakin miesten logiikkaa, että pyydetään jotakin ja halutaan päinvastaista?
Ei tarvii esittää :) Lupaan jatkossakin esitellä hyvää runkoani paidatta kaupungilla. Lähdetään kaveriporukalla ulos ja ollaan kaikki ilman paitaa! Ja te reppanat vielä väitätte, ettette tykkää. Voi teitä :)
Luepa nyt nämä ketjuun hyvinkin nopeaan tahtiin tulleet kommentit ja päättele siitä mitä mieltä me naiset olemme. Älä kysy muilta miehiltä vaan meiltä.
Mielipiteenne on kuultu, ei vaikutusta.
Hassua, ilmeisesti paidattomuus on miesten mieleen. No, 2020, saahan sitä viehättää toisia miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet laittavat paidallisen kuvan ensin, ja varoituksen päähän sen toisen kuvan, että kun sitä klikkaa niin mitä sieltä tulee esille. :)
Luoja, tästä voi tulla vielä ilmiö. Vehkeenkuvien sijaan (so last season) tulevaisuudet matalaotsat lähettävät surprise moobpickin. 😑
Deittipalveluissa on ollut joskus aikoinaan pääkuva ja ne muut kuvat pienellä näkyvissä. Tai pieni sumennusväri päällä.
Naiset myös. Olin tänään vaimon kanssa uimarannalla. Oli kyllä ihan kiva katsella arskojen takaa herkkuteinejä mutta ne läskit tädit, ym. Hyi saatana. Uimapaitoja ja housuja saa kaupasta
Itse olen timmissä kunnossa ja tykkään olla ilman paitaa esim. parvekkeella. Tämä ilmeisesti av-hyväksytty asia?
Vierailija kirjoitti:
Naiset myös. Olin tänään vaimon kanssa uimarannalla. Oli kyllä ihan kiva katsella arskojen takaa herkkuteinejä mutta ne läskit tädit, ym. Hyi saatana. Uimapaitoja ja housuja saa kaupasta
Rannalla saa hillua täti ja setäkin ilman paitaa. Ei kukaan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen timmissä kunnossa ja tykkään olla ilman paitaa esim. parvekkeella. Tämä ilmeisesti av-hyväksytty asia?
Parveke kuuluu asuntoon. Kotonasi voit olla vaikka ilman housuja. Tosin jos olet partsilla ilman housuja, on riski päätyä av-julkkikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parveke kuuluu asuntoon. Kotonasi voit olla vaikka ilman housuja. Tosin jos olet partsilla ilman housuja, on riski päätyä av-julkkikseksi.
Näin toki teenkin. Tai tarkemmin pelkillä alushousuisillani otan aurinkoa :)
Onneksi tosin asun Suomen ulkopuolella, joten päädyn varmaankin jollekin paikalliselle vauva-palstalle =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toki teenkin. Tai tarkemmin pelkillä alushousuisillani otan aurinkoa :)
Onneksi tosin asun Suomen ulkopuolella, joten päädyn varmaankin jollekin paikalliselle vauva-palstalle =D
Hyvin mahdollista.
Ei tulisi kyllä mieleenkään esitellä tinderissä itseään paidatta.
M37