Muita naisia jotka ovat tietoisesti valinneet naiskaverittomuuden
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään trendinä on women support women eikä enää tollasia kana boomereita haukkumassa kaikkia.
Ei näy women support women täällä!
Riippuu siitä naisesta tuetaanko sitä vai ei. Liian kaunista ja seksikästä yleensä inhotaan ja kadehditaan akkaporukassa.
Tämähän se ois vaikka palstamammat yrittäisi muuta väittää. Women support women-aate toimii niin pitkään kun toinen on rumempi kuin toinen.
Edelleen se ei toimi niin. Vaikka sinä palstamamma boomeri yrität niin kovasti kääntää nuoria naisia toisiaan vastaan
Muuten hyvä kannanotto, mutta tuo boomeri- heitto on naurettava täällä Suomessa. Keksikää jotakin omaperäisempää lapsoset.
Miksi? Osuiko arkaan paikkaan? Edelleen sinulla on väärä mielipide joten tuki suusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään trendinä on women support women eikä enää tollasia kana boomereita haukkumassa kaikkia.
Riippuu siitä naisesta tuetaanko sitä vai ei. Liian kaunista ja seksikästä yleensä inhotaan ja kadehditaan akkaporukassa.
Tämähän se ois vaikka palstamammat yrittäisi muuta väittää. Women support women-aate toimii niin pitkään kun toinen on rumempi kuin toinen.
Edelleen se ei toimi niin. Vaikka sinä palstamamma boomeri yrität niin kovasti kääntää nuoria naisia toisiaan vastaan
Muuten hyvä kannanotto, mutta tuo boomeri- heitto on naurettava täällä Suomessa. Keksikää jotakin omaperäisempää lapsoset.
Miksi? Osuiko arkaan paikkaan? Edelleen sinulla on väärä mielipide joten tuki suusi
Taitaa sulla olla vähän paha olo. No, ei se mitään, kaikki järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sulla olla vähän paha olo. No, ei se mitään, kaikki järjestyy.
No siinäpä vasta mahtava argumentti. Todistat vaan enemmän olevasi väärässä
En ole valinnut naiskaverittomuutta, koska mielestäni on typerää ja lyhytnäköistä sulkea kokonaan ystävystymisen mahdollisuus pois ainoastaan sukupuolen perusteella. Naisporukoista minulla on kuitenkin sen verran ikäviä ja lannistavia kokemuksia, että nykyään kaikki naiskaverini ovat ns. yksittäisiä ja eri yhteyksistä tuttuja. He eivät siis tunne toisiaan. Pidän kyllä kahdenkeskisistä tapaamisista ja yhteydenpidosta, koska silloin molemmat pääsevät oikeasti keskittymään siihen, mitä toiselle kuuluu. Mielestäni on myös rikkaus, että olen tavannut kaikki heidät eri reittejä pitkin, joten väistämättä jokaisen kanssa tulee jaettua hieman eri asioita ja avarrettua omaa ajattelua siinä samalla.
Kokemukseni naiskavereista ovat olleet ikäviä. Tuntuu, että sanomisia pitää varoa. Loukkaantumisia tapahtuu todella herkästi. Joten en enää jaksa yrittääkään kaverustua. Ehkä vika on minussa, en tiedä, mutta en vaan jaksa sellaista jatkuvaa varpaillaoloa.
Miehistä en tiedä, heidän seurassa jännitän eri tavalla joten en ole edes tutustunut kaverimielessä. Pelkään rakastuvani heihin/heidän rakastuvan minuun, joten tuttavuudet jää hyvin etäisiksi.
Joten olen yksin! Mikäs tässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan, kaikki miehet on kuitenkin tooosi kivoja.
Juu, hän on näitä naisia.
Minäkin olin joskus nuorempana, ainoa ihmissuhde mieheen, joka eristi minut niin, etten itse itse oikein edes tajunnut. Vihasi kaikkea feminismiin haiskahtavaakin ja oli tekopyhä ja kaksinaismoralistinen perusfanaatikko (tuttu miestyyppi täältäkin).
Läheisiä naisystäviä ei vielä ole, mutta jotain kyllä opin tuosta ja itsestäni. Sen, että suhdeloukut ovat vaarallisia. Omia ystäviä/tuttavia on vaan oltava. Naisia on monentasoisia niinkuin miehiäkin. Parhaillaan mietinkin, mistä löytäisin aikuisia ja ehjiä ihmisiä kun vanhaan ei ole enää paluuta ja oma itsetuntemukseni on kasvanut. Teinibestistä en kaipaa, aikuisia naisystäviä sitäkin enemmän.
Mulla ei varsinaisesti ole naiskavereita, mutta avioliiton kautta tulleet miehen sisaret on elämässä vahvasti mukana. Pidän heistä kovasti. Omat kaverisuhteet on kaatuneet lähinnä siihen, etten oikein jaksa pitää yhteyttä. On ollut läheisimpinä ystävinä sekä naisia että miehiä. Sukupuolen perusteella en ole koskaan syrjinyt ketään kaverikseni pyrkinyttä ja samalla tavalla pyrkinyt sekä naisten että miesten kaveriksi. On ihmisestä kiinni, haluanko olla tekemisissä vai ei. Ei sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiaa pitää mainostaa? Mikset vain ole ilman? Ketään ei kiinnosta tuollainen typerä kana joka palvelee miehiä. Miesten maailmassa olet pelkkä pantava reikä ja seksiobjekti. Miksi miesten draama on aina luontoa, mutta naisia saa moittia? :D Miehisessä maailmassa sinulla ei ole mitään ihmisarvoa, raukkis. Miehet saa kaiken anteeksi tuhansien vuosien systemaattisella kiusaamisella. Miehet haluaa myös poistaa naiset väestöstä. Miehille tytön syntymä on suurin suru. Silti akat ei moiti miehiä. Miehen kiusaaminen on vain kivaa, miehiä voi paapoa alistamisen jälkeen. On ne naiset susia kun juoruaa, miehet saa vetää lapsia ja se on vain kivaa kulttuuria!
Omaan elämääni ei ole tervetullut yksikään mies. Välttelen miehiä. Paljon turvallisempi olo ilman sovinistisia vitsejä, naisvihaa ja miesten kaksinaamaisuutta. Mies haluaa naisen vaihtavan nimen, palkaksi mies syrjii naisia koska he vaihtavat nimiä XD miehen kaksinaamaisuus on aina vain asia, jonka puolelle naiset asettuu.
Alennatte kaikkien naisten asemaa yleistämisellä, pellet.
Vaikutat hyvin katkeralta ja näköalattomalta ihmiseltä. Lue kirjoituksesi uudelleen ja mieti, onko suhtautumisesi ' puolustamiisi ' naishenkilöihin ihan validi... Mielestäni pursuat vain helkkarinmoista vihaa kaikkia kohtaan, myös itseäsi. Ihmisissä on paljon huonoja ja pahoja yksilöitä, mutta ei ne haukkumalla vähene.
Tietysti jos ei osaa olla ihmisten kanssa niin helpompi syyttää että “naiset on sellaisia ja tällaisia”. Ne ihmiset jotka osaavat käyttäytyä eivät nimittele toisia kanoiksi tai ylipäänsä määrittele ystäviä sukupuolen perusteella. Katsokaahan peiliin, siellä se vika on. Eikä suinkaan siinä että olette niin kauniita että muut naiset ovat teille kateellisia...
Nehän ne juuri selkäänpuukottajia ovat, jotka mollaavat muita naisia vain siksi, että nämä ovat samaa sukupuolta kuin itse. Mä en valitse kavereita, vaan kaverit tulevat luonnostaan. On mulla ollut ihan vasta tilanne, että tällainen uusi tuttava, miesten kanssa paremmin toimeen tuleva haluaisi olla ystäväni, mutta minä en oikein ole löytänyt yhteistä säveltä - koska tässä juuri pitäisi mollata ne kaikki naisellisemmat naiset. Minulle ulkoinen status tai se, mitä jalkojen välissä kavereilla on, on samantekevää. Se, miten käyttäytyy muita kohtaan - miehiä, naisia, lapsia tai eläimiä - sekä mitä on pään sisällä, ts. arvot, on tärkeämpiä seikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Joukon kauneimpana tunnun aina pilaavan naisporukoiden hauskuuden ja tyttöjen illat. Kateus vie kalatkin vedestä.
Minä tunnen niitä oikeita hyvä jätkä -naisia. Siis niitä fiksuja, reiluja, positiivisia ja suoria naisia, joilla on paljon miespuolisia kavereita ja joita nimenomaan miehet itse nimittävät hyväksi jätkäksi. Siis muutenkin kuin pillunsaantitoivossa. Ihan pyyteettömästi selän takana. Nämä eivät ehkä tule toimeen kaikkien naisten kanssa, mutta eivät todellakaan hauku koko omaa sukupuolta kanoiksi. Kuten joku sanoi, se selän takana haukkuminenhan on juuri sitä kanakäytöstä, ei oikeat hyvät jätkät sitä harrasta - housujen sisällöstä riippumatta.
Ja sitten on näitä jotka ovat niitä hyviä jätkiä lähinnä omasta mielestään. Mielistelevät miehiä ja haukkuvat kaikki muut naiset lyttyyn. Hankalia ihmisiä jotka eivät osaa edes alkeellisia käytöstapoja ja laittavat kaikki ihmissuhdeongelmansa kateuden piikkiin. Jollain yksittäisellä aspektilla poikkeavat perinteisestä tyttömäisestä naisesta, esim. poikamainen pukeutumistyyli tai jätkämäiset harrastukset tai kiinnostuksen kohteet. Muilta osin pahimman luokan kitkeriä hiekkap*lluja ja paradoksaalisesti pohjimmiltaan juuri sitä mistä kaikkia muita naisia syyttävät. Onneksi pimppa toimii aika hyvänä karkottimena näille niin ei tarvitse pahemmin olla tekemisissä.
Itse valitsin heteromieskaverittomuuden. Välttelen parhaani mukaan näin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka uhmaa naisporukan pää-ämmää esim. kauneudella, sosiaalisuudella tai älykkyydellä... savustetaan ulos. Jää vain pomo ja hovi. Tällainen kuvio näkyy jo yllättävän aikaisin ei tarvitse odottaa aikuisikään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen niitä oikeita hyvä jätkä -naisia. Siis niitä fiksuja, reiluja, positiivisia ja suoria naisia, joilla on paljon miespuolisia kavereita ja joita nimenomaan miehet itse nimittävät hyväksi jätkäksi. Siis muutenkin kuin pillunsaantitoivossa. Ihan pyyteettömästi selän takana. Nämä eivät ehkä tule toimeen kaikkien naisten kanssa, mutta eivät todellakaan hauku koko omaa sukupuolta kanoiksi. Kuten joku sanoi, se selän takana haukkuminenhan on juuri sitä kanakäytöstä, ei oikeat hyvät jätkät sitä harrasta - housujen sisällöstä riippumatta.
Ja sitten on näitä jotka ovat niitä hyviä jätkiä lähinnä omasta mielestään. Mielistelevät miehiä ja haukkuvat kaikki muut naiset lyttyyn. Hankalia ihmisiä jotka eivät osaa edes alkeellisia käytöstapoja ja laittavat kaikki ihmissuhdeongelmansa kateuden piikkiin. Jollain yksittäisellä aspektilla poikkeavat perinteisestä tyttömäisestä naisesta, esim. poikamainen pukeutumistyyli tai jätkämäiset harrastukset tai kiinnostuksen kohteet. Muilta osin pahimman luokan kitkeriä hiekkap*lluja ja paradoksaalisesti pohjimmiltaan juuri sitä mistä kaikkia muita naisia syyttävät. Onneksi pimppa toimii aika hyvänä karkottimena näille niin ei tarvitse pahemmin olla tekemisissä.
Tätäpä ei voisi paremmin ilmaista. Pääsääntöisesti nämä vauva.fi:n "en tule toimeen muiden naisten kanssa" - ovat juuri näitä jälkimmäisiä. Ensimmäisen ryhmän naisilla ei ole tarvetta korostaa asiaa, koska se on luontaista. Heille on tosiaan ominaista tulla toimeen kaikkien kanssa, mutta jälkimmäinen ryhmä juuri se, joka saa heidät näkemään punaista. Varsinkin jos on töissä miesten alalla, he kokevat, että jälkimmäinen ryhmä pilaa maineen - myös ammatillisesti.
Naiset, joilla ei ole naispuolisia kavereita, ovat sekä itsekeskeisiä että hemmetin epävarmoja itsestään. Eikö näitä "Mä en ole niinkuin muut naiset!" -naisia yhtään hävetä olla kävelevä klisee.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa miehet? Meni hyvä ketju pilalle, kun piti tuoda ukot tähän. Keskustellaan nyt vain aiheesta: miksi et jaksa naisia kavereina..
Miehet: AINA ei ole kyse TEISTÄ
Eiköhän ne olleet naiset itse, jotka toivat miehet tähän keskusteluun. Luepa ensimmäiseltä sivulta. Ymmärrän kyllä, että on helpompaa täällä av:lla syyllistää miehiä kuin kanssasisariaan, vaikka naiset olisivatkin "mokanneet".
Heh, ekan sivun luettuani muistin taas harvinaisen elävästi millaista elämä on naisporukassa.. ja ei, ei tosiaan ole ikävä tätä säksätystä ja pätemistä.
Ja ei, en ole myöskään yksi jätkistä saati pidä miehiä automaattisesti sen mukavimpina.
N43
Yhden kateelisen eukon miehen voisin muuten ottaa kaverikseni, mutta esittää liikaa aina minut nähdessään.Siis esim röyhistää rintaansa ja on hyvin tietoinen, että katson, kunnes huomaa, että vaimonsa mulkoilee minua, jolloin näyttelee, että ei tässä mitään, hmm hmm.