Muita naisia jotka ovat tietoisesti valinneet naiskaverittomuuden
Kommentit (74)
Enpä ole mitenkään tietpisesti valinnut kaverittomuutta, eipä niitä oikein ole.
Viimeisin naispuoleinen kaveri vuodelta 2007 ja uusia ei mun elämääni tule. En edes kaipaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä!!! Vihaan kanalaumoja
Onko rasittavampaa kuin kot kot siellä ja kot kot täällä. Kot kot kot!!!!! 🐔🐔
No hohhoijaa. Melkoista yleistämistä taas, elämässäni on ollut läheisiä naispuolisia ystäviä kohta 40 vuoden ajan, eikä sinä aikana ole ollut ainuttakaan draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa kanalaumoissa on? Kanat on söpöjä ja niiden puuhastelua on mukava seurata.
Tavallaan jossain vaiheessa tein ratkaisun, että en jaksa enää edes välittää riutuvista kaverisuhteistani. Jos se ei pysy elossa niin se ei pysy. Kestää minkä kestää. Se on oikeastaan ollut vapauttavaa. En enää harmittele yksinäisyyttä. En edes kaipaa ketään.
En kuitenkaan tietoisesti hae myöskään mitään mieshaaremia itselleni.
Ai täällä kokoontuu taas kaikki ”yksi jätkistä”-naiset. Tällainen oman sukupuolen vähättely ja aliarvostus on kyllä vähän surullista luettavaa.
Naiset, jotka valittavat, että toiset naiset aiheuttavat aina draamaa ja puukottavat selkään ovat yleensä itse niitä draaman aiheuttajia.
Rehellisesti olen täysin väsynyt näihin "naiskavereihin".
Lokkeilua, kyttäämistä, arvostelua, inttämistä, selän takana puhumista, kiva nähdä jotta saadaan ilmainen loma, peruuntumisia, kateutta, lasten vertailua ja haukkumista.
Ah, parempi ilman.
Ikinä en ole ollut missään naiskaveriporukassa, yksittäisiä naiskavereita kyllä.
Ei mulla ole mieskavereita, mutta mitä vähemmän joudun näkemään ah-niin-ihania ystävättäriä, sen paremmin voin.
Nainen, joka sanoo, että miehet ovat ainan reiluja, eivät puukota koskaan selkään yms ovat yhtä tai jotain näistä - tosin myös samoin väittävät miehet
1. Tyhmiä
2. Kuurosokeita
3. Sitten tämä: Sirkkaa haukutaan miesporukalla, se on vain mielipide, mutta naisten kesken se on kanamaista juoruilua.
Mä en pidä ihmisistä ylipäätään ja pidän etäisyyttä kaikkiin. Tuo miesten ihannointi on naurettavaa. Lisäksi "Kaikki naiset on sitä ja tätä", eikö tuo ole aika ilkeää kommetointia? Teette itse samaa, mistä muita naisia syytätte.
Minulla on kaksi tekniikan alan koulutusta ja teen töitä 90 %:sti miesten kanssa. Sokea olisin, jos en näkisi juoruilua ja selkäänpuukottamista.