Muita naisia jotka ovat tietoisesti valinneet naiskaverittomuuden
Kommentit (74)
Onneksi nykyään trendinä on women support women eikä enää tollasia kana boomereita haukkumassa kaikkia.
Naisia on kaikenlaisia. Kuten miehiäkin. Typerää niputtaa kaikki yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä!!! Vihaan kanalaumoja
Onko rasittavampaa kuin kot kot siellä ja kot kot täällä. Kot kot kot!!!!! 🐔🐔
On. Sinä ja kaltaisesi, joka eivät tajua, miten naisellista tuollainen kommentointi on. En ole ikinä kuullut miesten puhuvan kanalaumoista, vaikka muuten he kyllä juoruilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka valittavat, että toiset naiset aiheuttavat aina draamaa ja puukottavat selkään ovat yleensä itse niitä draaman aiheuttajia.
Niin yleensä aiheuttavat draamaa olemuksella vaan koska muut naiset ovat kateellisia näille luonnonoikkunaisille, jotka eivät elä huomiosta ja muiden hyväksynnästä..
Kannattaa hakea apua noihin harhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään trendinä on women support women eikä enää tollasia kana boomereita haukkumassa kaikkia.
Ei näy women support women täällä!
Miksi tähän keskusteluun pitää miehet sotkea? Kyse oli siitä ettei jaksa naiskavereita. Miehiä en jaksa edes ajatella, oma on kiva, muut rasittavia. Työkaverit siedän, vapaa-ajalla en halua tehdä kenenkään kanssa mitään.
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa. Melkoista yleistämistä taas, elämässäni on ollut läheisiä naispuolisia ystäviä kohta 40 vuoden ajan, eikä sinä aikana ole ollut ainuttakaan draamaa.
Sama. Eiköhän tässä ole kyseessä aloittaja, joka ei onnistu saamaan ystäviä. Eikä edes kommentoijia vaan hänen pitää itse esiintyä jopa tässä ketjussa useina eri kirjoittajina. Surullista mutta samalla lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä kokoontuu taas kaikki ”yksi jätkistä”-naiset. Tällainen oman sukupuolen vähättely ja aliarvostus on kyllä vähän surullista luettavaa.
Ei se sitä ole. Ei minulla ole mitään naisia vastaan, mutta en osaa naisseurassa olla luonteva ja mitään puhuttavaa ei tunnu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vissiin ku tämä on boomereiden valtaama keskustelupalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka valittavat, että toiset naiset aiheuttavat aina draamaa ja puukottavat selkään ovat yleensä itse niitä draaman aiheuttajia.
Niin yleensä aiheuttavat draamaa olemuksella vaan koska muut naiset ovat kateellisia näille luonnonoikkunaisille, jotka eivät elä huomiosta ja muiden hyväksynnästä..
Ei pidä paikkaansa. Nämähän tyypit juuri elävät - miesten - huomiosta. Heille on todella tärkeää tulla hyväksytyksi yhtenä hyvänä jätkänä porukkaan. Siitä, että tullaan miesten - jotka eivät muka juoruile ja puukota selkään (paskapuhetta) - kanssa niin hyvin toimeen, tehdään iso numero, jota täytyy IIISOOOSTI korostaa. Kun mä sanoin yhdelle tällaiselle, että kyllä ne miehet oikeasti haluaisivat olla miesten illoissa ihan todellakin miesten kesken, sain niskaani paskamyrskyn. Kyseinen nainen ei tiennyt, että minä olen miesvaltaisella alalla itse (insinööri suunnittelutoimistossa). Mulle kuitenkin oma mies ja pari muutakin mm. on valittanut näistä mukaan tunkevista naisista, jotka "eivät tule naisten" kanssa toimeen. Itse olen päättänyt tulla kaikkien kanssa toimeen, mutta nämä jotka korostavat itseään sillä, että eivät korosta itseään, välillä ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on kaikenlaisia. Kuten miehiäkin. Typerää niputtaa kaikki yhteen.
Keskimäärin ovat hyvinkin erilaisia. Ja yleensä niputtautuvat ihan omatoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa. Melkoista yleistämistä taas, elämässäni on ollut läheisiä naispuolisia ystäviä kohta 40 vuoden ajan, eikä sinä aikana ole ollut ainuttakaan draamaa.
Mietin juuri samaa, olen onnellinen että ympärilläni on lauma empaattisia, inspiroivia ja kannustavia ystävättäriä, enkä ole törmännyt minkäänlaiseen selkäänpuukotukseen, vaan päin vastoin. Olen saanut tukea ja välittämistä niin työ- kuin henkilökohtaisessakin elämässä.
Se että haukutaan muita naisia kanoiksi tms. kertoo kyllä puhujasta aika paljon.
Mulla on muutama ystävä. Ja ne on ollu elämässäni jo lapsuudesta tai monia monia vuosia. Sekä naisia, että miehiä. Moni nainen on kyllä kiero mitä olen huomannu elämäni aikana. En oo laumasielu. Puhun asioista suoraan. En kieroile selän takana. Haluan ratkasun asioihin, joissa kaikilla on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä naisesta tuetaanko sitä vai ei. Liian kaunista ja seksikästä yleensä inhotaan ja kadehditaan akkaporukassa.
Tää on juurikin sitä boomer kanojen ulinaa. Sinunlaisia me emme tue. Kauniita, seksikkäitä, lihavia, ihan sama kunhan tukevat samaa aatetta
Ketä kiinnostaa miehet? Meni hyvä ketju pilalle, kun piti tuoda ukot tähän. Keskustellaan nyt vain aiheesta: miksi et jaksa naisia kavereina..
Miehet: AINA ei ole kyse TEISTÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä naisesta tuetaanko sitä vai ei. Liian kaunista ja seksikästä yleensä inhotaan ja kadehditaan akkaporukassa.
Tämähän se ois vaikka palstamammat yrittäisi muuta väittää. Women support women-aate toimii niin pitkään kun toinen on rumempi kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se ois vaikka palstamammat yrittäisi muuta väittää. Women support women-aate toimii niin pitkään kun toinen on rumempi kuin toinen.
Edelleen se ei toimi niin. Vaikka sinä palstamamma boomeri yrität niin kovasti kääntää nuoria naisia toisiaan vastaan
Vierailija kirjoitti:
Jos sama aloitus olisi miehistä, se olisi heti miesvihaa. Vihaan kaltaisiasi akkoja. Miehethän ne teitä puukottaa selkään. Vaihda nimesi, mies vihaa sen jälkeen naisia :D Miehet haukkuu seksikumppaneitaan, vihaa tyttäriään ja haluaa poistaa naiset usean valtion väestöstä. Miehet vetää naisia väkisin, mutta hei ne on aina vaan yksittäistapauksia. Sitten akat itsekin yleistää kaikkia naisia. Minä olen monta kertaa sanonut etten halua miestä, ja heti alkaa kamala kaakatus miesvihasta ja nyyh nyyh yleistetään.
Älä jaksa liioitella, typerä kana. Miehet ne teille akoille on suurin uhka. Koti on naiselle vaarallisin paikka, miehen käsissä sinä et päättäisi yhtään mitään. Katsokaa joskus miehiä kriittisesti tuon typerän ulinan ja itseinhon sijaan. Ja miksi julistat asiaa? Miksi et anna olla? Miehen maailmassa olet pelkkä pantava reikä, sinä se vasta olet esine miehille. Miehen pahaa ei koskaan lasketa, sen sijaan nainen joutuu heti maalitauluun.
Aika ristiriitainen oli viestisi. Tavallasi et arvosta kumpaakaan sukupuolta, naisia vielä vähemmän. Nimittelystä päätellen. Tämä huomio vain ohiksena.