Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö dotellaan koulujen avaamisen aiheuttamaa korona rysähdystä?

Vierailija
31.05.2020 |

Vieläkö se tulee?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ny jokainen jolla on oireita menee testiin?

Hysteerikoille voin kertoo että testiin pääsee nykyään ihan tunnin sisään kun soittaa ensin.

Vierailija
22/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Ja ei niiden tartuntojen tarvitse tapahtua ensimmäisenä koulupäivänä”

No no palstan hysteerikkojen mukaan kaaos piti olla valmis jo ensimmäisen koulupäivän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo taas. Hysteerikot oikeen into pinkeenä toivoo ja odottaa pääsevänsä sanomaan "noni mitä mä sanoin" yäk.

Kuinka itsekkäitä te olette? Vaikka väitette muun maailman olevan kun aukasivat koulut, mutta kyllä te niitä itsekkäitä itse olette. Peilaatte vain muuta maailmaa omaan kuvaanne ja näätte sen sellaisena. Katsokaa peiliin, kiitos.

Oletko syntyperältäsi suomalainen? Mietin sitä, koska en löydä kirjoituksestasi mitään logiikkaa - mitä yrität sanoa?

Halusitko vaan kertoa voimakkaasti, kuinka sua harmittaa se, että joku nettikirjoittelija on eri mieltä kanssasi?

Hengitä välillä. Maailma ei muutu sekavalla kiukuttelulla eikä virustilanne tokene vaikka hysterosointi loppuisi. Jokainen reagoi tietysti tavallaan, mutta aika hysteeriseltä vaikutat itsekin.

Vierailija
24/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo taas. Hysteerikot oikeen into pinkeenä toivoo ja odottaa pääsevänsä sanomaan "noni mitä mä sanoin" yäk.

Kuinka itsekkäitä te olette? Vaikka väitette muun maailman olevan kun aukasivat koulut, mutta kyllä te niitä itsekkäitä itse olette. Peilaatte vain muuta maailmaa omaan kuvaanne ja näätte sen sellaisena. Katsokaa peiliin, kiitos.

Kuinka itsekkäitä ja tyhmiä te vähättelijät olette? Ette ilmeisesti ymmärrä mistään mitään, varsinkaan tämän taudin vakavuudesta. Teistä onneksi päästään eroon, kun ette tyhmyydestänne johtuen käytä suojavarusteita / noudata riittävää hygieniaa / pidä turvavälejä.

Miksi kenestäkään perusterveestä, normaalipainoisesta päästäisiin eroon? Vain hyvin pieni murto-osa menehtyy siihen (nekin lähinnä huonokuntoisia vanhuksia), lähestulkoon kaikki parantuvat.

Ja miksi luulet, ettei me maalaisjärjellä ajattelevat huolehdittaisi hygieniasta? Tottakai pestään käsiä ja käytetään käsidesiä. Käsienpesu on tosin itselleni ollut itsestäänselvyys aina ulkoa tullessa.

Ja kuinka monen olet nähnyt käyttävän maskia? Siihen nähden, että sellaisia ole juuri ollenkaan, on Suomen tilanne erinomanen. Turvavälit sujuu hyvin, koska olen perinteinen suomalainen enkä halua tunkea kenenkään iholle. Pidän mielellään aina väliä tuntemattomiin.

Vierailija
25/27 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi jo laantua, kunnes tällä viikolla yltyi. Testejä tehty vähemmän mutta todettuja on enemmän.

Vierailija
26/27 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itsekkäitä ja tyhmiä te vähättelijät olette? Ette ilmeisesti ymmärrä mistään mitään, varsinkaan tämän taudin vakavuudesta. Teistä onneksi päästään eroon, kun ette tyhmyydestänne johtuen käytä suojavarusteita / noudata riittävää hygieniaa / pidä turvavälejä.

Kouluissa ei ollut suojavarusteita, riittävää hygieniaa eikä turvavälejä.

Niinpä, ja silti korona ei levinnyt.

Millä sinä nyt sitten SEN todistat?

mm Satakunta viimeinen kuukausi 0 tartuntaa, Pirkanmaa yksittäisiä

Satakunnassa on testattu todella vähän. Nytkään ei pääse testeihin, ellei ole jo valmiiksi teho-osastokunnossa.

Vierailija
27/27 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiset voivat oireettomina / vähäoireisina tuoda tartunnan vanhemmilleen. Nyt nämä vanhemmat lähtevät joukolla terasseille ja tartuttavat eteen päin tuttavilleen. Nimittäin pari päivää ennen kuin oireet alkavat, voi koronavirustautia tartuttaa jo eteen päin.

Näin tietämättäni tartutin ystäväni maaliskuussa, oireet minulla alkoivat vasta seuraavana päivänä. Ystäväni - perusterve työikäinen - joutui sairaalaan. Samoin minä - myös perusterve ja työikäinen. 

Helsinkiläisenä todella huolettaa, mitä tästä rajoitusten purkamisesta rysäyksellä seuraa. Enpä itse kulje ollenkaan tuolla kaupungilla.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän