Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen iloinen poikani 7,52 keskiarvosta! :)

Vierailija
31.05.2020 |

Koulu on ollut hänelle vaikeaa ja takkuisaa alusta asti. Vaikea lukihäiriö vaivaa. Me vanhemmatkin olemme olleet aikanaan noin seiskan oppilaita, joten emme odota lapsiltammekaan ihmeitä. Vanhemman lapsen päättötodistuksen keskiarvo yläasteelta oli 7,8 ja jatkoi lukioon jonka saanee nippa nappa vuoden päästä käytyä heikohkoin arvosanoin. Tällä nuoremmalla pojalla kuitenkin oli jossain vaiheessa keskiarvo noin 6,5 ja nyt kun se nousi, niin olen ylpeä ja onnellinen äiti. :) Poika tähtää amikseen ja pääsee varmemmin haluamalleen alalle kun sai keskiarvoa nyt noin hyvin nostettua. Vielä vuosi tosin yläkoulua jäljellä ennen sitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma. Meidän poika on lukion ekalla ja keskiarvo jotain 6.5 - sen saa näköjään pelaamalla tietokonepelejä. Heti kun pikkasen edes yrittää niin numerot nousee kasin päälle eli tuon pojan päässä mitään isoa vikaa taida olla. Millähän saisi tuon yrityksen päälle pidemmäksikin aikaa...? sanovat että nämä pojat alkaa viisastumaan lukion tokan aikana - sitä toivon mutta hieman vielä epäilen.

Päämäärä on paras motivaattori. Mikä se sittenkin onkin, tietty jatko-opiskelupaikka tai ällät ja eet yo-todistuksessa, palkinto hyvästä todistuksesta tai kurssiarvosanasta.

Pohtikaa mikä motivoisi.

Vierailija
22/25 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen keskiarvo pojilla. Isona niistä sitten tulee menestyjiä. Opettajat tietävät sen ja katsovat siksi usein vähän sormien läpi poikien osaamista.

Vierailija
24/25 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika avuton suoritus. Minun pojalla oli sentään 8,437

Voitko ottaa kuvan todistuksesta ja ladata nettiin ja laittaa linkin meille?

Vierailija
25/25 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Sama täällä, olen tosi iloinen kasin päättäneen pojan 7,5 keskiarvosta. Varsinkin olen ylpeä siitä, että käytöksestä tuli 9, vaikka se ei keskiarvoon vaikutakaan. Jos hymypoikapatsaita olisi jaettu, uskon että poikani olisi ollut vahva kandidaatti luokaltaan. Ja ihan sama, vaikka alakoulun päättötodistuksesta on tultu alaspäin ja reippaasti. Kasi on hankalaa aikaa. Poika totesi, että tuolla pääsee oman kunnan lukioon ja se on hänen tavoitteensa myös ysin suhteen. Riittää mulle. Itse olin hikari, enkä saavuttanut sillä mitään tavoittelemisen arvoista. Eläköön tavalliset teinit!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi