Mitä ilkeitä kommentteja kuulet isosta pepusta? Ja pitääkö iso peppu yrittää peittää?
Ootko sitä mieltä että iso peppu pitäisi yrittää peittää esim. tunikoilla, mekoilla vai saako pukeutua vartalon myötäsesti?
Entäs mitä kommentteja oot kuullu pepustasi?
Kommentit (91)
Kyllä se vaan on niin , että iso farkkutakamus kääntää miesten päät.
Peittelen mun liian pientä ja muutenkin rumaa takapuolta. En edes muista millon olisin pitänyt farkkuja ilman, että mulla ei olisi takapuolen peittävä yläosa. En vaan pysty. Lopputulos on siis se, että pieni takapuoli ei todellakaan tuo onnea.
En muista. Jos muistais kaikki haukut mitä ulkonäöstään on kuullut, niin päähän siinä leviäis.
Toisilta naisilta kuulee aika usein jotain ilkeää, mutta miehet ovat aina kohteliaita.
Kannattaa peittää, jos ei halua että miehet on liian kohteliaita.
Mitä isompi takapuoli, sitä kauniimpi nainen! Ja sama homma rintojen kanssa!
Oma peppuni ei onneksi ole iso. Jos olisi, peittäisin sitä. Siis jos olisi katseen vangitsevan iso. Samoin jos rintani olisivat isot, pyrkisin peittämään. Eivät onneksi ole. En pidä seksuaalissävytteisestä huomiosta. Olen muutenkin enemmän nuiva kuin flirtti tai esiintyjä tai viettelijä. Mutta jos joku tykkää katseista niin isolla takalistolla niitä varmaan saa eikä asia ole minulta mitenkään pois. Ei kiinnosta muiden pukeutuminen.
Mulla on suht iso hanuri ja ikinä en ole kuullut siitä pahaa sanottavaa, päinvastoin sitä on paljon kehuttu.
En ole edes ajatellut että sitä pitäisi jotenkin peitellä. Käytän vaatteita jotka korostavat sitä ja oon siitä varsin ylpeä:)
Pääkapunkiseudulla erityisesti pätee sanonta "Big butts drippin' chocolate nuts".