Mitä ilkeitä kommentteja kuulet isosta pepusta? Ja pitääkö iso peppu yrittää peittää?
Ootko sitä mieltä että iso peppu pitäisi yrittää peittää esim. tunikoilla, mekoilla vai saako pukeutua vartalon myötäsesti?
Entäs mitä kommentteja oot kuullu pepustasi?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on niin paljon alapeukkuja joissain kommenteissa? Ketä häiritsee toisten isot perseet?
Ehkä littanaprseisiä tikkujalkoja?
Mulla on iso leveä läskiperse, mutta en ole koskaan kenenkään kuullut kommentoivan asiaan millään tavalla. Siis missä te kuulette noita perseidenvertailukeskusteluja?
Kyllä se peppu kannattaa peittää. Kotonasi voit olla paljaana, mutta julkisella paikalle ihmisten ilmoilla rikot säädyllisyyttä. Laita edes housut jalkaan. Jos olet nainen, voit käyttää hametta. Miehillä sen käyttö on harvinaisempaa.
Olen itse pienipyllyinen, mutta kyllähän sitä välillä kuulee, kuinka jonkun isompaa takamusta kommentoidaan ilkeästi. Minusta isoa pyllyä ei tarvitse peittää!
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tavannu naisen jonka mielestä oma perse olis pieni. "yyh oon nii leveeperseinen". Etkä ole, ihan normaali oot, ja laihakin. Voit ottaa toisen pullan.
Itsellä muotojen rakkaus (90 - 70 - 110) vaihtelee suuresti. Joskus sitä hyväksyy ja ylpeenä kantaa. Joskus näytän siltä että Uff:in laatikon oisin reidannu.
Jaa, minulla kyllä on aivan liian pieni. Olen kateellinen isopeppuisille naisille joilla sellainen on luonnostaan - itse joutuisin treenaamaan varmasti jonkun kalliin pt:n ohjauksessa vuosia, jotta saisin isomman takaliston.
Pientä peppuani on myös haukuttu useampaan kertaan, olen malliltani: isot rinnat - melko leveä vyötärö (ei lihava, ei vain kapea), vain vähän vyötäröä leveämpi lantio ja tosiaan pieni takamus.
Eli naiset jos teillä on iso hanuri ja kapea vyötärö niin tietäkää että ainakin minä kadehdin. Saatte kenen miehen vaan samalla kun minä jään seinäruusuksi!
no jos se häiritsee niin jokainen voi laihduttaa.
mutta jos ne herkut ja liikkumattomuus tärkeää,niin sitte ei.
ihan oma valinta.
Eräs vihapuolue ajaa kaapua meillekin.
Nykyisin muotia, mutta mun kouluaikoina 80-luvulla ei kovin suosittua. Pojat haukkuivat lapioksi - hoikka varsi ja leveä lantio. Inhosin olla nainen.
Kehuja naisilta ja miehiltä, Seks. Ahdistelua kadulla ja muualla, poikaystävät hulluna, muutama ilkee kommentti rumemman puoleisilta ihmisiltä jne. 😁
Ja ei pidä peittää, mut jotku silti suositella et käyttäisin paljon mekkoja ja tunikoita❤️ en tiedä sitten että sopiiko ne sit muuten, nää ollu naisia. Miehet taas sanoo et pidä esillä.
Täl hetkellä peppu ei kauheen treenattu, joten en niin mielelläni esittele juurikaan tosin en kyl muutenkaa ku en oo teini.
ihan oma valinta.
Kuule ku aika monilla on iso takamus etenki jos liikkuu paljon, ja osalla aina muutenki. Kropan malli ei muutu vaan on mitä on.
Kerran yks runsaan ylipainoinen nainen jolla ihan jäätävä maha, haukku isopeppusia.. Mietin vaa että kattosko eka peiliin xD et paljon parempi olla tiimalasi ku säkin malline.
Juuri isopeppuiselle naiselle sopiikin parhaiten vartalon myötäiset vaatteet.
Tiukka hame tai urheiluleggingsit ilman sitä tunikaa on paras.
Tietyn malliset tuolit eivät tunnu hyvältä istua koska leveä perä painaa.
-just päi vastoin. En oo koskaa istunu epämukaval tuolilla ku on pehmeyttä pepusta. Sen sijaa laihoilta kuullu et epämukava istua xD
Itselläni on todella iso takapuoli. Olen aina inhonnut sitä. Olen saanut siitä todella monelta mieheltä kehuja mutta otan ne lähinnä aina vittuiluna koska itse inhoan takalistoani niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin ison takapuoleni avulla naimisiin varakkaan miehen kanssa. Oikein mainio.
Miksi naisilla on edelleen tämä asenne avioliittoon, että myy itseään ja vartaloaan miehelle?
Enemmän ihmettelen, miksi naisellisuutta, kuten kookasta peppua, pitäisi hävetä tai pitää huonona juttuna.
BMI25+ on terveysriski, harvemmin pelkkä "peppu" on kookas
Ei pidä paikkaansa.
Miksi muotioikkua pitäisi peitellä? Trikoot päälle ja paanalle.
Vierailija kirjoitti:
ihan oma valinta.
Herkut ja liikkumattomuus? Minun peräni on hankittu urheilemalla.
Ei ole tullut ilkeitä kommentteja, ellei seksuaalista häirintää lasketa. Eniten kehuja saanut osa vartalossani.