Mitä ilkeitä kommentteja kuulet isosta pepusta? Ja pitääkö iso peppu yrittää peittää?
Ootko sitä mieltä että iso peppu pitäisi yrittää peittää esim. tunikoilla, mekoilla vai saako pukeutua vartalon myötäsesti?
Entäs mitä kommentteja oot kuullu pepustasi?
Kommentit (91)
Joskus parikymppisenä kuljin baarin ohi kun yksi keski-ikäinen mies sanoi terassilla istuessaan kaverilleen "Hei, silmät irti p....stä." Hyi kun inhotti! Sietäisivät hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella iso takapuoli. Olen aina inhonnut sitä. Olen saanut siitä todella monelta mieheltä kehuja mutta otan ne lähinnä aina vittuiluna koska itse inhoan takalistoani niin paljon
Minäkin ajattelin aiemmin juuri noin . Mutta oon nykyään ajatellut, että kun kerran moni kehunut enkä koskaan haukkuja saanut niin turhaan sitä peittää ja häpeää. Ja takamusta todella vaikeaa muuttaa se on sellainen kuin on nuoresta asti ollut.
Ihanasti keinAHtelevat nuoret pyöreät peput ovat kehujen arvoisia ;)
Tiedän, että laajalla takamuksellani on laaja fanijoukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jos se häiritsee niin jokainen voi laihduttaa.
mutta jos ne herkut ja liikkumattomuus tärkeää,niin sitte ei.
ihan oma valinta.
Herkut ja liikkumattomuus? Minun peräni on hankittu urheilemalla.
ja paljonko olikaan se rasva% ?
Sehän on vaan tosi mukavaa katsella, kun näkee isopeppuisia naisia farkut jalassa. Yritän aina luoda katsekontaktin ja hymyillä,jos ehdin ja olla kohtelias jos mahdollista. Yleensä saa hymyn takaisin ja tulee todella hyvä mieli.
Täällä 19v isopeppuinen nainen - minun peppua ollaan aina haukuttu jo koulusta asti ja olen joutunut jo vuosia häpeämään sitä. Inhoan sitä. En käytä farkkuja ja pyrin pitkillä paidoilla aina peittämään sen, pienipeppuiset naiset ovat suosituimpia miesten keskuudessa - etenkin jos on vielä lisäksi pienet rinnat. Mun itsetunto on todella murskana mun ison pepun ja rintojen takia. Olen viillellyt usein kehoani, koska vihaan sitä niin paljon. En ole poikaystävälleni ikinä näyttänyt itseäni alasti enkä myöskään aio. Peppuani tai rintojani hän ei saa ikinä nähdä.
Sanon tämän miehenä kaikkien miehien puolesta suoraan: jos jokainen mies voisi päättää niin kaikki naiset olisivat pienipeppuisia. Jos sinulla on iso peppu niin kannattaa pyrkiä laihduttamiseen. Iso peppu ei miellytä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Läskipersiit lenkille!
Tulin just lenkiltä. Missäs te läskiaivot tapaatte käydä?
En muista että mitään ilkeitä kommentteja olisin saanut. Positiivisia ja sitten myös epämukavaa huomiota, esim baareissa limaisia kommentteja yms. Mutta luulen että ne limaiset kommentoijat keksivät kenestä vain jotain, ihan sama millainen vartalo.
En peittele, mutta en myöskään liikaa halua korostaa. Muutoin olen pienikokoinen, lyhyt ja pienet rinnat, hoikka, painoindeksin mukaan normaalipainon alarajoilla.
Mieheni sanoi seurustelun alkuaikoina tykkäävänsä mielettömän paljon mun pepun muodosta ja aika paljon antaakin huomiota silittelemällä jne. Sanoi myös jotenkin että "tykkään että sulla on oikeen naisen muodot" ja toki ymmärsin kehun tarkoituksen, halusi tietysti ilahduttaa mutta mietin myös silloin että enkö pienemmällä pepulla olisi hänen mielestään "oikeanlainen"?
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän miehenä kaikkien miehien puolesta suoraan: jos jokainen mies voisi päättää niin kaikki naiset olisivat pienipeppuisia. Jos sinulla on iso peppu niin kannattaa pyrkiä laihduttamiseen. Iso peppu ei miellytä ketään.
Turhaan yleistää.Meitä on paljon miehiä jotka tykkää isopeppuisista. Ei pienessä pepussa oo edes mitään katsomista .Jokaisella saa olla oma maku mutta tyhmää puhua muka kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin tuota parikymppisenä. Olin laiha ja sain syömishäiriön, mutta persus se vain ei häipynyt mihinkään.
Ja olen kyllä myöhemmin huomannut sen, että tuo "iso peppu ei miellytä ketään" ei ole ihan koko totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan yleistää.Meitä on paljon miehiä jotka tykkää isopeppuisista. Ei pienessä pepussa oo edes mitään katsomista .Jokaisella saa olla oma maku mutta tyhmää puhua muka kaikkien puolesta.
Etköhän sinä itse ole isopeppuinen nainen. Tai sitten puolestaan mies, joka joutuu tyytymään niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisi olla syytä laihduttaa, jos se takapuoli on liian iso?
Useimmilla sopusuhtaisilla kehittyneet pakarat ovat vain eduksi.
Okei. Olin itse 12-vuotias, kun asiasta ekaa kertaa huomauteltiin. Painoin silloin alle 40kg. Miten paljon olisi pitänyt mielestäsi laihduttaa? Kerro ihmeessä, kun näytät tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas peppu kuuluu täysikasvuisen naisen ominaisuuksiin kuten myös rinnat, vyötärö, lantio jne. Naisen rasva kertyy takapuoleen, lantiolle ja reisiin ja tekee naisen vartalosta erilaisen kuin miehen vartalo. Naiselliset muodot, jos eivät ole liian runsaat, yleensä miellyttävät heteroseksuaalin miehen silmää. Tämä on biologinen fakta ihmiseläimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas peppu kuuluu täysikasvuisen naisen ominaisuuksiin kuten myös rinnat, vyötärö, lantio jne. Naisen rasva kertyy takapuoleen, lantiolle ja reisiin ja tekee naisen vartalosta erilaisen kuin miehen vartalo. Naiselliset muodot, jos eivät ole liian runsaat, yleensä miellyttävät heteroseksuaalin miehen silmää. Tämä on biologinen fakta ihmiseläimestä.
En tiedä mikä tankki tämän viestin kirjoitti, mutta olet väärässä. Heteromiehistä 99,9% tykkää eniten pienestä pepusta ja pienistä rinnoista, lopuilla 0,01% on joko läskifetissi tai ovat muuten vain harvinaisia poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tankki tämän viestin kirjoitti, mutta olet väärässä. Heteromiehistä 99,9% tykkää eniten pienestä pepusta ja pienistä rinnoista, lopuilla 0,01% on joko läskifetissi tai ovat muuten vain harvinaisia poikkeuksia.
Ahaa. Mene polkemaan mopoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hetero" 😂😂
Saisiko osviittaa antavia kuvia miltä ne isot takamukset näyttää? En osaa kuvitella millasia tarkoitetaan.
No tämmösen kuulin just äsken että ”Blörf”. En tiiä sitten että onko stefa löystyny vai mistä lie kyse. Fodmappia pitänee kokeilla.