Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voi tutustua fiksuihin ja kunnollisiin miehiin, jotka eivät käytä Tinderiä?

Vierailija
30.05.2020 |

Monet miehet täällä ovat sanoneet, etteivät käytä Tinderiä, koska Tinderiä käyttävillä naisilla on liian erilainen ajatusmaailma heidän kanssaan. Missä tällaisiin miehiin voi sitten tutustua?

Etsinnässä siis noin 30-40-vuotias mies, joka on fiksu, kunnollinen, lapseton, ei ylipainoinen ja on omaa silmääni miellyttävä, ei siis tarvitse olla mikään dressman-malli mutta parisuhteen kannalta on kuitenkin tunnettava jonkinlaista fyysistä vetoa. Fiksuudessa tärkeintä ei ole kouluttautuneisuus tai nippelitieto vaan rationaalinen ja looginen ajattelutapa, fiksu duunarikin siis kelpaisi. Kunnollisuudella tarkoitan ettei ole mitään pahoja päihde-, mt- tai elämänhallintaongelmia ja että haluaa sitoutua ja panostaa parisuhteeseen (kokemusta miehistä, joille "parisuhde" on tuntunut merkitsevän vain sitä, että nähdään ja pannaan kerran viikonssa).

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö ap itse Tinderiä?

Joo, mutta nyt on juoksut juostu ja haluan löytää kunnollisen miehen.

- ap

😄 Hieno alku suhteelle kun heti aluksi joudut valehtelemaan ettet ole Tinderiä käyttänyt.

"Juoksut juostu" ja odottaa, että irtopanoja harrastamaton mies kiinnostuu?

Vierailija
22/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Onhan tuossa aloituksessa jotain perää. Naiset jotka eivät ole olleet Tinderissä ja menevät sinne ensimmäistä kertaa ovat kyllä käytökseltään ja ajatusmaailmaltaan erilaisia kuin pitempään olleet.

Jos pitempään pysyvät Tinderissä niin muuttuvat.

Mistähän johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin ehkä täyttääkin nuo kriteerit, mutta enpä taida enää tämän palstan jälkeen minkäänlaisiin suhteisiin naisten kanssa kyetä, kun kaikilla naisilla tuntuu olevan vaikeuksia hyväksyä sitä, että miehiäkin on omat viettinsä ja preferenssinsä.

Mitkä ovat siis sinun viettisi ja preferenssisi?

Vierailija
24/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

😄 Hieno alku suhteelle kun heti aluksi joudut valehtelemaan ettet ole Tinderiä käyttänyt.

Kyllä. Näin on. Minun parisuhdehistoria ei sitten kellekään kuulu.

- ap

Vierailija
25/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse miehenä voisin esittää ihan saman kysymyksen. Ikää 40 vuotta ja koska ei muutakaan vaihtoehtoa juuri ollut, laitoin profiilin Tinderiin. Tavannut parin vuoden aikana tasan 0 henkilöä, koska kilpailu tuntuu olevan sen verran kovaa "saman tasoisista" naisista tai lähinnä etsin itseni näköistä naista. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu, mutta fiksu kuitenkin. Itse korkeasti koulutettu, hyvät harrastukset, pitkä, ihan hyvännäköinen ja kuulemma sivistinyt/fiksu henkilö selvästi. Saan kyllä mätsejä, mutta keskustelut loppuvat jossakin välissä ja en viitsi tavata henkilöitä, joista en oikeasti ole kiinnostunut. Tuntuu, että ihan ajan hukkaa koko touhu. En vaan oikein tiedä muitakaan paikkoja tavata ihmisiä ja jos vaikka käyn museossa, en todellakaan lähesty jotain tuntematonta naista ja pyytele ulos - ei vaan riitä rohkeus, joten ehkä pitää olla sit yksin.

Vierailija
26/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Eli sinun parisuhdehistoriasi on hyvin hyvin likainen ja nolo.

Vierailija
27/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä en käytä muuta kuin huvikseni selailuun millaisia naisia siellä on. Yhtäkään en ole vetänyt oikealle, koska näkemykseni on, että koko appsi on rakennettu niin paskasti että ei sieltä juurikaan voi muualle päästä kuin panosuhteeseen. Ja itseäni ei panosuhteet kiinnosta.

Muita deittisivustoja olen joskus käyttänyt treffailuun, ehkä pitäisi palata nyt kun korona saattaa jatkua vielä kuinka kauan, ja baareissa ainakaan ei kovin luonnollisesti pääse naisiin tutustumaan.

Muita paikkoja, mihin minuun olisi voinut törmätä: pelitapahtumat, joskus jotkut katuruokatapahtumat tai olutfestari, ja myös jotkut satunnaiset kansanopiston kurssit. Kansanopistolla olisi itseasiassa ihan mahtava tutustua johonkin naiseen, mutta en ole ikinä tutustunut. Ihmiset tulevat tunnille viimetingassa, ja säntäävät ulos siinä vaiheessa kun opettaja on sanonut puoleenväliin lausetta "lopetellaan tältä kertaa...". Lisäksi kurssilla on yleensä joku suulas kuusikymppinen täti, joka ahdistelee sekä opettajaa että kurssilaisia jutuillaan ja vetää sellaista suulaan tädin roolia. Siksi tunnilla kaikuu opettajan ääni, suulaan tädin ääni, ja muut ovatkin sitten hiljaa eikä luonnollisia keskustelutilanteita pääse syntymään. Sitten kurssilla ollaan vaan opettelemassa eikä kukaan tiedä kenenkään nimeä, paitsi suulaan tädin.

M/40

Vierailija
28/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Sittenhän ei ole väliä, mistä sen miehen löydät. Jokainen mies on kunnollinen, koska senkään menneisyys ei kuulu sinulle.

Vierailija
29/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään missään muualla kuin netissä. Kukaan ei tule jutuille missään bussipysäkillä tai kaupan jonossa muualla kuin elokuvissa.

Joten Tinderi on ainoa paikka. Tai joku OkCupid.

Kesällä ravintolatkin menevät jo klo 23 kiinni joten niissäkään tuskin uskalletaan pokata koska keskimäärin suomalainen lähestyy naista jurrissa klo 3.30.

Niin ja tuollaista miestä etsii noin joka toinen muukin nainen eli kyllä sun nyt pitää olla jossain esillä.

Ellei duunissa/harrastuksissa natsaa.

Kyllä mulle on tultu juttelemaan ihan kadulla ja julkisissa...

Vierailija
30/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse miehenä voisin esittää ihan saman kysymyksen. Ikää 40 vuotta ja koska ei muutakaan vaihtoehtoa juuri ollut, laitoin profiilin Tinderiin. Tavannut parin vuoden aikana tasan 0 henkilöä, koska kilpailu tuntuu olevan sen verran kovaa "saman tasoisista" naisista tai lähinnä etsin itseni näköistä naista. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu, mutta fiksu kuitenkin. Itse korkeasti koulutettu, hyvät harrastukset, pitkä, ihan hyvännäköinen ja kuulemma sivistinyt/fiksu henkilö selvästi. Saan kyllä mätsejä, mutta keskustelut loppuvat jossakin välissä ja en viitsi tavata henkilöitä, joista en oikeasti ole kiinnostunut. Tuntuu, että ihan ajan hukkaa koko touhu. En vaan oikein tiedä muitakaan paikkoja tavata ihmisiä ja jos vaikka käyn museossa, en todellakaan lähesty jotain tuntematonta naista ja pyytele ulos - ei vaan riitä rohkeus, joten ehkä pitää olla sit yksin.

Tuon takia kokeilin naisten antamaa vinkkiä vaihtaen pohjoismaisiin naapureihin. Tanskasta tulee käymään vierailija jahka rajat taas avautuu ❤️

Vierailija
31/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Tulit sitten ihan vain trollailemaan? On se jännä, kuinka naisille pitäisi olla kaikki portit auki ilman että miehillä saa olla mitään omia kriteereitä.

eri

Vierailija
32/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi aloittaa juttua jonkun mukavan oloisen naisen kanssa vaikka museossa? Sanot, että rohkeus ei muka riitä, mutta höpöhöpö, olet vain niin kranttu ja itserakas, että et huoli ketään. Juuri sen takia olet katkera sinkku, että et arvosta ketään. Et vaivaudu tekemään mitään ellet itse siitä hyödy ja tuskinpa silloinkaan. Ei siis auta muu kuin olla yksin. Voit hankkia vaikka pari peiliä lisää ja seurustella itsesi kanssa.

Vierailija
33/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Jonne esiintyy ap:na. Mutta kysyn: mitä pahaa siinä on, että "juoksut on juostu"? Kun aikoinani nettideittailua harrastin, niin tuo oli vain positiivinen asia, jos mies kertoi että juoksut on juostu ja nyt on haussa vakavampaa.

Vierailija
34/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että boldaamassani kohdassa kiteytyy ongelmasi. Lasket päässäsi ihmisten tasoja sen sijaan, että tutustuisit kaiken ikäisiin, näköisiin, kokoisiin ihmisiin ja antaisit luonnon hoitaa tehtävänsä. Eli että kehosi kyllä ilmaisee, kun kohdalle osuu sellainen, joka saa sykkimään - myös sydämen.

Kokeilepa siellä museossa ensi kerralla alkaa jutella ihmisten kanssa. Älä pyydä ulos jotain ikäistäsi naista vain siksi, että hän näyttää tasoiseltasi, vaan opettele olemaan välittömässä, spontaanissa vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.

Vierailija
35/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä en käytä muuta kuin huvikseni selailuun millaisia naisia siellä on. Yhtäkään en ole vetänyt oikealle, koska näkemykseni on, että koko appsi on rakennettu niin paskasti että ei sieltä juurikaan voi muualle päästä kuin panosuhteeseen. Ja itseäni ei panosuhteet kiinnosta.

Muita deittisivustoja olen joskus käyttänyt treffailuun, ehkä pitäisi palata nyt kun korona saattaa jatkua vielä kuinka kauan, ja baareissa ainakaan ei kovin luonnollisesti pääse naisiin tutustumaan.

Muita paikkoja, mihin minuun olisi voinut törmätä: pelitapahtumat, joskus jotkut katuruokatapahtumat tai olutfestari, ja myös jotkut satunnaiset kansanopiston kurssit. Kansanopistolla olisi itseasiassa ihan mahtava tutustua johonkin naiseen, mutta en ole ikinä tutustunut. Ihmiset tulevat tunnille viimetingassa, ja säntäävät ulos siinä vaiheessa kun opettaja on sanonut puoleenväliin lausetta "lopetellaan tältä kertaa...". Lisäksi kurssilla on yleensä joku suulas kuusikymppinen täti, joka ahdistelee sekä opettajaa että kurssilaisia jutuillaan ja vetää sellaista suulaan tädin roolia. Siksi tunnilla kaikuu opettajan ääni, suulaan tädin ääni, ja muut ovatkin sitten hiljaa eikä luonnollisia keskustelutilanteita pääse syntymään. Sitten kurssilla ollaan vaan opettelemassa eikä kukaan tiedä kenenkään nimeä, paitsi suulaan tädin.

M/40

Mitä harrastat siellä kansanopistolla? Millaisissa museoissa tykkäät käydä? Itse tulee eniten käytyä katsomassa nykytaidetta, toisaalta eri aikakausien historia meiltä ja maailmalta kiinnostaa myös.

Vierailija
36/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 37, ei ole aikomustakaan avata linkkiäsi. Oikeastiko uskot, että jos mies vaikkapa museossa tai bussipysäkillä saa naiselta katseen ja hymyn ja niiden rohkaisemana moikkaa ja kysyy/toteaa jotain tilanteeseen sopivaa, nainen alkaa huutaa apua? Oikeasti?

Silloin on todellakin parempi, että et avaa suutasi koskaan etkä missään.

Vierailija
37/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi aloittaa juttua jonkun mukavan oloisen naisen kanssa vaikka museossa? Sanot, että rohkeus ei muka riitä, mutta höpöhöpö, olet vain niin kranttu ja itserakas, että et huoli ketään. Juuri sen takia olet katkera sinkku, että et arvosta ketään. Et vaivaudu tekemään mitään ellet itse siitä hyödy ja tuskinpa silloinkaan. Ei siis auta muu kuin olla yksin. Voit hankkia vaikka pari peiliä lisää ja seurustella itsesi kanssa.

Siis häh, ok. Juttelen kyllä ihmisten kanssa, mutten varta vasten mene juttelemaan jonkun tuntemattoman kanssa. Sitä lähinnä tarkoitin. Vai että itserakas. Tuota noin, minusta on sanottu, että fiksu, miellyttävä ja todella kiltti, joten en nyt välttämättä sanoisi, että itserakas. Hyvä itsetunto kai kuitenkin, vaikka ujo lähestymään tuntemattomia henkilöitä, jos olen tai voisin olla kiinnostunut. En ole katkera ja arvostan ihmisiä sen mukaan, miten he käyttäytyvät toisia ihmisiä kohtaan. Voit siis päätellä tuosta, kuinka paljon arvostan sinua. Voisit hankkia peilin ja miettiä asioita hetken - ehkä jokin päivä voin sitten arvostaa myös sinua.

Vierailija
38/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 37, ei ole aikomustakaan avata linkkiäsi. Oikeastiko uskot, että jos mies vaikkapa museossa tai bussipysäkillä saa naiselta katseen ja hymyn ja niiden rohkaisemana moikkaa ja kysyy/toteaa jotain tilanteeseen sopivaa, nainen alkaa huutaa apua? Oikeasti?

Silloin on todellakin parempi, että et avaa suutasi koskaan etkä missään.

Olisit nyt katsonut sen linkin, niin olisit nähnyt esimerkin.

Vierailija
39/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Jonne esiintyy ap:na. Mutta kysyn: mitä pahaa siinä on, että "juoksut on juostu"? Kun aikoinani nettideittailua harrastin, niin tuo oli vain positiivinen asia, jos mies kertoi että juoksut on juostu ja nyt on haussa vakavampaa.

Tuo juoksujen juokseminen tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että tyyppi on ollut hyvin "avoin ja eläväinen" joka suhteen. Hänellä on kokemuksia enemmän kuin kehtaa sanoa ja kattava tautitestaus on ihan pakollinen ennen kuin ihmiseen uskaltaa edes hipaista. Se kertoo, että menneisyydestä löytyy törkyä ja tulet mahdollisena kumppanina saamaan tyypin kavereilta aika sääliviä katseita, sillä et tiedäkään missä kaikkialla tyyppi on liehunut ja kuinka monen kanssa.

Vierailija
40/99 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän sekosivat aikanaan jo suomi24 treffeistä, niin miksei sitten tinderistä. Treffailu on ihan päämäärätöntä tai sitten kökötetään kotona ja selataan selaamasta päästyäänkin oluttölkki kädessä.