Missä voi tutustua fiksuihin ja kunnollisiin miehiin, jotka eivät käytä Tinderiä?
Monet miehet täällä ovat sanoneet, etteivät käytä Tinderiä, koska Tinderiä käyttävillä naisilla on liian erilainen ajatusmaailma heidän kanssaan. Missä tällaisiin miehiin voi sitten tutustua?
Etsinnässä siis noin 30-40-vuotias mies, joka on fiksu, kunnollinen, lapseton, ei ylipainoinen ja on omaa silmääni miellyttävä, ei siis tarvitse olla mikään dressman-malli mutta parisuhteen kannalta on kuitenkin tunnettava jonkinlaista fyysistä vetoa. Fiksuudessa tärkeintä ei ole kouluttautuneisuus tai nippelitieto vaan rationaalinen ja looginen ajattelutapa, fiksu duunarikin siis kelpaisi. Kunnollisuudella tarkoitan ettei ole mitään pahoja päihde-, mt- tai elämänhallintaongelmia ja että haluaa sitoutua ja panostaa parisuhteeseen (kokemusta miehistä, joille "parisuhde" on tuntunut merkitsevän vain sitä, että nähdään ja pannaan kerran viikonssa).
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on taas vaatimukset ladattu! Ei ihme, että naiset on yksin.
Miesten vika. Mitäs eivät kehitä itseään (korkeakoulutus&suuremmat tulot kuin naisella) ja täten kelpaa naisille. Naisia on turha syyttää siitä, että heille kelpaa vain paras. Kriteerejä ei voi alentaa, ei vaan voi.
Naisten vika, mitäs paneskelevat holtittomasti tehden itsestään epähaluttavia parishteeseen. Turha syyttää miehiä siitä, että heille kelpaa vain paras. Kriiteerejä voi alentaa, mutta sen myötä alenee tietysti myös miehen panos parisuhteessa.
On useita nettideittipalveluita, ei ainoastaan Tinder. Ne muut ovat usein vähemmän panosovellusmaisia. Jos et missään aivan korvessa asu, lähistöltä melko varmasti löytyy kuvauksesi kaltaisia miehiä, joilla on profiilit tuommoisissa palveluissa.
Se on totta, että kulttuuri on melko nopeasti muuttunut niin, ettei minkään "aloitteen" tekeminen naiselle enää ole oikein missään tilanteessa ilman muuta hyväksyttävää. Naista etsivät miehet ovat siellä netissä. Baarissa käydään kaljalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä en käytä muuta kuin huvikseni selailuun millaisia naisia siellä on. Yhtäkään en ole vetänyt oikealle, koska näkemykseni on, että koko appsi on rakennettu niin paskasti että ei sieltä juurikaan voi muualle päästä kuin panosuhteeseen. Ja itseäni ei panosuhteet kiinnosta.
Muita deittisivustoja olen joskus käyttänyt treffailuun, ehkä pitäisi palata nyt kun korona saattaa jatkua vielä kuinka kauan, ja baareissa ainakaan ei kovin luonnollisesti pääse naisiin tutustumaan.
Muita paikkoja, mihin minuun olisi voinut törmätä: pelitapahtumat, joskus jotkut katuruokatapahtumat tai olutfestari, ja myös jotkut satunnaiset kansanopiston kurssit. Kansanopistolla olisi itseasiassa ihan mahtava tutustua johonkin naiseen, mutta en ole ikinä tutustunut. Ihmiset tulevat tunnille viimetingassa, ja säntäävät ulos siinä vaiheessa kun opettaja on sanonut puoleenväliin lausetta "lopetellaan tältä kertaa...". Lisäksi kurssilla on yleensä joku suulas kuusikymppinen täti, joka ahdistelee sekä opettajaa että kurssilaisia jutuillaan ja vetää sellaista suulaan tädin roolia. Siksi tunnilla kaikuu opettajan ääni, suulaan tädin ääni, ja muut ovatkin sitten hiljaa eikä luonnollisia keskustelutilanteita pääse syntymään. Sitten kurssilla ollaan vaan opettelemassa eikä kukaan tiedä kenenkään nimeä, paitsi suulaan tädin.
M/40
Aika ennakkoluuloinen asenne, ettei Tinderistä voisi löytyä myös parisuhdetta etsiviä sitoutumishaluisia naisia. Olen kuullut, että moni on tavannut kumppaninsa nimenomaan Tinderissä ja enemmistö naisista etsii muutenkin ensisijaisesti parisuhdetta. Eikö siis kuitenkin kannattaisi yrittää vai mitä siinä häviää?
Sillä asenteella ei ole paljon mitään väliä, jos kuitenkin antaa kohdella itseään pelkkänä panona.
Niin. Että kun nainen kertoo etsivänsä parisuhdetta ja lähtökohtaisesti on sen luonteinen ihminen, että uskoo toisen vilpittömyyteen, kun tämä kertoo samaa, niin onhan se toki naisen vika, että mies vain valehtelee. Loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö ap itse Tinderiä?
Joo, mutta nyt on juoksut juostu ja haluan löytää kunnollisen miehen.
- ap
Jonne esiintyy ap:na. Mutta kysyn: mitä pahaa siinä on, että "juoksut on juostu"? Kun aikoinani nettideittailua harrastin, niin tuo oli vain positiivinen asia, jos mies kertoi että juoksut on juostu ja nyt on haussa vakavampaa.
Tolleenhan se on voinu mainostaa jo viimeset 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään missään muualla kuin netissä. Kukaan ei tule jutuille missään bussipysäkillä tai kaupan jonossa muualla kuin elokuvissa.
Joten Tinderi on ainoa paikka. Tai joku OkCupid.
Kesällä ravintolatkin menevät jo klo 23 kiinni joten niissäkään tuskin uskalletaan pokata koska keskimäärin suomalainen lähestyy naista jurrissa klo 3.30.
Niin ja tuollaista miestä etsii noin joka toinen muukin nainen eli kyllä sun nyt pitää olla jossain esillä.
Ellei duunissa/harrastuksissa natsaa.
Kyllä mulle on tultu juttelemaan ihan kadulla ja julkisissa...
Näissä on ihan häviävän pieni todennäköisyys että toinen kiinnostuu takasin. Mullekin on tultu monta kertaa höpöttelemään mutta vain yhden kerran mies on ollut jokseenkin mun tyylinen ja kiinnostava. Yhdessä tapahtumassa vuosi takaperin, mutta silloinkin ajankohta oli vähän huono...
Veikkaan, että joku Bräd Pitti olisi jokaisen naisen tyylinen, jos kulkisi kadulla jututtelemassa. Hitto, miks ne kaikki jututtavat miehet on aina niin rumia!
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään missään muualla kuin netissä. Kukaan ei tule jutuille missään bussipysäkillä tai kaupan jonossa muualla kuin elokuvissa.
Joten Tinderi on ainoa paikka. Tai joku OkCupid.
Kesällä ravintolatkin menevät jo klo 23 kiinni joten niissäkään tuskin uskalletaan pokata koska keskimäärin suomalainen lähestyy naista jurrissa klo 3.30.
Niin ja tuollaista miestä etsii noin joka toinen muukin nainen eli kyllä sun nyt pitää olla jossain esillä.
Ellei duunissa/harrastuksissa natsaa.
Itsellä ei ainakaan ole tarkoitusta baariin nyt lähteä, se ohjeistushan taisi olla ettei tiskeillä sun muilla notkuta vaan kaikki istuu omissa pöydissään. Aika vaikea tutustua keneenkään.
M37
Työkaverini naisista suurin osa, myös minä itse, ovat tavanneet miehensä jo opiskeluaikoina, osa jopa lukiossa. Ilmeisestikin kunnon miehiä, kun parisuhteet ovat kestäneet kymmeniä vuosia. Se oli sitä aikaa, kun ei ollut nettiä olemassakaan. Käytiin ravintoloissa tai opiskelutapahtumissa ja pariutuminen sujui kuin luonnostaan. En osaisi enkä kestäisi nykyistä nettipeliä lainkaan. En osaa siis auttaa sinua, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän sekosivat aikanaan jo suomi24 treffeistä, niin miksei sitten tinderistä. Treffailu on ihan päämäärätöntä tai sitten kökötetään kotona ja selataan selaamasta päästyäänkin oluttölkki kädessä.
Miten treffaillaan päämäärätietoisesti?
Näkisin sen niin, että treffaillu/saittiroikuskelu voi olla myös todellisuuspakoa ja palvella itsepetosta. Tiedät olevasi retuperällä, mutta sen sijaan että keskittyisit itsesi ja elämäsi kehittämiseen (ja terveen itsearvostuksen/rakkauden rakentamiseen), pakenet päiväunelmiin kumppanista, joka tulee ja pelastaa sinut elämältäsi. Tätä harhaisuutta ja henkistä laiskuutta on kaikenikäisissä. Epämääräistä haromista, jossa fokus on aina jossain muualla kuin itsensä kehittämisessä ja itseymmärryksen syventämisessä. Kumppanin hausta ja etsinnästä tulee riippuvuus, jopa pakkomielle. Vaikka sitten lyhyistä fikseistä. Yksin ei kyetä olemaan yhtään.
Se vaan, että itselleen sokea ihminen on raskasta seuraa. Ja näitä on paljon, myös naisissa.
Kyllä tuossa on perääkin. Sitten kun se etsitty kunppani ei olekaan juuri mielen mukainen, on hänet helppo heivata pois ja jatkaa etsimistä, ehkä loputtomiin. Itsetuntemus on avainsana. Siihen olen päässyt vasta keski-ikäisenä. Siihen asti olin muiden mielipiteistä liian riippuvainen. Toinen ihminen ei voi olla oman pahan mielen poistaja ja lelu, jota voi pompotella ihan miten hyvänsä. Jokainen vastaa omasta tyytyäisyydestään itse ja uhrautuminen ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yksi kuvatunlainen (duunarikin vielä). Pitkä en kyllä ole, se ei tainnut olla vaatimuksenakaan mutta siihen on kyllä moni tapailu päättynyt.
Mistä muualta sinut voi löytää kuin täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä en käytä muuta kuin huvikseni selailuun millaisia naisia siellä on. Yhtäkään en ole vetänyt oikealle, koska näkemykseni on, että koko appsi on rakennettu niin paskasti että ei sieltä juurikaan voi muualle päästä kuin panosuhteeseen. Ja itseäni ei panosuhteet kiinnosta.
Muita deittisivustoja olen joskus käyttänyt treffailuun, ehkä pitäisi palata nyt kun korona saattaa jatkua vielä kuinka kauan, ja baareissa ainakaan ei kovin luonnollisesti pääse naisiin tutustumaan.
Muita paikkoja, mihin minuun olisi voinut törmätä: pelitapahtumat, joskus jotkut katuruokatapahtumat tai olutfestari, ja myös jotkut satunnaiset kansanopiston kurssit. Kansanopistolla olisi itseasiassa ihan mahtava tutustua johonkin naiseen, mutta en ole ikinä tutustunut. Ihmiset tulevat tunnille viimetingassa, ja säntäävät ulos siinä vaiheessa kun opettaja on sanonut puoleenväliin lausetta "lopetellaan tältä kertaa...". Lisäksi kurssilla on yleensä joku suulas kuusikymppinen täti, joka ahdistelee sekä opettajaa että kurssilaisia jutuillaan ja vetää sellaista suulaan tädin roolia. Siksi tunnilla kaikuu opettajan ääni, suulaan tädin ääni, ja muut ovatkin sitten hiljaa eikä luonnollisia keskustelutilanteita pääse syntymään. Sitten kurssilla ollaan vaan opettelemassa eikä kukaan tiedä kenenkään nimeä, paitsi suulaan tädin.
M/40
Aika ennakkoluuloinen asenne, ettei Tinderistä voisi löytyä myös parisuhdetta etsiviä sitoutumishaluisia naisia. Olen kuullut, että moni on tavannut kumppaninsa nimenomaan Tinderissä ja enemmistö naisista etsii muutenkin ensisijaisesti parisuhdetta. Eikö siis kuitenkin kannattaisi yrittää vai mitä siinä häviää?
Sillä asenteella ei ole paljon mitään väliä, jos kuitenkin antaa kohdella itseään pelkkänä panona.
Niin. Että kun nainen kertoo etsivänsä parisuhdetta ja lähtökohtaisesti on sen luonteinen ihminen, että uskoo toisen vilpittömyyteen, kun tämä kertoo samaa, niin onhan se toki naisen vika, että mies vain valehtelee. Loogista.
Miksei naiset usko kun niille kerrotaan ettei tinderistä löydy parisuhdemiehiä?
Väitän osuvan ap:n kriteereihin. Ja minä olen OkCupid:n puolella. Ainoa vaan että sotkeuduin tinderiin koska suurin osa sinkuista valitettavasti on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Löytyy sieltä, mutta ne ei vaan kelpaa naisille :D
Voi apua tuossa aloituksessa tuli kaikki kliseet. Etenkin viimeinen lause kruunasi kaiken.
mutta joo, toivottavasti löydät etsimäsi ja osaat arvostaa sitä sen löydettyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Takuulla löytyy, tiedän siitä kun olen itsekin siellä :)
M37
Minut löytää motonetistä, biltemasta, puuilosta, harrasteista, autotallista tai lähi k-kaupasta.
Haittaako että olen vähän yli-ikäinen ja 1 lapsi.
Esimerkiksi kaupasta, lenkkipolulta tai kadulta. Mutta itse en ainakaan ole kiinnostunut parisuhteista. Yksin on paljon mukavampaa.
Uskokaa nyt, että se koulutus auttaa työnsaannissa. Miehet eivät ikinä edes ajattele naisen koulutusta. Miehet ajattelevat, että on kivaa ja kaukiin naisen kanssa on seksiä. Se on niin suoraviivaista.
Pohjoismaat ovat luonneet epäluonnollisen ympäristön miehelle ja naiselle, kun tekivät molemmista saman asian. Ei mitään eroa miehen ja naisen suhteen.
Heti kun menee miehenä Viroon tai Venäjälle, näkee käsittämättömän eron. Tai onhan heitä täälläkin ja miehet pyörii ympärillä. Siinä on miettimistä. Angela Merkel tyyli ei toimi.
"kokemusta miehistä, joille "parisuhde" on tuntunut merkitsevän vain sitä, että nähdään ja pannaan kerran viikonssa"
Jaa, että tämmöinen tapaus. Ja kunnollinen mies pitäisi sitten löytyä.
Täällä ois yksi kuvatunlainen (duunarikin vielä). Pitkä en kyllä ole, se ei tainnut olla vaatimuksenakaan mutta siihen on kyllä moni tapailu päättynyt.