Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idiootit, jotka tunkevat samaan hissiin. Mitä mieltä?

Vierailija
30.05.2020 |

Kokemuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma?

Vierailija
2/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, jos pieni hissi, tai jos pienessä hississä olen vaikka ostoskassien kanssa.

Muuten ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma?

Turvaväli! Pieni tila!

Vierailija
4/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin laiska että käytät hissiä?

Vierailija
5/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää, jos pieni hissi, tai jos pienessä hississä olen vaikka ostoskassien kanssa.

Muuten ei haittaa.

Mä sanon, että voi tulla seuraavalla.

Vierailija
6/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, katsos se toinen voi elää eri vuodessa ja on ihan normaalia mennä hissiin. 

Zinc

Vierailija
7/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin laiska että käytät hissiä?

Tämä ei ole oleellista.

Vierailija
8/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos turvaväli on tärkeää käytä portaita.

Vierailija
9/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kysele muiden ihmisten oppimisvaikeuksista hississä tai muuallakaan.

Vierailija
10/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta ihmeellistä on kun en mene samaan hissiin ja loukkaannutaan???

Vierailija
11/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epäsosiaalisten ihmisten luvatussa Suomessa tällainen kysymys ja  keskustelu on mahdollista

Vierailija
12/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epäsosiaalisten ihmisten luvatussa Suomessa tällainen kysymys ja  keskustelu on mahdollista

Et ole seurannut uutisia. Maailmassa on uusi tauti, korona. Sen tarttumisen ehkäisemiseksi tulee pitää kahden metrin turvaväli muihin ihmisiin.

Vierailija
13/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pöpöt leviää tutkimuksen mukaan paljon pidemmälle kuin kaksi metriä. Sitä paitsi, jos siinä hississä on yksikseen yskiskellyt joku juuri ennen sinua, ne virukset myös pysyvät ilmassa yllättävän pitkään. Sinä astut tyhjään hissiin ja luulet olevasi turvassa, koronavirus nauraa luuloillesi, ja etsiytyy hengitysilman kautta keuhkoihisi. Parempi olisi, jos siis vain pysyt kotona, se on turvallista. Ehkä.

Vierailija
14/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos turvaväli on tärkeää käytä portaita.

Varmaan jännittävää mennä kovaa vauhtia pyörätuoli kanssa rappusia alas.

Vierailija
15/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ensin hississä ja joku turvaväleistä piittaamaton yrittää tulla sisään niin estän sen.

Ystävällisesti mutta tehokkaasti. Saa loukkaantua ihan vapaasti mutta seuraavalla hissillä pääsee.

Vierailija
16/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene hisseihin ollenkaan. Joku kuitenkin yskinyt tai aivastellut siellä mua ennen.

Vierailija
17/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ensin hississä ja joku turvaväleistä piittaamaton yrittää tulla sisään niin estän sen.

Ystävällisesti mutta tehokkaasti. Saa loukkaantua ihan vapaasti mutta seuraavalla hissillä pääsee.

Tänään kävi näin: olimme hississä menossa alas ja ovi aukesi. Sanoin henkilölle kohteliaasti, että menemme tästä vain nopeasti alas. Hän tuli hissiin. Ei käynyt ihan täysillä muutenkaan. Oli aivan ulalla. Jos olisin ollut yksin, olisin mennyt hissistä pois.

Vierailija
18/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole seurannut uutisia. Maailmassa on uusi tauti, korona. Sen tarttumisen ehkäisemiseksi tulee pitää kahden metrin turvaväli muihin ihmisiin.

Olen seurannut uutisia. Olen myös seurannut uutisia että koronan saamisen riski on korkeimillaan ahtaassa tilassa jossa käy paljon ihmisiä ja joissa sitä samaa nappia painaa vähintään sata ihmistä päivän aikana.

Pelätä koronaa ja mennä hissillä. Tosi älykästä.

Vierailija
19/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävi näin: olimme hississä menossa alas ja ovi aukesi. Sanoin henkilölle kohteliaasti, että menemme tästä vain nopeasti alas. Hän tuli hissiin. Ei käynyt ihan täysillä muutenkaan. Oli aivan ulalla. Jos olisin ollut yksin, olisin mennyt hissistä pois.

Eli halusit pitää turvaväliä ja tämä yksi hissiin tunkeva henkilö ärsytti sinua todella paljon. Silti mainitset että et ollut ennen tätä henkilöäkään hississä yksin. Päätä nyt jo halutko pitää turvaväliä vai et.

Vierailija
20/39 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli halusit pitää turvaväliä ja tämä yksi hissiin tunkeva henkilö ärsytti sinua todella paljon. Silti mainitset että et ollut ennen tätä henkilöäkään hississä yksin. Päätä nyt jo halutko pitää turvaväliä vai et.

Olin perheenjäsenen kanssa!