Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos teille kaikille eristäytyneille! Pelastitte äitini

Vierailija
30.05.2020 |

Iäkkäillä äidilläni on vakava sairaus, eikä tule elämään enää pitkään. Hän oli viime viikolla joutunut sairaalaan hengitysvaikeuksien vuoksi, mutta toipui.

Tajusin juuri, että jos meillä olisi paha koronaepidemia päällä, hän olisi ollut juuri se potilas, joka olisi jätetty ensimmäisinä hoitamatta, koska nuoremmat ja tärkeimmät olisivat hyötyneet hoidosta enemmän. Nyt hän pääsee kotiin ja näkee tämän kesän, kiitos sen, että ihmiset ovat jaksaneet olla kotona. Kiitos teille kaikille:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meidän lasten mummi sai sairaalassa hoitoa ja pääsi palamaan kotiin jatkamaan elämäänsä entistä terveempänä. Hyvin häntä suojattiin riskiryhmään kuuluvana sairaalassa koronalta. Hoitajilla maskit. Kiitos!

Vierailija
2/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille jotka edelleenkin noudattavat turvavälejä ja käsihygieniaa :) hyvillä teoilla on hyvät seuraamukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiittäjälle ja eristäytyjille. Arvostetaan toisiamme ja muistetaan että onnellisia ihmisiä yhdistää yhteinen tekijä-he osaavat tuntea kiitollisuutta ja kykenevät ilmaisemaan kiitollisuuden.

Vierailija
4/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat on kiitollisia koronalle, että ei tarvitse sosiaalistua kaikenmaailman lässyttäjien kanssa ja kutsua niitä pihaa peremmälle.

Vierailija
5/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiittäjälle ja eristäytyjille. Arvostetaan toisiamme ja muistetaan että onnellisia ihmisiä yhdistää yhteinen tekijä-he osaavat tuntea kiitollisuutta ja kykenevät ilmaisemaan kiitollisuuden.

Onnellisia ihmisiä? Miten se liittyy mihinkään.

Minä kunnioitan muiden ihmisten elämää, enkä missään nimessä aiheuttaisi heille mitään pahaa. Iloitsen heidän onnesta ja olen surullinen heidän epäonnesta. Kiitollinenkin olen monesta asiasta.

Mutta olenko onnellinen? En ole. Me vakavasti masentuneet emme ole ihmishirviöitä, vaikka iso puute oman elämän arvostuksessa onkin.

Tuollainen niin kutsuttu onnellinen ihminen, joka nauttii isoa arvostusta vihasi erästä niin paljon, että vaurioitti tätä tahallaan ja aiheutti elämän laadun totaalisen heikkenemisen.

Vierailija
6/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummi se pyörii kuin väkkärä ympäriinsä ja ensimmäisenä tunkemassa kylään, vaatimassa juhlia jne.

Vierailija
7/7 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos hallituksen linjan, ettei päädytty Ruotsin malliin. Tai kärsitty samanlailla, kuin etelä-eurooppa.

Mutta muistakaa, ettei tämä ole vieläkään ohi.