Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tullut korona kiloja?

Vierailija
30.05.2020 |

Onko tullut korona kiloja? Paljonko?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 

Vierailija
2/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kilo on tullut valitettavasti, mutta olen kuitenkin treenaamista jatkanut aktiivisesti ja nyt viimeaikoina onnistunut jättämään myös leipomiset vähemmälle ja herkut rauhaan joten eiköhän se tästä kohta taas lähdekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lisäkiloni johtuvat psykoosilääkityksestäni.

Vierailija
4/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kiloa tuli koska meille hankittiin kuukauden kotivara heti alussa ja söin yksin melkein kaikki herkuiksi varatut suklaat. Herkkuja pitää olla yhdelle yksi kilo ja minä söin neljän hengen herkut eli 16 kiloa suklaata. Tulipa tuokin testattua.

Nyt sitten kaidalla tiellä koska vihaan hikoilemista kuumassa. Helteellä olisin hätää kärsimässä näillä mitoilla. Olen laihtunut vasta kilon huippupainosta.

Vierailija
5/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Nyt lomautettuna on aikaa treenata vaikka kuinka! Liikun muutenkin ympäri vuoden, joten ei niitä kiloja tule.

Vierailija
6/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut, itse asiass lienee vähän paino pudonnut. On siunaus kun puolisokin on kotona, niin tulee laitettua oikeaa ruokaa.

Hän oli kaksi päivää poissa, niin napsin sitten nälkääni kaapista naposteluruokaa  ja vähän liikaa tietysti , kun en viitsinyt itselleni ruokaa laittaa.

Vierailija
7/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 kiloa tuli koska meille hankittiin kuukauden kotivara heti alussa ja söin yksin melkein kaikki herkuiksi varatut suklaat. Herkkuja pitää olla yhdelle yksi kilo ja minä söin neljän hengen herkut eli 16 kiloa suklaata. Tulipa tuokin testattua.

Nyt sitten kaidalla tiellä koska vihaan hikoilemista kuumassa. Helteellä olisin hätää kärsimässä näillä mitoilla. Olen laihtunut vasta kilon huippupainosta.

Jos yhdelle henkilölle on 1 kg herkkuja, niin neljälle henkilölle on 4 kg. Provohan tämä tosin on.

Vierailija
8/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
9/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdelle henkilölle on 1 kg herkkuja, niin neljälle henkilölle on 4 kg. Provohan tämä tosin on.

4x4 = ?

Vierailija
10/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Tulin paksuksi heti tossa noin koronan kunniaksi, niin aika monta jo tullut. Tyyliin 4.7 kiloa. Toiv lähteekin sitten, niitä kun tulee vielä rutkasti lisää.

Vierailija
11/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut 5,5kg. Etätöiden takia, kun matkoihin ei mene aikaa, olen ehtinyt käydä pidemmillä lenkeillä ja pistää pihan uusiksi (vanhan nurmikon irrottaminen lapiolla on varsin hikistä puuhaa...), ja kun pullakahvit taukohuoneessakin on jääneet, niin olen pelkästään tyytyväinen tilanteeseen. Mieskin laihtunut, vaikka jputuukin parina päivänä työpaikalla käymään ja syö siellä entiseen tapaan.

Vierailija
12/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Liikun vähemmän mutta syönkin vähemmän karanteenissa.

Vierailija
13/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, päinvastoin. Ei ole tullut nyt lähdettyä herkkukauppaan  niin usein.

Vierailija
14/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huhtikuusta lähtien laihduttanut eli 2kk.

En tiedä paljonko olen pudottanut, kun en omista vaakaa, mutta peilikuva näyttää kapeammalta.

Oon tehnyt vähän kotijumppaa (kehonpainokyykkyjä, askelkyykkyjä, vatsa- ja selkälihaksia) mutta aion pian mennä ekaa kertaa salille, kun kotijumppa on kuitenkin aika kevyttä.

Oon laihduttanut enimmäkseen vhh-ruokavaliolla. Oon ollut lomautettuna, niin on ollut ihan helppoa laihduttaa.

Vierailija
15/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Melkein 8 kg tullut. Kaikki on jäänyt kun olen tehnyt 8-14 tuntisia työpäiviä lähes päivittäin. Ja ihan toimistorotta olen eli ei tule liikuttua. Elämäntavat jääneet täysin: aamupalalla terveellisesti, lounas jää välistä, sitten alkaakin mättäminen. Syön ihan hirveitä määriä ja en liiku. Ekaa kertaa elämässä on kunnon selkäläskit ja painoa on 169 cm kroppaan liikaa: 72 kg. Illat, osan yötä ja vapaat olen viettänyt opintojen parissa. Nyt sain opintoja vähän eteenpäin ja voisin vaikka ottaa liikunnan takaisin elämään. Aikaisemmin sentään oli hyvä rytmi elämässä ja tuli käveltyä edes 8 km päivässä.

16/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo, mutta kohta ne sulaa.

Vierailija
17/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousi ensin rysäyksellä, kun suhtauduin etätöihin lomana. Siis mässytin ja vedin punaviiniä.

Nyt olen saanut vasta kilon pois, eli vielä pitäisi olla herkuttomalla muutaman viikon ajan.

Onhan tuo ihan inhimillistä, että koronan aiheuttama stressi ja muuttuneet rutiinit saavat syömään eri tavalla. Ei siis kannata masentua siitä.

Vierailija
18/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen laihtunut. Ulkona syöminen ja herkkukahvittelut kaupungilla on jääneet pois. Syöty vain kotiruokaa, ei noutoruokaa. Kun tekee netissä kauppatilauksen, ei tule heräteostoksia kuten jätskiä, karkkia, pullaa...

Vierailija
19/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin + 4 kg.

Tämä on kyllä häpeä, koska lenkillä käynti ei ole ollut ainakaan säistä kiinni.

Vierailija
20/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen laihtunut lähes 10 kg. Enemmän aikaa panostaa liikkumiseen ja itse tehtyyn kotiruokaa, ei ravintola-aterioita eikä turhaa istumista.