Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tullut korona kiloja?

Vierailija
30.05.2020 |

Onko tullut korona kiloja? Paljonko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan mennyt. Arkiaktiivisuus on lisääntynyt ja on ollut enemmän aikaa urheilla, niin ei ole tarvinnut edes katsoa, mitä suuhunsa laittaa ja silti on viitisen kiloa lähtenyt.

Vierailija
22/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 kiloa tuli koska meille hankittiin kuukauden kotivara heti alussa ja söin yksin melkein kaikki herkuiksi varatut suklaat. Herkkuja pitää olla yhdelle yksi kilo ja minä söin neljän hengen herkut eli 16 kiloa suklaata. Tulipa tuokin testattua.

Nyt sitten kaidalla tiellä koska vihaan hikoilemista kuumassa. Helteellä olisin hätää kärsimässä näillä mitoilla. Olen laihtunut vasta kilon huippupainosta.

Jos yhdelle henkilölle on 1 kg herkkuja, niin neljälle henkilölle on 4 kg. Provohan tämä tosin on.

4x4 = ?

Jaa jos herkkuja on neljäksi viikoksi kilo per viikossa niin sitten tuo 16 kg täsmää. Mutta 1kg viikossa herkkuja? Tajuton määrä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kiloja. Ollut vähän rankka arki, ja on tullut vedettyä sokeria, syötyä eineksiä ja lipitettyä viiniä. Edelleen helposti normaalipainon sisällä, mutta turvotuksen tunne on inhottava.

Vierailija
24/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 kiloa tuli koska meille hankittiin kuukauden kotivara heti alussa ja söin yksin melkein kaikki herkuiksi varatut suklaat. Herkkuja pitää olla yhdelle yksi kilo ja minä söin neljän hengen herkut eli 16 kiloa suklaata. Tulipa tuokin testattua.

Nyt sitten kaidalla tiellä koska vihaan hikoilemista kuumassa. Helteellä olisin hätää kärsimässä näillä mitoilla. Olen laihtunut vasta kilon huippupainosta.

Jos yhdelle henkilölle on 1 kg herkkuja, niin neljälle henkilölle on 4 kg. Provohan tämä tosin on.

4x4 = ?

16

Vierailija
25/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4x4 = ?

Jaa jos herkkuja on neljäksi viikoksi kilo per viikossa niin sitten tuo 16 kg täsmää. Mutta 1kg viikossa herkkuja? Tajuton määrä!

Ne kotivaraohjeet on tarkoitettu tilanteisiin, joissa varaa tarvitaan sairastumisen, sähkökatkon tai jonkun isomman kriisin takia. Kolmas maailmansota -tyylisessä hyvin ahdistavassa tilanteessa ei ehkä ruoanlaitto kiinnosta tai ole mahdollista ja ruokailut voi hyvinkin kuitata suklaalevyllä päivässä ja siitä tulisikin jo tuon ylittävä määrä. Monihan koronaeristyksen alussakin alkoi leipoa, pulla tuo lohtua epävarmassa tilanteessa. Minäkin pidän kotivaraa, mutta herkkuja en ikävä kyllä voi sisällyttää samasta syystä kuin tuon kirjoittaja. Leipomistarvikkeita on ja puhdasta sokeria eri muodossa.

Vastauksena kysymykseen, vaatteet ovat väljentyneet, vaa’alla en ole käynyt. Etätyö on vähentänyt stressiä ja parantanut yöunta. Matkalla töistä kotiin on usein ennen tullut käytyä kaupassa hakemassa herkkuja nälkään ja pahaan mieleen.

Vierailija
26/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa, kun innostuin leipomaan pitkän tauon jälkeen.

Vierailija
27/27 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi tullut kiloja? Ihan normaalia elämää vietetään maalla.