Millaista on seksi 50-vuotiaana?
Kommentit (26)
Kuin lerpahtaneella narulla työntäisi messuhallin kattoa: ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin 50 v niin seksiä tuli harrastettua 9 vuotta nuoremman avovaimon kanssa todella paljon, niin kuin koko siihen astisen 9 vuoden aikana kun olin avovaimon kanssa kimpassa ollut. Nyt kun avovaimo lähestyy 50 vuoden ikää niin eipä häntä seksi enää tunnu kiinnostavan ja sen myötä kun kerrat ovat vähentyneet on myös minulla tullut erektio vaikeuksia. Eli miehillä kyllä homma pelittää mutta naisilla ei. Tai puhun nyt vain yhdestä naisesta. Lisäksi avovaimolla tullut varmaan 10-25 kg painoa lisää tässä viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana niin sekin vaikuttaa minun erektiooni kun ei toinen enää kiihota seksuaalisesti. Eli toisen kulahtanut ulkonäkö yhdistettynä haluttomuuteen saa kyllä meihen erektion ja halut vähenemään dramaattisesti. Näin ainakin meillä.
Avovaimon syy että sinusta on tulossa kovaa vauhtia impotentti. Joo me uskotaan tämä😂😂😂😂 Ryhdistäydy mies. Tee itsellesi jotain. Paljonko kuluu alkoa? Mites liikunta?
Alkoholia kuluu noin 1 punaviinpullo kuukaudessa yhdessä avovaimon kanssa. Kuntosalia, kävelyä, pyöräilyä talvella hiihtoa noin 4-5 kertaa viikossa. Riippuu miten töiltä kerkeää. Ei ylipainoa siis itsellä.. Eli pointti ei ole siinä. Ja se mitä sanoin niin avokilla paino noussut 10-15 kg ei 10-25 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin kun on 50v, niin sitä pystyy pumppaamaan 20-25 min putkeen, ennen kuin tulee. Nuorempana akti kesti sen 5-15 min tilanteesta riippuen.
Kivaahan tämä edelleen on, kun on yhä viriili ja kestävä. Ja halut kuin parikymppisellä vieläkin.Joo. Kohteelle ei ole kiva että äijä jypyttää ja jypyttää eikä tule valmiiksi. Itse valitsen mieluummin tuoreempaa.
No jos saa nuorempaa ja vähemmän ajettua naarasta, niin tulee kyllä nopeammin.
Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta, kohta kuuskymppinen mies ja nainen pari vuotta nuorempi. Seksi sujuu hyvin mutta liukkaria ja lämmittelyä tarvitaan, ja kun homma ei ole fyysistesti yhtä mútkatonta kuin kolmikymppisenä (vaihdevuodet, kuivuus, vähentynyt panetus, lyhyemmät erketiot) voi jompikumpi joskus jäädä kokonaan ilman orkkua. Molemmat harrastamme myös sooloseksiä. Halut on aika lailla yhtä suuret. Yleensä viikonlopulla pannaan mutta joskus on mennyt pari viikkoa taukoakin. - molemmilla on kiireensä.
Henkisesti suhde on helppo: kaikesta voi jutella, panettamisesta tai haluttomuudesta voi kertoa, mustasukkaisuus ei riivaa. Puoliso miellyttää ja on minulle rakas.
No tule mun luo, saat niin paljon kuin jaksat
Kaikkea sitä kuulee, et sitten kieltäytynyt?