Voihan viiksi - jääkaappipakastin sanoi sopimuksensa irti ja olen lähdössä huomenna matkalle
Vuokrakämppä. Isännöitsijää, jonka kautta asiat hoidetaan ei saa tähän aikaan kiinni. Pakastimessa kaikenlaista, eikä ole ketään tuttua jolle kamat saisi - kiva tilanne...
Kommentit (25)
Roskiin vaan, tai sitten haet uuden pakkasen kaupasta. Niitä saa satasellakin halpoja.
Zinc
Nyt kannattaa tehdä källi vuokranantajalle, jätät kaiken sulamaan lomasi ajaksi ja tuut takaisin tuhoutuneen lattian ja kärpäslauman keskelle kun lihanesteet valuneet pakastimesta. ja kuvottavaan hajuiseen kämppään. Eiks joo?
Miten ihmeessä isännöitsijä liittyy tapaukseen? Kaupungin vuokrakämppä?
Huoltoyhtiön ehkä mieluummin yhteys.
Pakastimen sulavat /sulaneet tavarat menee omasta kotivakuutuksestasi.
Rimpauta naapureiden ovikelloa ja tarjoa sinne?
Kuka matkustaa korona-aikana? Trolli?
Vierailija kirjoitti:
Ministerit.
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustan huomenna kaverin mökille kun siellä on isot bileet.
Vierailija kirjoitti:
Pakastimen sulavat /sulaneet tavarat menee omasta kotivakuutuksestasi.
Rimpauta naapureiden ovikelloa ja tarjoa sinne?
Omavastuut on yleensä 100-200 joten harvalla pakastimessa tuon verran kai on kamaa?
Jostain toristakin voi saada nopeasti uuden käytetyn tilalle, tosin pakasteitasi se ei ehkä enää pelasta. Mut jos eivät ole vielä paljon sulaneet niin pidä ovet kiinni ja yritä saada uusi laite pian niin saatat saada vielä kylmänä uuteen pakastimeen
Ota ne ruuat mukaan jos kerran mökillä on paljon porukkaa, trolli.
matka kylmälaukkuja saa alle satasellakin, oli myös lidlissäkin mynnissä, en tiedä pysyykö pakkasen puolella mutta saapahan juomat kylmäksi.
Pakastimuakin pieniä on gigantissa alle satasella.
Sulavat ei auta muu kuin kokata ja syödä niin paljon kun jaksaa.
Jos siirrät pakasteet jääkaapin puolelle saat hyvällä tuurilla jääkaappituotteet säästettyä syömäkelpoisina huomiseen. Sitten vaan sulaneet/kohmeiset kylmälaukkuun ja viet sinne bileisiin syötäväksi.
Huono homma.
Pirautappa huoltoon, jospa isolla vuokrayhtiöllä on varalaitteita?
Osta käytetty laite tori.fi tai joku nettikirppis. Voit myydä sen myöhemmin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustan huomenna kaverin mökille kun siellä on isot bileet.
Tämä ei ole ap:n kommentti.
Minä matkustan moottoripyörällä kesämökille, jonne on matkaa 500 kilometriä, joten ruokia ei oikein saa otettua mukaan.
Asun erään yrityksen omistamassa kerrostalossa, jossa juoksevat asiat hoidetaan isännöitsijän kautta. Huoltoyhtiökin toki on, mutta eipä se tähän jääkaappiasiaan taida ottaa kantaa....
Ap
Kyllä huoltoyhtiö tuo uuden tilalle. Soita sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu heille tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu heille tämä asia.
Itse asun vuokralla. Meillä meni jääkaappi rikki ja soitin huoltoon, toivat seuraavana päivänä uuden jääkaapin.
Jaa, jos on varaa moittiripyörään, on varaa käydä ostamassa jokun pieni pakastin tai jääkaappi, taksilla kotiin jos et omista autoa tai vuokraa paku ovelle.
Tai sitten vaan heität kaiken roskiin ja oottelet viikonlopun yli ennenkuin otat yhteyttä isännöitsijään.
Uutta laitetta ei taida muutenkaan saada nopeaan, joten varaudu syömään leipää ja purkkiruokia ensi viikollaTai tilaa pizzaa pari kertaa päivässä.
Kiitos Sinulle, kun jaoit tämän meidän kanssamme!