Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ristiinpukeutuminen ja tyttöily

Vierailija
29.05.2020 |

Miten reagoisit, jos mies kertoisi sinulle kiihottuvansa seksuaalisesti jos saisi pukea sinun sukkahoususi tai alusvaatteesi? Haluaisi ottaa osaksi seksiä ja yhteistä aikaa tämmöiset tyttöilyt. Vain kahdenkesken eikä ulkopuoliset tietäisi mitään eikä mies ole halukas muutoinkaan antamaan itsestään semmoista kuvaa ulkopuolisille. Vain seksuaalinen fantasia.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi moi ja mies vaihtoon. Tykkään maskuliinisista miehistä.

Vierailija
22/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä puoleeni enkä koskaan tunne vetoa tuollaisiin miehiin. Joten en osaa vastata. Joten ainoa vastaukseni sinulle ap on, että mieti mikä on sinun oma normaali. Kunnioita sitä. Jos tämä ei ole ok, vaihda miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas huomaa kumpi sukupuoli oikein noudattaa niitä syvään juurtuneita perinteisiä sukupuolirooleja: naiset. Vaikka feministit kovasti meille muuta yrittävät uskotella

Täähän se ois. Saman huomaa alistuvien miesten/dominoivien naisten ja dominoivien miesten/alistuvien naisten suhteesta. Alistuvista miehistä on suorastaan ylitarjontaa ja dominoivaa naista on vaikea löytää. Kun taas dominoiva mies löytää aina alistuvan naisen

Vierailija
24/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi moi ja mies vaihtoon. Tykkään maskuliinisista miehistä.

Mulla on taas jostain syystä tullut semmoinen kuva, että nämä jotka haluavat makuuhuoneen puolella tyttöillä ovat juurikin ulkomaailmassa niitä erittäin miehekkäitä ja ronskeja, kovapäisiä miehiä joista ei koskaan kuvittelisi muuta. Ne jotka taas ovat avoimesti homoja ja kiinnostuvat miehistä, josta tässä ei ole kyse ovat ihan erilaisia.

Vierailija
25/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista paljastuu paljon ennakkoluuloisia ja syrjiviä asenteita.

Heille pitää toki aina antaa kaikki tasa-arvon oikeudet ja etuoikeudet tietty.

Mutta kun mies kerrankin haluaa tuoda herkkää puolta esiin ja rikkoa betonisia rajoja, niin ei! Ei ei ei!

Vierailija
26/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mies kerrankin haluaa tuoda herkkää puolta esiin ja rikkoa betonisia rajoja, niin ei! Ei ei ei!

Rokkarit kyllä saa luvan varassa tehdä sen. Olla nättejä ja sirpsakoita tiukoissa housuissaan ja otsapannoissaan.

Mitä enemmän tasa-arvo kehittyy niin naisista alkaa paljastua hyvin vanhankantaisia piirteitä ja ajattelutapoja.

Se mikä monille suodaan, niin ei miehille. Miehet pysyköön edelleen rajojensa sisällä.

Olisi monille tajunnanlaajentamisen paikka hyväksyä erilaisuus.

Vierailija
27/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla osa jonkun parafiliaa. 

Ja autogynefiili saattaa joka tapauksessa transitioitua myöhemmin naiseksi. Joten kiitos ei. 

Sulla on käsitteet hukassa. Aloittajan kuvailema tilanne ei ole millään muotoa parafiliaa. Etsi itse faktatiedot.

Autogynefiilia on yleensä yllättäen tullut tieto, jossa mies haluaa muuttaa sukupuolensa naiseksi tai julkisesti alkaa pitämään pukeutumisen kautta itseään naisena.

Aloittajan tapauksessa ei tule ilmi mitään mikä osoittaisi miehen halukkuutta muuttua naiseksi vaikka kokeekin seksuaalista kiihoketta pukeutua naisten vaatteisiin.

Minusta tuo on vielä hyvin viatonta ja voi olla ollut pitkään osana miehen seksuaalisuutta liittymättä mitenkään haluun muuttua naiseksi tai antaa muiden olettaa niin. Eikö sängyssä ja parisuhteissa saa tehdä mitä itse haluaa? Tuohan on vain upea asia, jos toinen osapuoli suhteessa vielä osoittaa avoimuutta asiaa kohtaan eikä ole kauhuissaan. Siitä voi löytyä paljonkin kivaa ja yhteistä!

⬆️

Fantasia

.

Totuus

⬇️

Vierailija
28/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Itseasiassa oon jotenkin aika järkyttynyt näistä vastauksista. Vain muutama, jotka edes näkisivät tässä asiassa mitään positiivista. Minä olisin iloinen tälläisestä tiedosta, jos olisin suhteessa. Keksin tästäkin vaikka ja mitä kivaa yhteistä!

Ei kaikesta tarvitse tykätä ja kiihottua, mutta hittovie jos se sun miehesi uskaltaa suunsa avata tämmösestä niin se on edelleen se sama mies. En ihemttele, ettei miehet uskalla seksualisuuttaan avata ja tyytyvät olemaan aina siinä samassa lähetyssaaraaja asennossa. Aloittajan tapauksessa ei ollut kyse mitenkään transgenderiin liittyvää mitä täällä pelättiin, ellei toisin mies ilmaise haluavansa olla nainen. Jopa se miehisin ja karvaisin mies voi olla se joka tätä haluaa. Vaikkse sun mussukka, mutta älä hyvä ihminen naura sille ja voit olla varma ettei uskalla enää mitään toivoa.

Vierailija
29/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena halua olla homomiehen kanssa, joten ei kiitos.

Vierailija
30/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sitä ei kerrottaisi heti vaan vasta 15 vuoden päästä :)

Kuten minä tein ja kyllähän se sitten kristitylle vaimolleni sopi vallan mainiosti. Toinen vaihtoehto olisi ollut silkka ero.

Eli nykyään hän nauttii minut vahvasti meikattuna, kiharablondina, heavyhenkisesti pukeutuneena 1980-luvun henkeen tyyliin Twistet Sisters.

Aluksi ujosteli, mutta nyt on jopa innostunut uudesta roolipelistämme.

Vierailija
31/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 195cm/ 115kg, partainen ja karvainen äijä. Ensinnäkään mun vaatteet ei mahtuisi sille, ja toiseksi, se olisi "tyttönä" kyllä niin koominen näky että kyllä mulla pikkarit kastuisi. Kusesta.

Täällä se yrittäjä, jota kaikki halveksii..

Palvelet karvaista miestä joka sovittaa mekkoja.

Lähtee sitten kotiin "miettimään"

Itsellä hyväksikäytetty olo.

Vierailija
32/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei nyt homoista puhuttu missään muodossa.

Vierailija
33/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULE SELLAISENA KUIN OLET kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 195cm/ 115kg, partainen ja karvainen äijä. Ensinnäkään mun vaatteet ei mahtuisi sille, ja toiseksi, se olisi "tyttönä" kyllä niin koominen näky että kyllä mulla pikkarit kastuisi. Kusesta.

Täällä se yrittäjä, jota kaikki halveksii..

Palvelet karvaista miestä joka sovittaa mekkoja.

Lähtee sitten kotiin "miettimään"

Itsellä hyväksikäytetty olo.

Itseasiassa oon jotenkin aika järkyttynyt näistä vastauksista. Vain muutama, jotka edes näkisivät tässä asiassa mitään positiivista. Minä olisin iloinen tälläisestä tiedosta, jos olisin suhteessa. Keksin tästäkin vaikka ja mitä kivaa !

Ei kaikesta tarvitse tykätä , mutta hittovie  en ihemttele, ettei miehet uskalla seksualisuuttaan avata ja tyytyvät. Aloittajan tapauksessa ei ollut kyse mitenkään transgenderiin liittyvää mitä täällä pelättiin, ellei toisin mies ilmaise haluavansa olla nainen. Jopa se miehisin ja karvaisin mies voi olla se joka tätä haluaa. Vaikkse sun asiakas , mutta älä hyvä ihminen naura sille ja voit olla varma ettei uskalla enää tulla uudestaan sun puotiis.

Vierailija
34/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin ja tykkäisin. Itsellä paljon oudompia fetissejä, sellaisia, joille ei ole omaa englanninkielistä termiä. Parasta tuossa on tietenkin se, että uskaltaa sitren kertoa myös omista fetisseistä.

t asperger-tyty

Vierailija
35/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkään muut kuin homot eivät tee tuota.

Vierailija
36/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä herkkää siinä on, että on katsonut niin paljon p.ornoa että on kehittänyt itselleen f.etissin naisten alusvaatteisiin?

Rottakokeissa urosrotille on pystytty kehittämään f.etissi. Kun parittelutilanteessa naarasrotalla on pieni takki päällä, jonkin ajan päästä urosrotta ei pysty parittelemaan ellei takkia ole. Silkkaa ehdollistumista siis.

En viitsisi katsella miestä, joka ei ole rotan yläpuolella s.eksuaalisine mieltymyksineen.

Vierailija
37/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu että mies kertoisi mulle noin herkän asian ja voisin hyvin koittaa hänen mieliksi. Toivoisin mieheltäkin kokeilunhalua jos itselläni olisi joku fantasia. Tosin tässäkin on rajansa, en pystyisi satuttamaan toista enkä haluaisi tulla satutetuksi.

Vierailija
38/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen ja muutenkin heittäytyväinen jos jonkinlaisiin roolileikkeihin sänkypuolella. Nautin yhtälailla olla dominoiva kuin alistuva joten jos mies tällaisesta syttyisi niin totta hemmetissä olisin mukana. Maskuliinisen ja femiinin roolin sekoittaminen kiehtoo muutenkin. 

Siinä vaiheessa jos tämä roolijako olisi ainoa mikä miestä kiinnostaisi, ei suhde pitkälle kestäisi. Mutta jos toinen olisi yhtä muuntautumiskykyinen ja avomielisen kokeilunhaluinen kuin itse olen niin sehän olisi ihan täydellinen match.

Ylipäätään miesmakuni on tyyliä "metroseksuaali" eli voisi jopa sanoa että syttyäkseni tarvitsen miehessä tiettyä femiinisyyttä. Sen ei toki tarvitse mennä ihan ristiinpukeutumisen tasolle, mutta sellainen perisuomalainen karvainen jörrikkämies on kyllä ihan turn off. 

Vierailija
39/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkään muut kuin homot eivät tee tuota.

Miten homous liittyy naisten alusvaatteisiin?

Vierailija
40/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysy pitkään fantasiana. Muutaman kuukauden päästä miehesi nappailee estrogeenia, värjää hiuksensa pinkiksi ja vaatii naistenoikeuksien purkamista vaahto suussa ja hullunkiilto silmissä.