Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten kalliit merkkivaatteet

Vierailija
29.05.2020 |

Mitä mieltä siitä, että lapsille ja pienille vauvoille ostetaan kalliita merkkivaatteita, mutta itse äiti pukeutuu reikäisiin kulahtaneisiin vaatteisiin? Eikö olisi kivempi, jos koko perheelle hankittaisiin hyvälaatuiset, normaalihintaiset siistit vaatteet, jotka eivät nyt satu olemaan mitään pinnalla olevaa merkkiä? Näyttää jotenkin tosi hassulle kun lapsen asukokonaisuus maksaa 200e ja äipällä on päällä verkkarit kirpputorilta hintaan 1e. Miksi? Eikö naisia enää lasten saannin jälkeen kiinnosta oma ulkonäkö vai onko lapset nykyään pakko pukea kalliisti, jotta välttyy kiusaamiselta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä merkkivaatteet ihan yleensä on turhuutta. Varsinkin jotku Versacet ja Cuccit. Lapset ja varsinkin vauvat kasvaa nopeasti, joten aivan naurettavaa ostaa joku 1000e maksava body.

Vierailija
42/43 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No merkkivaatteita saa nykyään suht edullisesti kirppareilta ja nettikirppareilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaikki lapseni merkkivaatteet kirppikseltä. Eilen ostin uffin euron päivänä yhden merkkicollegen ja kengät. Maksoin nuoren viidestä vaatteesta 5€ ja laskin, että lähiostoskeskuksessa niiden yht. hinta olisi ollut 140€. Ihan hyvä hinta-laatusuhde.

Nyt sitten kaikki katkerat kyttääjä-äidit haukkuvat mua selän takana, että varastelen/törsään/olen huono äiti jne., koska eihän mulla pitäisi olla varaa hankkia kivoja vaatteita teinilleni. Säälittävää!

5 merkkivaatetta ovh 140?

Eivät ole merkkiä nähneetkään :)

Meillä oli vauvalla Diorin body. Olihan se vähän koominen. Mutta 4 vauvan käytön jäljiltä vielä aivan uudenveroinen, toisin kuin joku HM vastaava.