Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te suojaatte aurinkoisella ilmalla

Vierailija
06.07.2006 |

pihatonttunne? Riittääkö runsas suojakerroin ja hattu? Naapuri oli vetänyt niiden yli pussit, mutta sittenhän ne eivät näy. Mustia mönttejä vaan piha täynnä. Vai annatteko niiden vaan ruskettua? Jos hatuin suojaatte, niin pitääkö olla jokin trendikäs hattu? Nauraako kaikki, jos tontulla on vaikka muumilippis? Sateella olen laittanut jokaiselle nätisti sateenvarjon, mutta näin aurinkoisella ilmalla ne vaan könöttävät pihamaalla ilman suojaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa nyt ihmeessä tonttusi mieluummin vaikka vetämällä kokonaan pussi päälle kuin että annat olla täysin suojaamattomana! Pihatontut EIVÄT tosiaan rusketu, vaan pahimmassa tapauksessa ne HAALISTUVAT!

Itse käytin jo talvella muutaman viikon illat siihen, että askartelin kaikille itse riisipaperista kivat aurinkovarjot, jotkut ostavat kaupastakin, mutta mun mielestä kaupasta ostetut ei ole yhtä suojaavia kuin itse kotona erityisesti tontun mittojen ja puutarhan ominaisuuksien mukaan tehdyt varjot, ja sen verran ehtii jokainen nähdä vaivaa.

Vierailija
2/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais mitään mustaa pussia vetää niiden päälle! Eihän ne edes näe silloin..no silmäreiät voi tehdä, mutta kuka oikeesti haluaa olla pussi päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uv-suojakankaasta? Luulisi tonttujen mieluusti kerääntyvän katoksen alle, jos aurinko liikaa porottaa. Ja silloin tonttu voisi itse valita, onko auringossa vai suojassa. Tuntuu vähän tylsältä pakottaa joka tonttu pitämään varjoa kädessään... Tontullakin pitää olla vapaus valita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä