Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta vahvasta intuitiosta?

Vierailija
28.05.2020 |

Onko teillä kokemuksia vahvasta intuitiosta? Jos on niin millaisia? Onko osoittautunut oikeiksi. Itselläni on muutamia, olen aavistanut täysin oikein, mutta välillä on mennyt kyllä aivan toisinkin, kuin mitä ennakkoaavistus on. Yksi on vahva tunne, että saan vielä poikalapsen, ja edelleen on, vaikka iän ja muiden asioiden puolesta on jo äärimmäisen epätodennäköistä ja se jäi toteutumatta. Lähinnä olen aavistanut/ennakoinut oikein mm. toisten raskauksia tai elämänmuutoksia.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottaa intuitio, tunne ja halu. Onkohan tuo ajatus poikalapsesta ollut sitten minulla halua eikä intuitiota(?) Olin aivan varma asiasta nimittäin.

Kuulostaa ennemminkin hengeltä, joka oli syystä tai toisesta kiinnittynyt suhun.

Vierailija
82/84 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erottaa intuitio, tunne ja halu. Onkohan tuo ajatus poikalapsesta ollut sitten minulla halua eikä intuitiota(?) Olin aivan varma asiasta nimittäin.

Kuulostaa ennemminkin hengeltä, joka oli syystä tai toisesta kiinnittynyt suhun.

Hengeltä joka on tarttunut minuun? Haluaisitko tarkentaa tuota?🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
84/84 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio on hento kuiskaus. Olen niin kovapäinen, että kaipaisin kovempaa ääntä intuitiolta. Ego taas huutaa senkin edestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi