Miehet ovat luovia ongelmanratkaisijoita. Ovatko naiset hysteerisiä ja liikaa tunne edellä olevia ajattelijoita?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ainakin herkkäuskoisempia kuin miehet. Helppoja vedättää ja tunteellisempia.
Ai, kuten se mies joka huomasi, että rahat on viety kun heräsi aamulla? Molemmissa on yhtä tyhmiä ja herkkäuskoisia.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Töissä huomaa, kuinka älykkäimmätkin naiset ovat melko huonoja luovassa ongelmanratkaisussa. Sen sijaan pätemisessä, selkäänpuukottamisessa sekä passuuttamisessa ovat erinomaisia. Naiset on ainakin teknisillä työpaikoilla lähes täysin hyödyttömiä.
M44
Eli sulla on huomattavasti osaavampia naiskollegoita ja olet kateellinen putkiaivoinen sovinisti.
Semmoinen naisvihaketju sitten tänään. Mitäs jos kertoisin, että tällä katkeruudella et tule saamaan naista ja et myöskään saa oloasi mitenkään paremmaksi.
Ap jäänyt narsismi naisviha päälle. Omia olettamuksia tekee, kuulostaa ihan naisten hakkaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Töissä huomaa, kuinka älykkäimmätkin naiset ovat melko huonoja luovassa ongelmanratkaisussa. Sen sijaan pätemisessä, selkäänpuukottamisessa sekä passuuttamisessa ovat erinomaisia. Naiset on ainakin teknisillä työpaikoilla lähes täysin hyödyttömiä.
M44
Eli sulla on huomattavasti osaavampia naiskollegoita ja olet kateellinen putkiaivoinen sovinisti.
Mulla on naiskollegoita ja naispäälliköitä, jotka ovat varmasti ainakin osa minua älykkäämpiä, mutta yksikään ei ole minua osaavampi teknisessä ongelmanratkaisussa. Monet ovat kyllä minua osaavampia selkäänpuukottamisessa ja politikoinnissa ja kaikessa muussa tuottavuutta lähinnä tuhoavassa toiminnassa. Se on sääli, että naiset on näin kyvyttömiä todelliseen, uutta rakentavaan ongelmanratkaisuun.
M44
<
Epäilen suuresti kyvykkyyttäsi. Harva mies pystyy yksin ratkaisemaan luovasti yhtään mitään mitään. Ryhmässä sitten jo voi onnistua. Mutta ihan sama pätee naisiin. Myös tuo selkäänpuukotus ja politikointi on hyvin normaalia toimintaa miehille, kuten myös juoruilu.
No jaa. Persut ja trump-fanit ovat yleensä miehiä ja niillä noita suuria tunteita riittää, loogisuutta ja käytännönläheistä järkeä taas vähemmän.
Päin vastoin. Tutkimusten mukaan miesten aivotoiminta keskittyy vasemmalle ja amygdalaan, eli palikkatehtäviin ja raivoamiseen. Miehet ovat siis tunteellisempi sukupuoli ja luova ajattelu tapahtuu oikeassa aivopuoliskossa, jota miehet eivät juuri käytä
Aina vaan tätä ja ei varmaan tule loppumaan. Joillekin ihmisille on tärkeää pitää maailmankuvaansa yllä jakamalla miehet ja naiset kahteen eri kategoriaan eri luonteenpiirteiden ja käytöstapojen suhteen. Valitettavaa ja myös harmillista ja vahingollistakin.
Mikähän sinä olet kun ei miehet eikä naiset tee noin typeriä yleistyksiä?