Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi 29.9. Mitään chansseja kumppaniin?

Vierailija
28.05.2020 |

Ja jos, niin mistä?
Yks kiva nuorempi hakeutuu seuraan mut se varmaan hakee musta vaan turvallista jutteluseuraa 😐
Netistä ei tunnu löytyvän ketään. Miehet käy katsomassa profiilia ja siihen jää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kumppanin saaminen ole se ongelma, mutta tuon tasoinen ylipaino alkaa olla terveysriski. Aika lähellä merkittävää ylipainoa.

Vierailija
22/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, ettei kukaan seurustele pelkän painoindeksin kanssa.

Ei tarvitse olla kuin huono itsetunto, niin ei kehtaa läskin kanssa seurustella, kun pelkää muiden mielipiteitä. Väitän monen haluavan normaalipainoisen tai jopa hoikan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli ap:n kaliiperia kun tavattiin. On nyt n. 15kg kevyempi. Aina olen tykännyt.

Vierailija
24/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sitten liikaa?? Mä elän tervellisesti, olen hyvin aktiivinen,paino on aina samanlainen, pientä mahaa ja sellua kuitenkin löytyy. Eli olen täysin kelvoton ihminen.

Huh huh :,D jos näin pienestä on kiinni, niin annetaan olla. Mä en mihinkään fitnekseen mee kelvatakseen jollekkin.

Eli se että olen fiksu, luova, aina kehittymässä, elämäniloinen, kauneudesta huolehtiminen ei sit merkkaa mitään koska pientä pylly sellua. xD

Vierailija
25/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 29.9 ei ole mikään ongelma, jos olet muuten perusnätti, mukava, ystävällinen ja viihdymme toistemme seurassa.

Mies vm. 1972

Vierailija
26/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minulla ei ole välillä itsetuntoa ollenkaan(rajuja masennusjaksoja), mutta ei tosiaankaan ole tullut mieleenkään hävetä sitä, jos puoliso on hieman pulska.

Vierailija
27/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sitten liikaa?? Mä elän tervellisesti, olen hyvin aktiivinen,paino on aina samanlainen, pientä mahaa ja sellua kuitenkin löytyy. Eli olen täysin kelvoton ihminen.

Huh huh :,D jos näin pienestä on kiinni, niin annetaan olla. Mä en mihinkään fitnekseen mee kelvatakseen jollekkin.

Eli se että olen fiksu, luova, aina kehittymässä, elämäniloinen, kauneudesta huolehtiminen ei sit merkkaa mitään koska pientä pylly sellua. xD

No, joku 160cm ja 130kg alkaa olla aika epäesteettistä(puhumattakaan epäterveellisyydestä)

Mutta eihän sitä painoindeksin kanssa seurustella, vaan ihmisen.

Vierailija
28/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista miestä etsit? Riippuu varmasti pitkälti siitä. Pulskia miehiäkin on. Mutta ensisijaisesti miettisin kyllä ensin painon pudottamista ihan itsensä ja terveytensä vuoksi.

Vierailija
29/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla ettei välttämättä toivo ole menetetty. Hyvin tavallista miestä olen etsimässä. Ei liian komeeta tai kukkoilijaa.

Olen nyt keväällä hitaasti saanut 5,5 kg pois joten en enää merkittävästi lihava, lievästi vain.. 😁 Yritän vielä pudottaa, mutta hidasta tämä on. Mutta ehkä tuolta deittisivuilta jäänyt sellainen olo että on ihan kuraa vain. Ap

Vierailija
30/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, laskeskelin, että omani on 31 ja kun hymyillen katson miehiin päin, niin sieltä tulee heti hymyä takaisin. Eikä miesten hymyily jää siihen, vaan saisin juttuseuraa niin paljon kuin haluaisin. Miehet ovat suurinpiirtein ikäisiäni oikein asiallisen näköisiä ja tuntuisia, sellaisia tavallisia miehiä aivan siinä missä minäkin olen hyvin tavallinen. Enkä ole edes nuori.

En nyt ymmärrä mikä ihmeen idea on katsoa jotain painoindeksiään, kun voi katsoa mielenkiintoisempiakin kohteita. Se oman painon jeesustelu tuntuu jotenkin niin huonoitsetuntoisen ja tylsääkin tylsemmän ihmisen hommalta, että en ihmettele yhtään jos kiinnostuneita ei ole. Ei kukaan seurustele sinun painoindeksisi kanssa ja ketään ei kiinnosta sitä asiaa sinun kanssasi pohtia.

Eihän kyse olekaan painosta per se, vaan ulkonäöstä. Moni mies ei tunne läskiin seksuaalisesti vetoa. Olen kuullut tämän monet kerrat miehiltä, koska olen ap:takin läskimpi.

Minuun ei vetoa lyhyet miehet tai esim. kouluttamattomat miehet. Ei ole seksuaalisesti viehättäviä. Joku heistäkin aina viehättyy.

Tässähän tämä palsta tuli tiivistettynä. Murehditaan, kuinka ei kelvata ylipainoisena. Vastaukseksi tulee tsemppiviestejä, että ainoastaan pinnalliset seurustelee painoindeksin kanssa, mutta Herranjumala täysin eri asia on miehen pituus. Silloin jokainen sentti lasketaan.

Vierailija
31/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joku 160cm ja 130kg alkaa olla aika epäesteettistä(puhumattakaan epäterveellisyydestä)

Ai no jos tällaisista mitoista puhutaan, niin ei mulla pitäis olla ongelma. Tai mistä mä tiedän jos edelleenkin oon jonkun mielestä hirveä l äski.

T. 170cm/ 71kg terve, eikä ole syömisongelmia. Elän onnellisena pari koipi kuopan kanssa.

Vierailija
32/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvät mahdollisuudet, senku laihdutat  ensin.

Miks pitää pysyä lihavana jos siitä kärsii??

Vierailija
33/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaannu, niin saat itsestäsi kivan kaverin.

Vierailija
34/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai no jos tällaisista mitoista puhutaan, niin ei mulla pitäis olla ongelma. Tai mistä mä tiedän jos edelleenkin oon jonkun mielestä hirveä l äski.

T. 170cm/ 71kg terve, eikä ole syömisongelmia. Elän onnellisena pari koipi kuopan kanssa.

Niin no sähän et ole edes ylipainoinen. Noilla mitoilla sun bmi on varmaan jotain 24,5? Tässä puhuttiin lihavuudesta, ei selluliitista, jota on kyllä kaikilla naisilla. Jopa joillain miehillä.

Vierailija
35/35 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, jonkun mielestä olen painava :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi