Bmi 29.9. Mitään chansseja kumppaniin?
Ja jos, niin mistä?
Yks kiva nuorempi hakeutuu seuraan mut se varmaan hakee musta vaan turvallista jutteluseuraa 😐
Netistä ei tunnu löytyvän ketään. Miehet käy katsomassa profiilia ja siihen jää.
Kommentit (35)
Mun bmi on 19,3 ja yksin olen jo kuusi vuotta ollut :) Olisko mitään muuta syytä, josta se sinkkuus voisi johtua?
Iskurissa on ollut menekkiä. Täytyy vaan siirtää keskustelut toisaalle johtuen sivuston taksoista.
Bmi 43 ja löysin tämänkokoisena ihanan miehen, jonka kanssa oltu yhdessä jo puolitoista vuotta. Mies löytyi vahingossa netistä, en ollut etsimässä seuraa mutta hänen kanssaan jäin juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, laskeskelin, että omani on 31 ja kun hymyillen katson miehiin päin, niin sieltä tulee heti hymyä takaisin. Eikä miesten hymyily jää siihen, vaan saisin juttuseuraa niin paljon kuin haluaisin. Miehet ovat suurinpiirtein ikäisiäni oikein asiallisen näköisiä ja tuntuisia, sellaisia tavallisia miehiä aivan siinä missä minäkin olen hyvin tavallinen. Enkä ole edes nuori.
En nyt ymmärrä mikä ihmeen idea on katsoa jotain painoindeksiään, kun voi katsoa mielenkiintoisempiakin kohteita. Se oman painon jeesustelu tuntuu jotenkin niin huonoitsetuntoisen ja tylsääkin tylsemmän ihmisen hommalta, että en ihmettele yhtään jos kiinnostuneita ei ole. Ei kukaan seurustele sinun painoindeksisi kanssa ja ketään ei kiinnosta sitä asiaa sinun kanssasi pohtia.
Eihän kyse olekaan painosta per se, vaan ulkonäöstä. Moni mies ei tunne läskiin seksuaalisesti vetoa. Olen kuullut tämän monet kerrat miehiltä, koska olen ap:takin läskimpi.
Mulla on sama, mutta näytän vain vähän rehevältä, en miltään jäätävältä läskiltä.
Mulla on sama bmi. Ja kun nykyisen suhteen aloitin, se oli hieman korkeampi. Ei ongelmaa. Jotkut tykkää pullukoista ja toiset ei.
Siis missä te oikein hymyilette niille miehille? Ei kukaan minulle hymyile takaisin tai tule juttelemaan vaikka kuinka koetan olla iloinen ja positiivinen...
Mä olen ihan normaalipainon ylärajoilla ja mäkin olen kuulemma liian "tuhti".
Menepä nyt julkiselle paikalle katsomaan oikeita ihmisiä av:n jonnejen sijaan ja mieti onko mahdollista...
Kun omaa kaveripiiriä katsoo, niin ihan kaikille on löytynyt joku, koosta viis. Myös eron jälkeen jokainen halukas on löytänyt uuden. Vain he ovat yksin, jotka haluavatkin olla, kuten minä itse (ja olen ihan normaalipainoinen).
Enemmän se siis kaiketi on kiinni motivaatiosta ja hakutehokkuudesta kuin mistään kehonkoostumuksesta.
Kyllähän jotkut miehet haluavat sellaisen mamman siihen vierelle, laihan tai läskin, jota kohtaan ei tarvitsekaan olla seksuaalista halua. Mutta ainakin itse haluaisin pulskanakin miehen, joka myös haluaisi minua. Muuten haluan olla ilman.
BMI 23 ja en todellakaan kelpaa kenellekään. Hoikempana oli vähän parempi vienti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, laskeskelin, että omani on 31 ja kun hymyillen katson miehiin päin, niin sieltä tulee heti hymyä takaisin. Eikä miesten hymyily jää siihen, vaan saisin juttuseuraa niin paljon kuin haluaisin. Miehet ovat suurinpiirtein ikäisiäni oikein asiallisen näköisiä ja tuntuisia, sellaisia tavallisia miehiä aivan siinä missä minäkin olen hyvin tavallinen. Enkä ole edes nuori.
En nyt ymmärrä mikä ihmeen idea on katsoa jotain painoindeksiään, kun voi katsoa mielenkiintoisempiakin kohteita. Se oman painon jeesustelu tuntuu jotenkin niin huonoitsetuntoisen ja tylsääkin tylsemmän ihmisen hommalta, että en ihmettele yhtään jos kiinnostuneita ei ole. Ei kukaan seurustele sinun painoindeksisi kanssa ja ketään ei kiinnosta sitä asiaa sinun kanssasi pohtia.
Eihän kyse olekaan painosta per se, vaan ulkonäöstä. Moni mies ei tunne läskiin seksuaalisesti vetoa. Olen kuullut tämän monet kerrat miehiltä, koska olen ap:takin läskimpi.
Minuun ei vetoa lyhyet miehet tai esim. kouluttamattomat miehet. Ei ole seksuaalisesti viehättäviä. Joku heistäkin aina viehättyy.
Uskallan väittää, ettei kukaan seurustele pelkän painoindeksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei vetoa lyhyet miehet tai esim. kouluttamattomat miehet. Ei ole seksuaalisesti viehättäviä. Joku heistäkin aina viehättyy.
Harvempi. Saa jo olla onneakin matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jotkut miehet haluavat sellaisen mamman siihen vierelle, laihan tai läskin, jota kohtaan ei tarvitsekaan olla seksuaalista halua. Mutta ainakin itse haluaisin pulskanakin miehen, joka myös haluaisi minua. Muuten haluan olla ilman.
Ööö. No sitten varmaan etsit miehen, joka haluaa sinua? Mikä ihmeen kommentti tämä edes on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua on haluttu pulskanakin.