Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi oksennustauti alkaa aina yöllä.?

Vierailija
28.05.2020 |

Ollut alle vuoden paikkeilla kaksi oksennustauti. Tämä viimeöinen tuli aika puskista.

Olis niin kiva, kun alkais päivällä kun yöllä pitäis voida nukkuu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se yöllä on, silloin yleensä on jo valmiiksi kotona sängyssä. Itse ajattelen kauhulla millaista olisi jos alkaisi keskellä päivää töissä ja sieltä sitten lähteä ajamaan 40 kilsaa kotiin ja pysähtyä oksentelemaan ehkä useammankin kerran matkan aikana. Ja vielä vilkkaasti liikennöidyllä tiellä.

Vierailija
22/24 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iski muutama vuosi sitten norovirus illalla, ensin ihmettelin kun ei krapula hellitä millään vaan muuttaa pelkästään muotoaan. Sitten alkoi koko yön kestänyt hillitön oksentelu joka helpotti vähän aamulla mutta vain antaakseen tilaa hillittömälle varpusparven lentelylle. En ole ennen joutunut hakemaan pressua lakanaksi kun useamman kerran yössä heräsi siihen että taas lurahti lusikallinen-kauhallinen. Hirveä tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aikuisiällä vain kerran sellainen vatsatauti että olisin oksentanut. Silloinkin vain kerran ja tyhjää yökin kun vatsassa ei ollut mitään. Se alkoi illalla joskus kuuden aikoihin. Muut on ollu sellasia että on hirveän huono olo mutta ei oo oksennuksen asti menny. Ja yks tollanen alkoi kesken työpäivän joten äkkiä piti lähteä töistä. Lapsilta nuo kaikki tulleet. Yksikään noista ei oo alkanut yöllä, mutta muistelen että lapsena usein alkoi juurikin yöllä.

Vierailija
24/24 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aina pienenä oksennustauti mummolassa. Usein samana yönä myös muut perheenjäsenet tulivat tautiin. Aikuisena olen ymmärtänyt yskän kun olen tajunnut että mummo käyttää vanhoja elintarvikkeita ja säilyttää ruokaa lämpimässä ja tarjoaa sitä uudelleen lämmitettynä seuraavana päivänä. Ajattelin että vanhaa ruokaa kun syö niin sen bakteerin "itäminen" kestää hetken ennenkuin tulee yrjö.