Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?
En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..
Kommentit (580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että missit eivät voi olla fiksuja. Mutta ainakin omasta kokemuksestani miesten kohdalla tämä on lähes aina totta. Tai jos siis puhutaan vain minun kokemuksistani, niin 100% totta. Eli urheilullinen ja hyväkroppainen mies ei voi olla fiksu ja fiksu ei koskaan ikinä ole sellainen sporttinen tyyppi. Se on aina joko-tai. Ja tämä pätenee vain sinkkumiehiin, sillä tiedän parikin varattua fiksua, jotka ovat hyvin urheilullisia. Ilmeisesti ne ovat niin kysyttyjä, ettei niitä siksi sinkkuna pyöri.
Ja ettei nyt väärin ymmärrettäisi, niin en tarkoita että sporttiset miehet ovat tyhmiä. Mutta sellaisia hönöjä ja vähän hönttejä. Vitsit ei oikein putoa ja keskustelut mistä tahansa aiheesta jäävät pintapuolisiksi, jos edes haluavat keskustella oikein mistään. En myöskään tarkoita sitä, että fiksut miehet olisivat über plösöjä. Mutta vatsaa aivan selvästi on, sormet turvonneet ja kaulaa pitää hieman etsiä... ja juttelun tiimoilta tulee toki esiin, että urheilu ei oikein kiinnosta ja jaksa innostaa.
Tiedän mitä tarkoitat. Itse olen vähän sellanen kaksimielinen näsäviisastelija, sarkasmin suuri ystävä. Tapailin sporttista komeaa miestä ja se ei tajunnut mitään sekä otti aivan kaiken kirjaimellisesti. Ei osannut keskustella oikein mistään vaan kaikki jäi juurikin pintapuoliseksi. Mulla on kavereita joilla on samankaltainen "huumorintaju" kuin mulla ja niiden kanssa tulee heiteltyä toisiamme piikittelevää läppää hyvässä hengessä. Eräissä illanistujaisissa tämä tapailemani mies oli kuin peura ajovaloissa ja loukkaantui jatkuvasti minun tai jonkun muun puolesta miten voi noin tyly olla toiselle. Ei tajunnut, että se oli vain hyvämielistä läppää&piikittelyä hyvän maun rajoissa eli hommaa ei viety liian pitkälle missään vaiheessa. Kertaakaan piikkittely ei osunut tähän mieheen.
Voitte tietenkin kuvitella mitä haluatte, mutta tilastojen valossa on täysin selvää, että suomalaiset korkeakoulutetut miehet ovat selvästi paremmassa kunnossa, urheilevat enemmän ja ovat todennäköisemmin normaalipainoisia kuin kouluttamattomat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että missit eivät voi olla fiksuja. Mutta ainakin omasta kokemuksestani miesten kohdalla tämä on lähes aina totta. Tai jos siis puhutaan vain minun kokemuksistani, niin 100% totta. Eli urheilullinen ja hyväkroppainen mies ei voi olla fiksu ja fiksu ei koskaan ikinä ole sellainen sporttinen tyyppi. Se on aina joko-tai. Ja tämä pätenee vain sinkkumiehiin, sillä tiedän parikin varattua fiksua, jotka ovat hyvin urheilullisia. Ilmeisesti ne ovat niin kysyttyjä, ettei niitä siksi sinkkuna pyöri.
Ja ettei nyt väärin ymmärrettäisi, niin en tarkoita että sporttiset miehet ovat tyhmiä. Mutta sellaisia hönöjä ja vähän hönttejä. Vitsit ei oikein putoa ja keskustelut mistä tahansa aiheesta jäävät pintapuolisiksi, jos edes haluavat keskustella oikein mistään. En myöskään tarkoita sitä, että fiksut miehet olisivat über plösöjä. Mutta vatsaa aivan selvästi on, sormet turvonneet ja kaulaa pitää hieman etsiä... ja juttelun tiimoilta tulee toki esiin, että urheilu ei oikein kiinnosta ja jaksa innostaa.
Tiedän mitä tarkoitat. Itse olen vähän sellanen kaksimielinen näsäviisastelija, sarkasmin suuri ystävä. Tapailin sporttista komeaa miestä ja se ei tajunnut mitään sekä otti aivan kaiken kirjaimellisesti. Ei osannut keskustella oikein mistään vaan kaikki jäi juurikin pintapuoliseksi. Mulla on kavereita joilla on samankaltainen "huumorintaju" kuin mulla ja niiden kanssa tulee heiteltyä toisiamme piikittelevää läppää hyvässä hengessä. Eräissä illanistujaisissa tämä tapailemani mies oli kuin peura ajovaloissa ja loukkaantui jatkuvasti minun tai jonkun muun puolesta miten voi noin tyly olla toiselle. Ei tajunnut, että se oli vain hyvämielistä läppää&piikittelyä hyvän maun rajoissa eli hommaa ei viety liian pitkälle missään vaiheessa. Kertaakaan piikkittely ei osunut tähän mieheen.
Veikkaan kuvauksesi perusteella että tulisin loistavasti juttuun tuon miehen kanssa. Olen itse ihan samanlainen, naispuoleinen versio hänestä. Tuollekin miestyypille on ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt itsestäni riippumattomasta syystä vakavaa parisuhdetta.
Sellainen osoittautunut sietämättömän vaikeaksi.
Olen itse 54 vuotias, hyvä kuntoinen katseen kestävä mies.
Tapaamiani naispuolisia henkilöitä olen jotunut toteamaan että jäljellä olevat henkilöt osoittatuneet moniaongelmaisiksi.
Seuraavassa luetteloa:
- mielenterveysongelma, epävakaa käytön ja pelottavakin
- joku fyysinen sairaus josta jäämässä tai jäänyt eläkkeelle, kunnoton
- ylipaino
- päihdeongelma niin paha että ei elämänhallintaa
- käsittelemätön aiempi suhde
- partnerin kunnioituksen puute
- jatkuvat irto suhteet
-tupakkaa / nuuskaa menee tolkuttomasti
Mikä eteen mistä löytyy tavallinen suomalainen nainen jolla ei yllä olevia ongelmia?
No esimerkiksi tästä. Tosin epäilen miten paljon annettavaa sinulla on naisille, kun yhdys sanojenkin kirjoittaminen on vaikeaa.
N49
Sen olen oppinut tinderistä,että miehet näyttävät kuvissa paljon paremmalta. Treffeille saavutaan epäsiisteissä,nukkasissa verkkareissa ja hampaatkin osalta puuttunut. Kuvat otetaan tietenkin suu kiinni ettei vaan kukaan saa tietää tätä vasta kun tavatessa livenä.
Mitä järkeä?!
Vierailija kirjoitti:
Se että lyhyellä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia nykypäivän deittimarkkinoilla.
Lyhyys ei ole mikään ongelma, mutta itsesääli on välitön alapäänkuivattaja. Valita terapeutillesi, siitähän sille maksetaan.
Ysärillä tyttöjen ja poikien kaveruus ja ihastuminen oli niin viatonta ja lämmintä. Muistelen kaiholla niitä vilpittömiä ja ystävällisiä poikia, joihin silloin tutustuin. Ovat nyt 40 ja risat. Ja toivon, ettei heitä nykymeno ole pahasti kyynistänyt. Seksi oli siihen aikaan vielä asia, josta ei ihan heti eikä helposti puhuttu. Ujous ja kunnioitus hidastivat silloin vielä. Seurustelu oli kaikilla tähtäimessä. Tapailusuhteista tai f-buddyista ei kukaan ollut kai kuullutkaan.
Hirveä kiire on tavata heti,mutta ainakin minä olen nainen jonka mielenkiinto pitää ensin herättää myös tunnepuolella. En pysty lähtemään pelkän ulkoisen viehätyksen perusteella treffeille vaan haluan tutystua ensin ja selvittää onko mitään yhteistä. Tämä on toisille miehille liikaa ,mutta en haluakaan miestä joka epätoivoisesti,hampaat irvessä haluaa löytää äkkiä itselleen seuraa. Hiljaa hyvä tulee... 2vk on ihan hyvä aika ensin jutella puhelimessa ja viesteillä. Videopuhelukin on ihan kiva ennen live treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen miten iso osa netti-ilmoitusten profiileista on kuin suoraan jostain kotimaisesta sketsiohjelmasta. Profiilissa kuva, joka otettu niin, että puolet naamasta puuttuu ja kuvassa alkoholisoituneen oloinen, nuhruinen ja väsynyt mies, joka ei edes kuvaa varten jaksa panostaa. Ilä selkesäti valehdeltu 10 vuotta nuoremmaks, profiilitekstinä jotain ällöä kuten "panettaa" ja mies etsii seikkailua nuoremmista naisista. Miksi kukaan vaivautuu?
Joo tai sitten ne miehet, jotka istuu autossa jokin mainoslippalakki päässä. Oikeasti... eikö ne yhtään edes halua yrittää näyttää hyvältä? Tai edes ookoolta...
Kun yksin yrittää ottaa kuvaa on kyllä verraten vaikeaa näyttää mallilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte tietenkin kuvitella mitä haluatte, mutta tilastojen valossa on täysin selvää, että suomalaiset korkeakoulutetut miehet ovat selvästi paremmassa kunnossa, urheilevat enemmän ja ovat todennäköisemmin normaalipainoisia kuin kouluttamattomat miehet.
Sellaset sieltä. Luulee korkeakoulutuksen tekevän ihmisestä fiksun :D
Tapailemani mies oli käynyt amk:n ja ammatiltaan ensihoitaja. Luultavasti on ihan fiksu tietyllä tapaa, mutta ei sen kanssa voinut keskustella asioista muutoin kuin pintapuolisesti. Yleisivistystä hänellä ei juurikaan ollut saati mitään nippelitietoa. Hänelle tuli yllätyksenä, ettei australian pääkaupunki ollut Sydney vaan Canberra. Tekeekö moisella tiedolla mitään? Ei varsinaisesti, mutta kyllähän fiksun sivistyneen ihmisen luulisi tuollaisen faktan tietävän. Sosiaalinen älykkyys sillä oli lähes lapsen tasolla samoin tilannetaju. Sellainen hölmön yksinkertainen Joey Tribbiani tyyppi ilman charmia voisi olla aika lähelle osuva vertaus miehestä jota tapailin.
Ja mikähän tää ensimmäinen "testi" on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies oli käynyt amk:n ja ammatiltaan ensihoitaja. Luultavasti on ihan fiksu tietyllä tapaa, mutta ei sen kanssa voinut keskustella asioista muutoin kuin pintapuolisesti. Yleisivistystä hänellä ei juurikaan ollut saati mitään nippelitietoa. Hänelle tuli yllätyksenä, ettei australian pääkaupunki ollut Sydney vaan Canberra. Tekeekö moisella tiedolla mitään? Ei varsinaisesti, mutta kyllähän fiksun sivistyneen ihmisen luulisi tuollaisen faktan tietävän. Sosiaalinen älykkyys sillä oli lähes lapsen tasolla samoin tilannetaju. Sellainen hölmön yksinkertainen Joey Tribbiani tyyppi ilman charmia voisi olla aika lähelle osuva vertaus miehestä jota tapailin.
Miksi tapailit häntä?
Kannattaa jatkossa järjestää heti ekoilla treffeillä koulutyyliin pistokoe, jossa selvität miehen yleistiedon. Suunnittelet kysymykset paperille etukäteen, sitten treffeillä lätkäiset paperin ja kynän miehen eteen ja käsket vastailemaan. Vältyt tapailemasta ihmistä, joka on liian alhaisella tasolla tietämyksessään.
Voin jo tuon yhden kommenttisi perusteella sanoa, etten viihtyisi seurassasi. Onneksi ei tarvitsekaan. Sinun tyylisiä on parisuhdemarkkinoilla paljonkin ja toivon että löydätte toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailit häntä?
Kannattaa jatkossa järjestää heti ekoilla treffeillä koulutyyliin pistokoe, jossa selvität miehen yleistiedon. Suunnittelet kysymykset paperille etukäteen, sitten treffeillä lätkäiset paperin ja kynän miehen eteen ja käsket vastailemaan. Vältyt tapailemasta ihmistä, joka on liian alhaisella tasolla tietämyksessään.
Voin jo tuon yhden kommenttisi perusteella sanoa, etten viihtyisi seurassasi. Onneksi ei tarvitsekaan. Sinun tyylisiä on parisuhdemarkkinoilla paljonkin ja toivon että löydätte toisenne.
Tämä. Kannattaisi ehkä kantaa Trivial Pursuit -kortteja taskussa, niin voi nopeasti tarkistaa treffimiehen/ -naisen yleissivistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että en halua vaimokseni jakavaa rasiaa joita sinkkunaisista tuntuu 99 % olevan. kiitos seksuaalisuuden ilosanoman levittäjien, naiset voimaantuvat nyt täysin rinnoin irtosuhteissaan!
Mutta mies sen sijaan saa paneskella ympäriinsä, sitä oikeaa odotellessa? 99% miehistä tekee tätä. Tai ainakin tekisi, jos mahdollista.
Mies saa paneskella ympäriinsä, koska naiset sallivat sen ja osa jopa preferoi ympäriinsä paneskelevia miehiä. Turha itkeä, jos ei osaa vaatia ja toisen haluja sinä et voi päättää.
Jepulis, niin kauan kuin naiset palkitsevat sikamaisen käytöksen seksillä, se touhu tulee jatkumaan.
Se, että Rational Male setit pitää täysin paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Se että eläin/lapsirakkaus, ystävällisyys, rehellisyys, empaattisuus, syvällisyys ja aitous ei enää miehiä sytytä. Toki mun sporttikroppa panoon kelpaa ja seura silloin kun on tylsä hetki, mutta syvällistä pitkäaikaista suhdetta ei kukaan tunnu enää kaipaavan. Romanttisuus, rehti miehekkyys ja lämpö ihmisten välillä jotenkin loistaa poissaolollaan ja tunnen eläväni hyvin väärällä aikakaudella :/
N42
Jaa, kyllä minä ainakin etsin juuri noita asioita. Olisikohan tässä taas se, että sinua sporttikroppaisena kiinnostavat vain ne fyysisesti viehättävimmät miehet, ja niitä taas ei kiinnosta sitoutua keneenkään koska karkkikauppa on aina auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on suurin yllätys, että ei olla valmiit tekemään mitään sen eteen, että treffit olisi onnistuneet ja toinen kiinnostuisi.
Olen mennyt likaisiin asuntoihin, jossa kuviaan huomattavasti vanhempi äijä on kekkuloinut jossain lökäverkkareissa parta ajamatta ja suihkussa käymättä ja on tarjonnut paskaisesta lasista hanaviiniä. Sitten olisi ollut 30 minuutin panon aika ja sen jälkeen ulos.
Varsinkin 4+ deittikulttuuri on tosi hirveää. Ilmeisesti riittää kiireisiä varattuja tai perhe- elämää yksin pyörittäviä yh- äitejä, joille pikapano sopii. Sekä tietenkin Anne Kukkohovi...
Deittailen nykyään vain ulkomailla.
Kuulostaapa kieltämättä aika hurjalta. Ei ole vielä yksikään yh-äiti niin epätoivoinen ollut, että olisi treffeille suostunut :D
M37
Naisten tulee olla tänä päivänä tarkkoina kenen matkaan lähtevät. Passiivis-aggressiivisuus näkyy yleensä rivien välistä tai viimeistään ulkosalla. Rumat, yh:t ja melkolailla muutkin naiset pystyy aistimaan tämän.
Yhdessä topassa hurrasit sille joka oli huijaamassa naisen hedelmällisiä vuosia. Samoin herra 40 esiintyy täällä aika karkeasti.
Yritin sinulle tuohon "hurraamis" väitteiseen vastata, mutta ketju poistui. Kerroin siinä kylläkin, että minulle on nainen tehnyt vastaavasti kertoi vasta vuosien jälkeen ettei halua lapsia, panttasi tietoa vuosia.
Olisin sinulta halunnut kysyä, että millä ihmeen perusteella sen minun vastauksen voi tulkita niin, että olisin jotenkin puolustanut sitä sen ketjun ap:n huijaamista? Senkö takia, että minulle on nainen tehnyt vastaavasti? En todellakaan ole noin sairas ihminen, että ajattelisin niin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset suhtautuvat välinpitämättömästi irtosuhteissa vallitsevaan tautiriskiin. Olen mieluummin yksin, kuin tautipesäkkeiden kanssa.
Puhumattakaan ehkäisystä. Silloin kun vielä seksiä kiinnosti harrastaa, oli myös nuorempana noita yhdenyön juttuja ja erilaisia lyhyempiä yritelmiä. Yhtä ainutta kertaa, siis ei yhtäkään, ei yhden yhtäkään kertaa mies kysynyt minulta käytänkö ehkäisyä, eikä myöskään kaivanut kumeja esiin saatikka halunnut käyttää niitä. Olisin voinut tehtailla kakaroita vaikka parikymmentä eri miehille ja nämä olis vaan ihmetelly että miten se on mahdollista että näin kävi?
Heidän onnekseen käytin ehkäisyä. En vaan tajua miten miehet voi suhtautua tähän asiaan noin huolettomasti. Ei yhtään mitään väliä kenen reikään se vehje työnnetään kunhan saa työntää. Ei mitään huolta huomisesta ja seuraamuksista.
Minä olen aina luottanut naisiin, he ovat tavallaan portinvartijoita seksissä muutenkin joten jos he eivät ota mitään puheeksi niin oletan että ehkäisy on kunnossa. Epäilyttävän oloisten naisten kanssa nyt ei muutenkaan ole tullut pyörittyä, vaikka eihän sitä toisaalta päältä katsoen voi tietää koskaan. Lisäksi minulla ei olisi mitään sitä vastaan, vaikka vielä yksi lapsi tulisikin. Hupsista.
Nykyään ihmisillä on liikaa valinnanvaraa ja sellainen aito innostus on kadonnut. Nykyään ei riitä enää se että on oma itsensä ja keskustelee toiselle vaan pitää olla salaperäinen, kiinnostava, mielenkiintoinen ja viihdyttävä. Pitää osata viihdyttää naisia niin kuin joku klovni mutta kuitenkin pitää olla seksikkäällä tavalla jännittävä ja päästä myös tekemään connection tunnepuolella ja tämä kaikki muutaman viestin välityksellä. Mielenkiinto katoaa heti jos kandidaatti ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kiinnostuneita naiset on kuitenkin ulkonäöstä, vaikka olen kuullut paljon puhuttavan miesten pinnallisuudesta.
Kyllä. Naisten maailmassa kaikki raadollinen tavallaan piilotetaan ja puhutaan joksikin muuksi kuin mitä se on ja itsepetoksen määrä on valtava. Miehiä pidetään pinnallisempina, koska me olemme suorasukaisempia asioiden suhteen.
Nauroin, mutta niin totta.