Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
301/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa/tokassa viestissä pyydetään kahville.

Pitäisi ensin kirjotella hieman, jotta näkisi, että kannattaako edes tavata livenä. Mutta kun miehet "ei etsi kirjekavereita".

Ulkonäkö on miehille ainoa asia millä on merkitystä. No iällä vähän myös. Itsellä väheni matchit kun ikä alkoi kolmosella.

Vähän pitäis viittiä panostaa että nainen kiinnostuu.

Vierailija
302/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuinka moni nainen lähes loukkaantuu jos yrittää olla kohtelias ja tarjota vaikka juoman. Mikä siinä on niin kauheaa jos mies tarjoaa juoman? Vai olenko törmännyt vain äärifeministeihin jotka ei hyväksy mitään apua miehiltä?

Hyviin tapoihin kuuluu, että se juoma nautitaan tarjoajan seurassa. Älä ihan ensimmäisenä tarjoa juomaa, vaan esittäydy tms. juttele ensin mukavia jonkin aikaa. Sitten, jos näyttää siltä, että tulette juttuun niin sitten vasta kysy saatko tarjota jotain.  Ja tarjottu juoma ei oikeuta mihinkään muuhun kuin kohteliaaseen kiitokseen ja siihen, että juoma nautitaan sinun seurassasi. 

Jep, kiitollisuudenvelkaan ei halua joutua. Onhan se tilanteena vähän sellaista toisen ajan ostamista ja sitä kautta kiusallista, jos tulee liian nopeasti eikä kiinnostus henkilöön ole vielä ehtinyt syntyä.

Musta on itse asiassa hauskempaa itse tarjota miehelle juoma, ja tarjoankin aina, jos ollaan pidempään jutulla ja ostetaan uudet. Mulla on paremmat tulot kuin useimmilla miehillä, joten totta kai asetelma on näin jos jotenkin päin.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on yllättänyt se, miten harva mies hymyilee kuvissa. Monilla miehillä on suorastaan tuima ilme jokaisessa kuvassa, mikä saa ainakin minut epäröimään, koska toivoisin, että miehen kanssa voisi vitsailla ja hassutella. Hymyilevä mies on minusta selvästi kiinnostavampi kuin kasvot peruslukemilla oleva mies.

https://www.menaiset.fi/parinvalinta

Silti te naiset valitsette ekana tuimakatseisen pahiksen.

En olisi ottanut ketään. Oon niin täynnä noita kokohiha-tatuoituja partaäijiä, jotka kaikki ovat toistensa kopioita. Tatuoinnit muutenkin on aika lapsellisia. Tokassa jäbässä ei itsessään ole vikaa, on jopa ihan kuuma, mutta lapsi kuvassa saa henkisen stondiksen lerpahtamaan välittömästi. Kolmonen kuvana toimii, mutta vähä turhan pullea kaveri mun makuun.

Älä tuhlaa näihin aikaasi, totea vain "Ok" aina kun joku dialogikyvytön kertoo, kuinka naiset yleisesti sitä tai tätä. Tai vielä mieluummin ignooraa täysin. Kuten huomasit, on aivan turha vastata.

No millä perusteella sinä "yleisesti" voit sanoa ettei tuollainen tuimailmeinen pahis isoa osaa naisista kiinnosta,jos se on yhden suosituimman naistenlehden kyselyssä 1.sijalla? Eikö tuosta voi ihan loogisesti sanoa, että yleisesti kiinnostaa naisia?

Monia naisia ei kiinnosta tuikeat pahikset yhtään, vaan suorastaan pelottavat. Samoin moni nainen skippaa me naisten ja vastaavien lukemiset. On muutakin (parempaa) tekemistä tai luettavaa. Miesmakuja on edelleen paljon enemmän kuin yksi. Tää naisten jatkuva tunkeminen samaan muottiin on todella uuvuttavaa eikä edistä mitään.

Vierailija
304/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä juttuja kuten moniongelmaiset ja ei milenkiintoisia ihmisiä....

ja te olette siinä samassa porukassa, samoilla spekseillä.

Moniongelmaisia, mielenkiinnottomia...

Vierailija
305/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdettakovaijotainmuuta kirjoitti:

Miehet haluaa vaan niitä nuoria instapyllyilijöitä

Pitävät naista vanhana kun täyttää 25. Lisäksi kysytään kaikkeen seksiin liittyvää heti ja tosiaankin pitäisi heti kertoa vaikka ei ole tavannut vielä livenä onko valmis parisuhteeseen, jos vastaa että ei olla vielä tavattu, niin jo tulee haukkuja👍 eli pitäisi kertoa heti ekan kirjoituksen perusteella onko valmis parisuhteen

Alkaa jo itkettää noiden puolesta.

Kerta siellä Tinderissä ollaan voisi elämyksen vuoksi vaihtaa Tallinnan puolelle. Erityisesti vironvenäläiset ovat totisina udelleet parisuhteen perään ja kaikesta muusta idylliin liittyvästä.

Suotavaa on muutenkin tarjota sekä käyttäytyä gentlemannin tavoin.

Vierailija
306/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on yllättänyt se, miten harva mies hymyilee kuvissa. Monilla miehillä on suorastaan tuima ilme jokaisessa kuvassa, mikä saa ainakin minut epäröimään, koska toivoisin, että miehen kanssa voisi vitsailla ja hassutella. Hymyilevä mies on minusta selvästi kiinnostavampi kuin kasvot peruslukemilla oleva mies.

No siis miehethän ei muutenkaan hymyile kuvissa. Katso jotain bändikuvia kuinka totisia kaikki ovat. Tai mainoksia, ei miehet hymyile. Ja silloin kun kuvataan jotain fiksua ja älykästä naista niin tämäkään ei koskaan hymyile. Ilmeisesti hymy edustaa siis monille jotain lapsellista vaikka se on todella viehättävää.

Suomalaista tylyä jöröjukkakulttuuria, missä kuuluu olla hymytön äijä. Ei putoa muhun yhtään. Teeskentely on kaikkein pahin, mutta tää oletus että mitä karskimpi ja jäänaamaisempi mies on, se n kuumempi..ja naitä puupäitä on deitit täynnä. Kai se on heille sitten niin neitiä ilmaista mitään positiivisia tunteita.

En jaksa selata enää naamakatalogeja, koska ne vääristää jutun luonteen. En etsi komeaa naamaa tai kovaa k”llia vaan hyvää ja rehellistä seuraa, joka alkaa ystävyyden merkeissä. Ehkä olen vanhanaikainen. So what. Jos tuollaisia miehiä ei enää ole, olen sitten yksin.

Vierailija
307/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuinka moni nainen lähes loukkaantuu jos yrittää olla kohtelias ja tarjota vaikka juoman. Mikä siinä on niin kauheaa jos mies tarjoaa juoman? Vai olenko törmännyt vain äärifeministeihin jotka ei hyväksy mitään apua miehiltä?

Hyviin tapoihin kuuluu, että se juoma nautitaan tarjoajan seurassa. Älä ihan ensimmäisenä tarjoa juomaa, vaan esittäydy tms. juttele ensin mukavia jonkin aikaa. Sitten, jos näyttää siltä, että tulette juttuun niin sitten vasta kysy saatko tarjota jotain.  Ja tarjottu juoma ei oikeuta mihinkään muuhun kuin kohteliaaseen kiitokseen ja siihen, että juoma nautitaan sinun seurassasi. 

Jep, kiitollisuudenvelkaan ei halua joutua. Onhan se tilanteena vähän sellaista toisen ajan ostamista ja sitä kautta kiusallista, jos tulee liian nopeasti eikä kiinnostus henkilöön ole vielä ehtinyt syntyä.

Musta on itse asiassa hauskempaa itse tarjota miehelle juoma, ja tarjoankin aina, jos ollaan pidempään jutulla ja ostetaan uudet. Mulla on paremmat tulot kuin useimmilla miehillä, joten totta kai asetelma on näin jos jotenkin päin.

Eri

Tämä on hyvä tapa. Samalla saa selville miehen asenteita. Jos se on: pidätkö minua persaukisena, on mulla rahaa... tai sitten, kiitos, otan tuon juoman ja menemmekö vaikka tuohon pöytään istumaan...  tai kiitos, seuraava meneekin sitten minun piikkiini...

Vierailija
308/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten paljon deittailukulttuuri on muuttunut 10 vuodessa. Suhteen laadusta ei voi päätellä, mikä suhde on kyseessä, vaan siitä pitää sopia. Monien tapailu samanaikaisesti on myös yleistynyt ja jos muusta ei sovita, oletuksen pitää olla, että toinen tapailee muitakin.

Tämä. Varsinkin se on tuntunut (ja tuntuu edelleen) oudolta että kun suhde on jo sen verran vakiintunut ja vakavakin, että treffailua on jo hyvän aikaa takana (useampi viikko/kk) ja suhteeseen kuuluu myös jo seksiä, niin silti mies voi hyvinkin juosta "vieraissa" ja sen pitäisikin olla ihan ok.

Tuntuu että täällä Suomessa on vihdoin alettu treffailla samaan tyyliin kuin jenkeissä eli rennosti ja ei heti niin tositarkoituksella, mutta jostain kumman syystä täällä pinnalliseen sinne-tänne-treffailuun kuuluukin seksi suunnilleen ekoilla treffeillä.. Edelleenkään ei siis osata tutustua ihmisiin ja viettää kivaa iltaa rennosti vaan ennen oltiin liiankin sitoutumishaluisia ja ekatkin treffit otettiin todella vakavasti ja nyt kun siitä on päästy, niin sitten ollaankin yhtälailla yksitotisesti tiettyä asiaa vailla, mutta haussa ei ole parisuhde vaan irtoseksi. Miksi täällä (ekojen) treffien pitää johtaa aina johonkin ja on niin kamala kiire? Miksi "se jokin" ei voi olla vaan uudet treffit ja uusi kiva ilta yhdessä ilman sen suurempaa/muuta päämäärää? Missä on kaikki rentous ja mihin on niin kamala kiire?

Monella on alla ahdistus ja läheisyyden pelko. Pinnalla kilpaillaan ja pinnalle halutaan myös jäädä, joska mörköjä ei ole selvitetty itsellekään. Kulissien kiillottamiseenhan tämä aika yllyttää sisällön kustannuksella. Toiset ovat ihan addiktoituneita vastakkaiselta sukupuolelta saatavaan huomioon eivätkä pysty irrottautumaan ns markkina-arvoajattelusta, vaan jäävät sen vangeiksi. Omasta nuorekkuudesta ja kelpaavuudesta tule keskeinen elämänsisältö.

Pysähtymiselle ja hitaudelle ei ole muka aikaa. Toisen pitäisi olla sileä ja helppo kuin rasvattu kone. Ja helposti vaihdettavissa, kun jokin alkaa rutista.

No, ihmiset eivät oikeasti ole sellaisia.

Virheettömiä.

Vierailija
309/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.menaiset.fi/parinvalinta

Silti te naiset valitsette ekana tuimakatseisen pahiksen.

En olisi ottanut ketään. Oon niin täynnä noita kokohiha-tatuoituja partaäijiä, jotka kaikki ovat toistensa kopioita. Tatuoinnit muutenkin on aika lapsellisia. Tokassa jäbässä ei itsessään ole vikaa, on jopa ihan kuuma, mutta lapsi kuvassa saa henkisen stondiksen lerpahtamaan välittömästi. Kolmonen kuvana toimii, mutta vähä turhan pullea kaveri mun makuun.

Älä tuhlaa näihin aikaasi, totea vain "Ok" aina kun joku dialogikyvytön kertoo, kuinka naiset yleisesti sitä tai tätä. Tai vielä mieluummin ignooraa täysin. Kuten huomasit, on aivan turha vastata.

No millä perusteella sinä "yleisesti" voit sanoa ettei tuollainen tuimailmeinen pahis isoa osaa naisista kiinnosta,jos se on yhden suosituimman naistenlehden kyselyssä 1.sijalla? Eikö tuosta voi ihan loogisesti sanoa, että yleisesti kiinnostaa naisia?

Monia naisia ei kiinnosta tuikeat pahikset yhtään, vaan suorastaan pelottavat. Samoin moni nainen skippaa me naisten ja vastaavien lukemiset. On muutakin (parempaa) tekemistä tai luettavaa. Miesmakuja on edelleen paljon enemmän kuin yksi. Tää naisten jatkuva tunkeminen samaan muottiin on todella uuvuttavaa eikä edistä mitään.

Ihan niinkuin tässäkin ketjussa ei harrastettaisi miesten suhteen samaa "kaikki miehet xxxx".

Vierailija
310/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteillä kuvattomana miehenä naiset ghostaavat minut aina kuvan laittamisen jälkeen.

Olenkin pitänyt kuvaa sittemmin, ja sen jälkeen naiset eivät ole ghostanneet tuolla tavalla. Sen sijaan, jos minulla on kuva, mutta en ole kertonut ammattiani, keskipalkkainen työ it-alalla, naiset ghostaavat sen jälkeen kun olen kertonut ammattini.

Joskus nainen on myös omassa ilmoituksessaan korostanut nörttiyttä tai taiteellisuutta, ja sen enempää tässä tarkentamatta, sekä työhöni että harrastuksiini sisältyy näitä molempia piirteitä. Nämä naiset ovat kuitenkin ghostanneet, kun olen kertonut nörtteilystäni ja luovista puuhistani, ilmeisesti siksi etten ollut "oikealla tavalla" nörtti tai taiteellinen.

Voidaan siis kiteyttää, että eniten on hämmästyttänyt naisten kyky luulla, että voivat vaatia jotain sataprosenttisesti heidän ihannekuvaansa sopivaa miestä, ja jos vaatimukset jäävät vähänkin siitä mitä naisella on mielessä, niin ghostaus on oikea steppi seuraavaksi. Tämä on ihan tosissaan hämmästyttänyt.

Vierailija
311/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideiteillä kuvattomana miehenä naiset ghostaavat minut aina kuvan laittamisen jälkeen.

Olenkin pitänyt kuvaa sittemmin, ja sen jälkeen naiset eivät ole ghostanneet tuolla tavalla. Sen sijaan, jos minulla on kuva, mutta en ole kertonut ammattiani, keskipalkkainen työ it-alalla, naiset ghostaavat sen jälkeen kun olen kertonut ammattini.

Joskus nainen on myös omassa ilmoituksessaan korostanut nörttiyttä tai taiteellisuutta, ja sen enempää tässä tarkentamatta, sekä työhöni että harrastuksiini sisältyy näitä molempia piirteitä. Nämä naiset ovat kuitenkin ghostanneet, kun olen kertonut nörtteilystäni ja luovista puuhistani, ilmeisesti siksi etten ollut "oikealla tavalla" nörtti tai taiteellinen.

Voidaan siis kiteyttää, että eniten on hämmästyttänyt naisten kyky luulla, että voivat vaatia jotain sataprosenttisesti heidän ihannekuvaansa sopivaa miestä, ja jos vaatimukset jäävät vähänkin siitä mitä naisella on mielessä, niin ghostaus on oikea steppi seuraavaksi. Tämä on ihan tosissaan hämmästyttänyt.

Monille Tinder on ajanvietettä suorastaan harrastus.

Vierailija
312/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa/tokassa viestissä pyydetään kahville.

Pitäisi ensin kirjotella hieman, jotta näkisi, että kannattaako edes tavata livenä. Mutta kun miehet "ei etsi kirjekavereita".

Ulkonäkö on miehille ainoa asia millä on merkitystä. No iällä vähän myös. Itsellä väheni matchit kun ikä alkoi kolmosella.

Vähän pitäis viittiä panostaa että nainen kiinnostuu.

Itse laitan yleensä 2-3 pitkää viestiä ennen kuin kysyn treffeille.

Naisten on ehkä vaikea ymmärtää miten moni nainen tinderissä tuntuu hakevan vain kirjekavereita. Vain treffeillä on merkitystä.

Itse koin vähän aika sitten sen pahimman skenarion eli 6 viikon viestittelyn jälkeen oli todettava että nainen ei joko halua tai uskalla tavata. Täysin turhaa ajanhukkaa ja vaivannäköä.

Vierailija
313/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla väärällä tavalla nörde ja taiteellinen?

T. Nörde ja taiteellinen nainen (ei tindereissä)

Vierailija
314/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot sosiaaliset taidot, miehet eivät viestittele kunnolla joten tutustuminen jää vähäiseksi, eivät myöskään tarjoa naiselle. Istua mökötetään kun haluaisin tutustua ja jutella syvempiä. Jos on moniongelmainen niin en ole tullut tapaamaan miestä vain että auttaisin ongelmien ratkomisessa. Niihin on olemassa oikeat ammattihenkilöt.

Vierailija
315/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäs jos näitä deittisovelluksia olisi erilaisia:

1. vakavaa suhdetta hakevat

2. kevytttä suhdetta hakevat

3. pelkkää seksiä hakevat

ja sovellukset sinkuille ja varatuille erikseen. Lisäksi voisi laittaa ikähaarukat; 18-25 vuotiaat, 26-30 v. jne. 

Ja jos joku sohlaa väärässä sovelluksessa saa hänet heti ilmiantaa. Esim. pelkän seksin vonkaaja vakavaa parisuhdetta hakevien sovelluksessa. 

Juu ja kaikki filtterit pois kuvista, jos naamaa ei voi näyttää ilman retusointia, niin miten voi nähä livenäkään.

Vierailija
316/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lpukkaavatainakin kirjoitti:

Miehet ovat yllättävän ilkeitä kuten täälläkin saa huomata, loukkaavaat ja sanovat että ovat vaan "rehellisiä", nainen ei saisi syödä paljon mitään ja naisen on juostava kymmenen kilsan lenkkejä joka päivä

Mu kiinnostaisi tietää millaisia miehiä te oikein tapailette. Kukaan mies ei toistaiseksi ole koskaan puuttunut  mun syömisiin tai vaatinut multa mitään urheilusuorituksia. Ihan tällaisena BMI:n mukaan normaalin ylärajoilla menevänä sunnuntaikävelijänä olen kelvannut jopa urheilullisemmillekin kavereille. Satunnaisia k*päitä varmasti saattaa sattua kenelle tahansa, mutta jos systemaattisesti tulee vain tällaisia vastaan, niin kannattaisiko ehkä miettiä että millaisia miehiä itse ylipäätään hakee. Jotkut tuntuvat alitajuisesti etsivänkin henkistä pahoinpitelyä. Ehkä taustalla on huono isäsuhde tai olematon itsetunto tms. Kannattaa miettiä oletko ehkä huomamattasi asentanut itse omaan otsaasi mu*keromagneetin.

Vierailija
317/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkonäkö on miehille 1. asia

sitten tulee halukkuus 2.

vasta viimeiseksi naisen luonne 3.

Tinderin kaltaisessa paikassa ulkonäkö on TIETENKIN ensimmäinen asia, koska se on ainoa mitä ihmisestä näkee. Ei kuvasta näe luonnetta.

Vierailija
318/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItäs jos näitä deittisovelluksia olisi erilaisia:

1. vakavaa suhdetta hakevat

2. kevytttä suhdetta hakevat

3. pelkkää seksiä hakevat

ja sovellukset sinkuille ja varatuille erikseen. Lisäksi voisi laittaa ikähaarukat; 18-25 vuotiaat, 26-30 v. jne. 

Ja jos joku sohlaa väärässä sovelluksessa saa hänet heti ilmiantaa. Esim. pelkän seksin vonkaaja vakavaa parisuhdetta hakevien sovelluksessa. 

Juu ja kaikki filtterit pois kuvista, jos naamaa ei voi näyttää ilman retusointia, niin miten voi nähä livenäkään.

Sellainen ongelma ilmiannoissa, että osa naisista olisi kuitenkin panemassa ekoilla treffeilla ja jälkeenpäin sitten ilmiannettaisiin, koska mies ei halunnutkaan enempää. 

Vierailija
319/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkonäkö on miehille 1. asia

sitten tulee halukkuus 2.

vasta viimeiseksi naisen luonne 3.

Tinderin kaltaisessa paikassa ulkonäkö on TIETENKIN ensimmäinen asia, koska se on ainoa mitä ihmisestä näkee. Ei kuvasta näe luonnetta.

Höpö höpö. Itse pelaan aina silmät kiinni ja vedän jäbät oikelle puhtaan intuition varassa. Tälleen me syvälliset ja moniulotteiset ihmiset käytetään tinderiä. Vain pinnalliset bimbot katsoo kuvia.

Vierailija
320/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..

Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.

Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.

En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

- sama eri (edellisessä unohtui mainita)

Onneksi et edusta kaikkia miehiä, vaikka itse niin mielellään kuvitteletkin.

Jokainen järkevä ihminen tajuaa, että kaikki eivät osallistu deittisirkukseen. Nekin jotka tapailevat, eivät todellakaan automaattisesti tai edes lähtökohtaisesti säntää lyhyen tuntemisen jälkeen sänkyyn. Ainakaan kun ikää on jo hieman.

Yleistäminen on aina ikävää ja sillä koetetaan myrkyttää ja kyynistää jo valmiiksi epävarmojen ja pettyneiden mieltä. Tyhmä on se, joka jatkaa samaa strategiaa, vaikka hakkaisi päätään seinään. Himodeittaajissa on usein tavallista tasapainottomampaa ja tunnevammaisempaa väkeä.

Voi ihan itse päättää, millaisissa ympyröissä liikkuu. Pk seudulla on jo valinnanvaraa harrastuspuolella. Kaikki eivät halua osallistua kaupankäyntikulttuuriin ihmissuhteissaan. Pidättyväisiä ja harkitsevia ihmisiä on edelleen. Eivät he tässä ketjussa kovin huutele, eivätkä syytä vastakkaista osapuolta ”pelin pilaamisesta”.