Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
261/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon minulla on tarjontaa. Kukaan ei ollut kiinnostunut kotikylässä mutta kaupungissa ihan eri meininki.

Vierailija
262/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuinka helppoa ghostataaminen on varsinkin tänä päivänä

- Se yllättää edelleen kuinka paljon naisena saan viestejä lähes kaikissa deittipalveluissa

- Vaikka nainen olisi vain keskiverto nätti, hän silti voi saada seuraa komeasta miehestä

- Kuinka sekopäistä porukkaa tuolla palveluissa on liikkeellä

- Ja varattuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ladata Tinder... ei kyllä huvita kun muistaa mitä siellä on tarjolla 🙄😅

Vierailija
264/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire. Siis niin minne? Pakko heti tavata vaikka tietää toisesta iän ja nimen eikä muuta. Nämä kaiketi niitä joille treffeillä käyminen pelkkä harrastus mutta se miten paljon näitä oikeasti on yllätti.

Äkkiä vaan treffit aikaiseksi, kirjekaveruus vaan johtaa harhaan.

Kenties sinulla on halua tavata ihmisiä joista ei ole mitään viitteitä kiinnostavatko he sinua missään mielessä siksi että se on sinulle harrastus. Näillä ihmisillä ei ole aikomistakaan tutustua siihen toiseen vaan äkkiä taas vaan uutta.

Höpö höpö. Valitettavasti voit kirjoitella jonkun kanssa vaikka vuosikymmenen, mutta sä tutustut siihen vasta kun te tapaatte. Ensinnäkin, toisella voi olla eri kuvat tai valehdeltu ikä tms. Toisaalta se voi olla ihan profiilin mukainen ja näköinen, mutta sit livenä ei vain natsaa millään. Pelkästään jo toisen ominaishajulla, katseella, tavalla puhua ja liikkua jne. on suuri osuus siinä kuinka puoleensavetävänä joku toinen hänet kokee.

Tärkein juttu on kuitenkin siinä, että mitä kauemmin sä kirjoittelet jonkun kanssa, sitä paremmin sä kuvittelet tuntevasi hänet. Sitä alkaa luomaan mielikuvia ja odotuksia, jotka hyvin suurella todennäköisyydellä eivät ole täysin osuvia. On huomattavasti vaikeampaa jatkaa juttua jos käy ilmi, että toinen ei  vastaakaan omia odotuksia kuin jos odotuksia ei ole vielä ehtinyt kunnolla muodostua. Siksi tapaaminen heti ja odotukset ja mielikuvat vasta sen jälkeen.

Ehkä sinä olet näitä harrastelijoita kun kerta tapailet ihmisiä jotka ei sinua kiinnosta. Siltä tämä kovasti kuulostaa.

En suinkaan. Mä saan yleensä yhdessä illassa ne sellaiset asiat selville, jotka kirjoittelemalla voi selvittää. Asiat kuten ikä, ulkonäkö, laveat arvot (ei ole uusn4tsi tai anarkisti tms.), ammatti, mitä on ko. deittipalvelusta hakemassa jne. selviävät nopeasti. Eräs valtavan tärkeä asia on se miten mies kirjoittaa. Henkiset ja älylliset ominaisuudet voi aika hyvin nähdä kirjoitustavasta, eli osaako oikeinkirjoituksen, kirjoittaako järkeviä ja ymmärrettäviä lausekokonaisuuksia ja  onko mahdollisesti sosiaalinen ja kykenevä normaaliin kanssakäymiseen. Jos miehen kirjoitustyyli miellyttää ja muut asiat natsaa, niin sit kannattaa jo tavata, sillä en mä kirjoittelemalla saa enempää selville. Lisäksi kirjoittelu vieraan ihmisen kanssa käy nopeasti tylsäksi. Ja lopulta tällaisia miehiä tulee vastaan aika vähän, joten se deiteillä käyminen näiden yksilöiden kanssa ei käy liian raskaaksi.. 

Vierailija
265/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavin ketju jonka koskaan olen täällä lukenut.

Vierailija
266/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavin ketju jonka koskaan olen täällä lukenut.

Oot vissiin aika uusi AV:lla.

Vierailija
267/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on yllättänyt se, miten harva mies hymyilee kuvissa. Monilla miehillä on suorastaan tuima ilme jokaisessa kuvassa, mikä saa ainakin minut epäröimään, koska toivoisin, että miehen kanssa voisi vitsailla ja hassutella. Hymyilevä mies on minusta selvästi kiinnostavampi kuin kasvot peruslukemilla oleva mies.

https://www.menaiset.fi/parinvalinta

Silti te naiset valitsette ekana tuimakatseisen pahiksen.

Vierailija
268/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä dicpicit.

Siis että nelikymppinen nainen katsotaan oivalliseksi kohteeksi esileikille joka perustuu lihaisille kuville.

Kyllä olen seuraa etsimässä ja tiedän mitä aikuisten välillä tapahtuu, mutta luulisi ikäiseni miehenkin jo tietävän ettei se kaiken paljastaminen välttämättä edistä sitä että pääsee vehjettä käyttämäänkin.

Vierailija
269/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on yllättänyt se, miten harva mies hymyilee kuvissa. Monilla miehillä on suorastaan tuima ilme jokaisessa kuvassa, mikä saa ainakin minut epäröimään, koska toivoisin, että miehen kanssa voisi vitsailla ja hassutella. Hymyilevä mies on minusta selvästi kiinnostavampi kuin kasvot peruslukemilla oleva mies.

En olisi ottanut ketään. Oon niin täynnä noita kokohiha-tatuoituja partaäijiä, jotka kaikki ovat toistensa kopioita. Tatuoinnit muutenkin on aika lapsellisia. Tokassa jäbässä ei itsessään ole vikaa, on jopa ihan kuuma, mutta lapsi kuvassa saa henkisen stondiksen lerpahtamaan välittömästi. Kolmonen kuvana toimii, mutta vähä turhan pullea kaveri mun makuun.

Vierailija
270/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi ottanut ketään. Oon niin täynnä noita kokohiha-tatuoituja partaäijiä, jotka kaikki ovat toistensa kopioita. Tatuoinnit muutenkin on aika lapsellisia. Tokassa jäbässä ei itsessään ole vikaa, on jopa ihan kuuma, mutta lapsi kuvassa saa henkisen stondiksen lerpahtamaan välittömästi. Kolmonen kuvana toimii, mutta vähä turhan pullea kaveri mun makuun.

Joo, mutta suurinosa ottaisi.

Vierailija
271/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta huomaatko että 2/3 kuvassa on hymyilevä mies? Koko skabassa oli yhteensaä 10 kuvaa, joista vain kolmessa oli hymyilevä mies. Näistä kolmesta kaksi pääsi finaaliin. :)

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/testissa-fyysine…

Vierailija
272/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa näihin aikaasi, totea vain "Ok" aina kun joku dialogikyvytön kertoo, kuinka naiset yleisesti sitä tai tätä. Tai vielä mieluummin ignooraa täysin. Kuten huomasit, on aivan turha vastata.

Vierailija
273/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta huomaatko että 2/3 kuvassa on hymyilevä mies? Koko skabassa oli yhteensaä 10 kuvaa, joista vain kolmessa oli hymyilevä mies. Näistä kolmesta kaksi pääsi finaaliin. :)

Mutta siltikään miehen ei tarvitse hymyillä kuvissa saadakseen tykkäyksiä, riittää kunhan on vain komea ja jännä.

Vierailija
274/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa näihin aikaasi, totea vain "Ok" aina kun joku dialogikyvytön kertoo, kuinka naiset yleisesti sitä tai tätä. Tai vielä mieluummin ignooraa täysin. Kuten huomasit, on aivan turha vastata.

No millä perusteella sinä "yleisesti" voit sanoa ettei tuollainen tuimailmeinen pahis isoa osaa naisista kiinnosta,jos se on yhden suosituimman naistenlehden kyselyssä 1.sijalla? Eikö tuosta voi ihan loogisesti sanoa, että yleisesti kiinnostaa naisia?

Vierailija
275/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oli myös komeusjärjestyksessä. Kun infoa on vain ulkomuoto, valitaan kaunein/komein. Tämän huomaa tositv:ssä myös.

Vierailija
276/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lyhyellä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia nykypäivän deittimarkkinoilla.

Vierailija
277/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siltikään miehen ei tarvitse hymyillä kuvissa saadakseen tykkäyksiä, riittää kunhan on vain komea ja jännä.

No ei tarvi ei. Ei varmaan naisenkaan jos se on kaunis ja hyväkroppainen. Mutta  jos ei ole ihan niin hyvännäköinen yksilö, niin ystävällinen hymy yleensä tekee ihmisestä viehättävämmän muiden silmissä. Ruma ja vakava mies vaikuttaa sekä rumalta että ynseältä kun taas ruma ja hymyilevä mies vaikuttaa sekä rumalta että mukavalta. Jos kahdesta on pakko valita, otan jälkimmäisen.

Vierailija
278/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.

Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.

Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.

Ehkä yrität liian hyvännäköisiä naisia? Varakkaille miehillehän syntyy usein harha omasta vetävyydestään. Sitten kun statukset riisutaan, paljastuu mikä on se oma "taso" ihan vain miehenä, ilman muita ansioita.

Totta kai kiinnostun itseäni viehättävistä naisista, mutta mikään instamalli ei todellakaan ole se ihmistyyppi.

Saan kyllä esimerkiksi tinderissä ihan saman verran kiinnostusta ja tykkäyksiä kuin ennenkin, mutta erona on se, että keskustelu tuntuu hyytyvän totaalisesti, kun työtittelini ja sen olemattomuus paljastuu..

Jos vain naiselle kerrot että et ole työelämässä, naisen silmissä olet hyvin todennäköisesti ongelmainen yksilö. Eli joko mt-eläkkeellä tai jotenkin vastuuton elämän haihattelija tms. Oma tilanteesi on sen verran erikoinen, ettei tollainen vaihtoehto tule mieleen ja sitä on vaikea uskoa todeksi vaikka kertoisit. Eli ikävä kyllä työttömyys on aika massiivinen red flag.

Kiitos rehellisyydestä. Minä perin hyvin nuorena melko suuren summan rahaa isovanhemmiltani ja mm. omistusasunnon Helsingin keskustasta. Olen myös ollut toistakymmentä vuotta hyväpalkkaisessa työssä ja sijoittanut suurimman osan palkastani, koska minulla ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa velkaa ja maksaa sitä pois. En myöskään ole työtön, vaikka en ansiotöitä teekään. Ei kai tuo nyt niin uskomattomalta kuulosta etteikö se voisi olla totta... Tunnen myös muita samanlaisessa elämäntilanteessa olevia miehiä pääkaupunkiseudulta.

Koen raha-asioiden olevan kuitenkin hyvin yksityisiä ja en mielelläni puhu täysin uusille tuttavuuksille niistä kovinkaan paljoa. On tietenkin suuri sääli, että minua sitten pidetään pelkästään naisten ennakkoluulojen takia automaattisesti mielenterveysongelmaisena.

Kyllä minä rehellisesti myönnän kaipaavani kumppanuutta ja parisuhdetta, mutta en silti ole valmis palaamaan ainoastaan sen takia kuluttavaan työelämään, että naiset "uskaltaisivat" tutustua minuun paremmin. Elämäni on näin paljon palkitsevampaa ja mielekkäämpää - olkoonkin sitten myös vähän yksinäisempää.

Onkohan työttömyys (tai työelämän ulkopuolisuus) myös miehille yhtä suuri red flag kuin se ilmeisesti naisille on?

Vierailija
279/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.

Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.

Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.

Ehkä yrität liian hyvännäköisiä naisia? Varakkaille miehillehän syntyy usein harha omasta vetävyydestään. Sitten kun statukset riisutaan, paljastuu mikä on se oma "taso" ihan vain miehenä, ilman muita ansioita.

Totta kai kiinnostun itseäni viehättävistä naisista, mutta mikään instamalli ei todellakaan ole se ihmistyyppi.

Saan kyllä esimerkiksi tinderissä ihan saman verran kiinnostusta ja tykkäyksiä kuin ennenkin, mutta erona on se, että keskustelu tuntuu hyytyvän totaalisesti, kun työtittelini ja sen olemattomuus paljastuu..

Jos vain naiselle kerrot että et ole työelämässä, naisen silmissä olet hyvin todennäköisesti ongelmainen yksilö. Eli joko mt-eläkkeellä tai jotenkin vastuuton elämän haihattelija tms. Oma tilanteesi on sen verran erikoinen, ettei tollainen vaihtoehto tule mieleen ja sitä on vaikea uskoa todeksi vaikka kertoisit. Eli ikävä kyllä työttömyys on aika massiivinen red flag.

Kiitos rehellisyydestä. Minä perin hyvin nuorena melko suuren summan rahaa isovanhemmiltani ja mm. omistusasunnon Helsingin keskustasta. Olen myös ollut toistakymmentä vuotta hyväpalkkaisessa työssä ja sijoittanut suurimman osan palkastani, koska minulla ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa velkaa ja maksaa sitä pois. En myöskään ole työtön, vaikka en ansiotöitä teekään. Ei kai tuo nyt niin uskomattomalta kuulosta etteikö se voisi olla totta... Tunnen myös muita samanlaisessa elämäntilanteessa olevia miehiä pääkaupunkiseudulta.

Koen raha-asioiden olevan kuitenkin hyvin yksityisiä ja en mielelläni puhu täysin uusille tuttavuuksille niistä kovinkaan paljoa. On tietenkin suuri sääli, että minua sitten pidetään pelkästään naisten ennakkoluulojen takia automaattisesti mielenterveysongelmaisena.

Kyllä minä rehellisesti myönnän kaipaavani kumppanuutta ja parisuhdetta, mutta en silti ole valmis palaamaan ainoastaan sen takia kuluttavaan työelämään, että naiset "uskaltaisivat" tutustua minuun paremmin. Elämäni on näin paljon palkitsevampaa ja mielekkäämpää - olkoonkin sitten myös vähän yksinäisempää.

Onkohan työttömyys (tai työelämän ulkopuolisuus) myös miehille yhtä suuri red flag kuin se ilmeisesti naisille on?

Työtön nainen halutaan piiaksi. T. Kokemusta on

Vierailija
280/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin siitä, miten paljon kysellään aiemmista suhteista ja muutenkin henkilökohtaisista asioista. Välillä tuntui siltä kuin olisi työhaastattelussa.

Ja se ghostaaminen. Lopetin sen vuoksi nettideittailun kokonaan.

Luulin olevani ihan ok tyyppi, mutta deittailusta jäi sellainen olo, ettei minua kukaan halua. Tapasin talvella harrastuksessa mukavan miehen, joka olisi halunnut tutustua minuun paremmin, mutta kieltäydyin, kun en jaksanut uskoa, että hän olisi oikeasti kiinnostunut minusta. On vaikea päästä tästä kelpaamattomuuden tunteesta yli.