Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
221/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yllättävää kuinka 40+ naiset vielä haaveilevat omasta lapsesta.

Vuosi-kaks menee nopeasti pariutumiseen ja vielä lapsi olisi saatava. Mahdollista toki, mutta epätodennäköistä.

Tämä! Aivan käsittämätöntä, että luetaan jostakin cosmosta 47-vuotiaan jenkkijulkkiksen tulleen ensi kertaa äidiksi, ja sitten oletetaan saman onnistuvan itseltä. Mahdollista toki, mutta kymppitonnien hoidot omalla kustannuksella vaatii kyllä alle, eikä siltikään takuuta lopputuloksesta. Tähän sitten samanikäinen iskäehdokas vielä päälle, kenen "tiskivedellä" ei kyllä ketään hedelmöitetä.

En tiedä missä todellisuudessa nämä ihmiset elävät, oikeasti.

Tiskivedellä. 🤣🤣🤣🤣

Hyvinhän se Saleltakin käytti.

Eikös siinä ollut ongelmia. Ja pariskunta, jolla oli rahaa niihin hoitoihin.

Rehellisesti sanottuna en tiedä. Tuli vain Sale mieleen tuosta.

Ei kait se Mieleen tullut. Todennäköisemmin Jenniin, Muumi-mukiin, koeputkeen tai mitä ne käyttävätkään, muttei Mieleen.

Vierailija
222/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..

Entä vähemmän tasokkaat sinkkumiehet?

Itse oletan olevani tällainen. En niin ruma, jolta ei edes kehdata kysellä mitään suhdeasioita mutten niin kuumakaan jonka perässä naiset juoksentelisi. Minäkään en ole kiinnostunut parisuhteesta. En koe, että sillä olisi mitään annettavaa minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että hyvää ilmaista seuranhakusivustoa ei taida nykyään olla olemassakaan. Tinderiin en ole menossa

Hyvin moni niissä muissa seuranhakusivustoilla olevista on myös Tinderissä.

Tinder on hyvä, koska siellä on väkeä. Jokainen toki tyylillään.

Näinpä, lisäksi tinderissä ihmiset vastaa viesteihin ja sieltä pääsee treffeille. Pannarista tai Suoli24 en ole saanut keneltäkään mitään vastausta, vaikka mailiosoitteen olen laittanut aina mukaan. Tindessä ollaan aktiivisia ja vain hyviä tyyppejä olen tavannut, haaveena parisuhde.

Mutta oma panokseni tähän keskusteluun on se, että olen ihmetellyt kuinka eri tavalla ihmiset käyttäytyvät eri deittiapeissa.

Johtuisko siitä, että tinderissä molempien täytyy tykätä toisistaan, ennen kuin voidaan alkaa viestitellä. Noissa muissa paikoissa kuka tahansa voi (lähes aina) lähestyä ketä tahansa. Miehilläkin on taipumusta lähestyä niitä muutamaa suosittua yksilöä (se teille toki sallittakoon), niin se selittänee sen, että siellä ette vastauksia saa. 

Vierailija
224/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.

Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.

Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.

Säästöillä eläminen tuskin voi jatkua ikuisesti, varsinkin jos suunnittelee perheen hankkimista, tai muuten vaan elämisen tason nostamista. Tasainen rahavirta kun tuo turvaa. Kenties sinulla on vaikka sijoituksia jotka poikivat rahaa jatkuvasti tai jokin muu järjestelmä joka takaa sinulle hyvän tulevaisuuden. Silloin sinun tulisi mainita tästä tapailemillesi naisille.

Minulla on varallisuutta runsaasti, mutta en missään tapauksessa sitä paljasta ennen kuin olen varma, että minusta on kiinnostuttu aivan muista syistä. En missään nimessä haluaisi rahan ja statuksen perässä juoksevaa, vaikken ole pihi.

-eri

Vierailija
225/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä on kuinka paljon helpompaa on saada aikaiseksi perus-häsläystä naisten kanssa kuin mitään parisuhteeseen viittaavaa.

Toinen yllättävä seikka ovat ns. kaveriseuraa hakevat. Ei siis mitään häsläystä, muttei mitään parisuhdettakaan, ihan vaan kavereita.

Haen kaveriseuraa, koska ei kiinnosta "romanttiset treffit" tuntemattoman tyypin kanssa. Liian paksua, pitäisi heti päättää ollako vai ei, edetä nopeasti tai unohtaa. En halua "parisuhteeseen" liian nopeasti, en sänkyyn, en antaa lupauksia, en kuulustella saati vastata mihinkään tenttaukseen jne. 

"Parisuhde" kun tarkoittaa nykyään ihan eri asioita eri ihmisille. Kaikesta pitäisi erikseen sopia, mikä on "meidän" sääntömme, "meidän" tapamme, "meidän" tavoitteemme.  Muutaman tapaamisen jälkeen en vielä halua "meitä", vaan sitä että kaksi yksilöä tutustuu toisiinsa rauhassa. 

Odotukset ova isoja, mutta itse koen, että niitä voi aina muuttaa sen mukaan mitä on tarjolla. Siis pidän monenlaisista miehistä, ei ole vaan yhtä miestyyppiä. Mutta eri miesten kanssa ei mitenkään voi toteuttaa kaikkea, vaan jokaisen kanssa on luotava uusi suhde ihan alusta saakka. 

Ja miksi kaverisuhde? Siksi, että en halua toisen vonkaavan seksiä joka käänteessä.  Sänkyynmenon jälkeen suhde on mielestäni sitten seurustelua, en enää hyväksy muita tapailusuhteita kummaltakaan.  Valitettavasti moni sinkkumies kiertää sängystä sänkyyn siinä tapaillessa.  Kavereina voi viettää aikaa yhdessä, tehdä jotain mitä molemmat haluavat, tutustua ja ystävystyä vähitellen ja se voi johtaa seurusteluun, jos kaveruuden lisäksi löytyy kemiaa. 

Ei se oikein toimi noin. Jos sanot miehelle että haet kaveriseuraa, miehelle se tarkoittaa että romanttinen tie ei ole vaihtoehto. Harvaa miestä kiinnostaa ylipäänsä etsiä kaveriseuraa tuntemattomasta naisesta, miehellä on jo omat kaverit sitä varten. Pahimmassa tapauksessa saat niljakemiehen, joka uskoo että kun tarpeeksi kaveerataan niin lopulta aina pääsee sänkyyn. Se on joidenkin miesten ainoa taktiikka pariutumisessa, kun eivät pärjää normaaleilla konsteilla.

Vaikka haet parisuhdetta, niin eihän se tarkoita että heti pitäisi tietää mihin tämä juttu on menossa vai onko minnekään. Ihan rennosti vaan. 

Samaa mieltä! Ja mä yhdistän myös kavereiden hakijat erilaisiin fwb-juttujen harrastajiin ja siten vakavaa parisuhdetta etsivänä ohitan ne, jotka sanoo etsivänsä "kavereita".

Minä en yhdistä kaverin etsijää seksin etsijöihin.

Vierailija
226/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluntarjoajilla motiivina tuntuu olevan vain raha.

Vierailija
227/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten vääristynyt kuva monella miehellä on itsestään.. kaljamaha, karannut hiusraja, kymmeniä exiä ja silti olevinaan jumalan lahja naisille?

Niin no jos on naista saanut kaadettua ja omaa kymmeniä exiä niin vähemmästäkin tulee luulo (tai toteamus?) olevansa jumalan lahja naisille.

Vierailija
228/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailmassa yllätti millä nopeudella 40+ naiset vievät tapailun seuraavalle asteelle.

Vierailija
229/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että hyvää ilmaista seuranhakusivustoa ei taida nykyään olla olemassakaan. Tinderiin en ole menossa

Hyvin moni niissä muissa seuranhakusivustoilla olevista on myös Tinderissä.

Tinder on hyvä, koska siellä on väkeä. Jokainen toki tyylillään.

Näinpä, lisäksi tinderissä ihmiset vastaa viesteihin ja sieltä pääsee treffeille. Pannarista tai Suoli24 en ole saanut keneltäkään mitään vastausta, vaikka mailiosoitteen olen laittanut aina mukaan. Tindessä ollaan aktiivisia ja vain hyviä tyyppejä olen tavannut, haaveena parisuhde.

Mutta oma panokseni tähän keskusteluun on se, että olen ihmetellyt kuinka eri tavalla ihmiset käyttäytyvät eri deittiapeissa.

Se, että Tinder toimii hyvin Helsingissä, ei tee siitä hyvää deittisovellusta kaikille.

Vierailija
230/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kakki ne deittimarkkinoilla olevat miehet on joidenkin palstamammojen exiä eli NARSISTEJA! Tai vielä pahempaa,  niiden palstamammojen nyxiä eli VALEHTELEVIA PATOLOGISIA NARSISTEJA!!

Vierailija
231/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ilmoitti että pitää avointa suhdetta ja nainen petti, se vähän ihmetytti että jäi roikkumaan sellaiseen ehdotin että hän ansaitsee parempaa mutta ei ilmeisesti sitten ansainnut. Tuli yllätyksenä miten vähään/huonoon jotkut tyytyy.

Vierailija
232/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoivaa kirjoitti:

Ulkonäkö on ainoa mikä kiinnostaa miehiä, vaikka olisi siisti, puhdas, siistit vaatteet, niin miehiä kiinnostaa vaan kropan muoto ja kasvon piirteet, jos ei ole kamalaa pakkeli kerrosta ja fitness muija, et kelpaa kenellekään, edes niille pullukoille kilteille miehille

Elämmeköhän eri todellisuudessa? Juuri tänään taas katselin ystäväni kanssa kadulla liikkuvia pariskuntia ja näkemäni perusteella en voisi olla enempää eri mieltä kanssasi. Siis todellakin epäsuhtaisia pareja kulki käsi kädessä yhtenään ja enemmän kuin joka toisessa parissa normaalin tai komeankin miehen rinnalla kulki joko kasvoiltaan tai kropaltaan poikkeuksellisen paljon heikompilaatuinen nainen. Tänään sympatiani menevät miehille.

Sama näkyy myös eronneista ystäväpariskunnista. Nättien ystävieni komeat exät viihtyvät nykyään ylipainoisten ja/tai kasvoiltaan epäonnekkaiden naisten käsipuolessa.

Ehkä tämä on osin ikäkysymys. Miesten arvot muuttuvat vähemmän pinnallisiksi iän ja kokemuksen karttuessa.

Vierailija
233/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.

Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.

Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.

Ehkä yrität liian hyvännäköisiä naisia? Varakkaille miehillehän syntyy usein harha omasta vetävyydestään. Sitten kun statukset riisutaan, paljastuu mikä on se oma "taso" ihan vain miehenä, ilman muita ansioita.

Totta kai kiinnostun itseäni viehättävistä naisista, mutta mikään instamalli ei todellakaan ole se ihmistyyppi.

Saan kyllä esimerkiksi tinderissä ihan saman verran kiinnostusta ja tykkäyksiä kuin ennenkin, mutta erona on se, että keskustelu tuntuu hyytyvän totaalisesti, kun työtittelini ja sen olemattomuus paljastuu..

Jos vain naiselle kerrot että et ole työelämässä, naisen silmissä olet hyvin todennäköisesti ongelmainen yksilö. Eli joko mt-eläkkeellä tai jotenkin vastuuton elämän haihattelija tms. Oma tilanteesi on sen verran erikoinen, ettei tollainen vaihtoehto tule mieleen ja sitä on vaikea uskoa todeksi vaikka kertoisit. Eli ikävä kyllä työttömyys on aika massiivinen red flag.

Vierailija
234/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ilmoitti että pitää avointa suhdetta ja nainen petti, se vähän ihmetytti että jäi roikkumaan sellaiseen ehdotin että hän ansaitsee parempaa mutta ei ilmeisesti sitten ansainnut. Tuli yllätyksenä miten vähään/huonoon jotkut tyytyy.

Mistä tiedät, että nainen petti? Ja miten voi pettää, jos on avoimessa suhteessa. Taisi kuule mies vedättää pahemman kerran.

Vierailija
235/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten epärealistisuus omasta tasosta.

En ymmärrä miksi lihava mies tai rumalle miehelle ei kelpaa lihava tai ruma nainen?

Tai 40+ miehelle ei kelpaa oman ikäinen.

Miehet eivät tyydy omantasoiseen naiseen, vaan haluavat hoikan ja nätin ja nuoremman.

Miehet jäävät sitten pariutumatta koska eivät tyydy tasoonsa. Miksi miehet näin on?? Kuka tässä on pinnallinen?

Moni ruma ikisinkku ottaisi samanlaisen rinnalleen, mutta miehille ei kelpaa:(

Vierailija
236/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus puolisen vuotta eräällä sivustolla. Yllätti:

- 50+ nainen on todella haluttu

- kaikille naisille tulee älyttömän paljon viestejä

- miehet ei lukeneet profiilia lainkaan

- että jopa parikymppiset ja alle haluaisi seksiä isoäitinsä ikäisen kanssa, miksi helvetissä?

- miehille ei kelvannutkaan pelkkä hyvä seksisuhde, vaan hyvin äkkiä ihastuttiin ja / tai piti yhdessä käydä kaupassa, syödä siivota, pyykätä

- valtavasti varattuja miehiä pettämässä (ensin muka sinkkuja)

- että yh-isät on surkeimpia deittailijoita

- kuinka surkeilla kuvilla miehet siellä oli

-kuinka monella miehellä oli alkoholiongelma

- kuinka tylsiä viestejä miehet laittoi. En osaa sanoa, onko pelkkä "Moi" tylsin vai "Mitä sun iltaas"? Pahimpia aloituksia: Annatko percettä?

-kuinka moni ei uskonut, etten ollut kiinnostunut

- kuinka moni ei ikinä oikeasti uskaltautunut ikinä tapaamiseen asti

- kuinka kivasti sujunut keskustelu "fiksun miehen" kanssa päättyi, kun mies ei millään suostunut laittaan kuvaansa! Olisi pitänyt mennä sokkona vain tapaamaan

- ghostaamiset, benchaamiset

- että sieltä voi löytää helmen sikojen joukosta :)

Vierailija
237/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen miten iso osa netti-ilmoitusten profiileista on kuin suoraan jostain kotimaisesta sketsiohjelmasta. Profiilissa kuva, joka otettu niin, että puolet naamasta puuttuu ja kuvassa alkoholisoituneen oloinen, nuhruinen ja väsynyt mies, joka ei edes kuvaa varten jaksa panostaa. Ilä selkesäti valehdeltu 10 vuotta nuoremmaks, profiilitekstinä jotain ällöä kuten "panettaa" ja mies etsii seikkailua nuoremmista naisista. Miksi kukaan vaivautuu?

Jos iso osa on tuollaisia, niin sittenhän tässä on tsäänssejä vaikka mihin. 🤣

Silti kun panostat profiiliin kerrot harrastukset yms. Ei naisia kiinnosta pätkääkään tai niinkuin viimeisin match että minä kyselen ja hän ei kysy mitään.

Luulisi tosiaan, että profiililla johon on vähän panostettukkin olisi jotain "tsäänssejä"

M37

Vierailija
238/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että niin moni mies kuvittelee että joku "huumorikuva" toimii. Tinderissä on varmaan joka kolmannella joku pelleperuukki, itse photosopattu "hauska" kuva vaikka jostain oravasta, jokin kaljapullo ja oon hirveessä jurrissa -kommentti, keskisormi pystyssä, rööki huulessa, muka kauhee meno päällä, kärrynpyörä.

Tai sitten moottoripyörä, kalastuskuva, jokin maisema.

Itse haluaisin vain nähdä noin 5-6 kasvokuvaa ja ehkä kropankin mutta ei ilman paitaa.

Vierailija
239/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen miten iso osa netti-ilmoitusten profiileista on kuin suoraan jostain kotimaisesta sketsiohjelmasta. Profiilissa kuva, joka otettu niin, että puolet naamasta puuttuu ja kuvassa alkoholisoituneen oloinen, nuhruinen ja väsynyt mies, joka ei edes kuvaa varten jaksa panostaa. Ilä selkesäti valehdeltu 10 vuotta nuoremmaks, profiilitekstinä jotain ällöä kuten "panettaa" ja mies etsii seikkailua nuoremmista naisista. Miksi kukaan vaivautuu?

Silti kun panostat profiiliin kerrot harrastukset yms. Ei naisia kiinnosta pätkääkään tai niinkuin viimeisin match että minä kyselen ja hän ei kysy mitään.

Luulisi tosiaan, että profiililla johon on vähän panostettukkin olisi jotain "tsäänssejä"

M37

Ujo tai ei kiinnosta, limppaa vasuriin.

Vierailija
240/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Tämä ei ilmeisesti ole mikään mies- tai naisominaisuus. Itse naisena olen ollut hyvin huvittunut kun Tinderissä ehkä 70% miehistä ei yritäkään viedä keskustelua eteenpäin, vaan "antautuu haastateltaviksi", eli eivät kysy mitään ja vastaavat parilla sanalla jotain mitäänsanomatonta, jos niiltä kysyy jotain. Sit kuitenkin kun jättää jatkamatta keskustelua, niin tunnin päästä tulee joku "Entäs sä?" -viesti, eli ilmeisesti ne kuitenkin olisivat halunneet keskustelua (lue: haastattelua) jatkaa. Valitettavasti mua ei ollenkaan kiinnosta miehet, jotka eivät osaa yhtään keskustella. Ei niin surullista kuin se onkin, ilmeisesti deittisovelluksissa vain pyörii yllättävän paljon ihmisiä, joilla on pahoja vaikeuksia normaalin keskustelun ylläpitämisessä. Itse en enää anna niiden lannistaa, vaan poistan tällaiset yksilöt matcheista aika pienellä kynnyksellä ja siirryn seuraavaan. Kyllä sieltä välillä löytyy ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä.