Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaisia ystäviä jotka ottavat yhteyttä vain jos jotain tarvitaan?

Vierailija
06.07.2006 |

Meillä on, otetaan yhteyttä jos tarvitaan apua auton korjauksessa, tai vastaavasti lasten hoidossa, tosi ärsyttävää!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille hoitoon , että sai olla itse kotona rauhassa...Sanomattakin selvää , ettei ikinä kutsunut meidän lapsia heille kylään. Nyt heidän lapsensa ihmettelee , kun meille ei enää ikinä sovi , että tulisivat käymään ja kyselee , milloin saisivat tulla , jos jossain törmätään . Nykyään keksin aina jonkun tekosyyn... En ala toisten lastenvahdiksi ilman vastavuoroisuutta.

Vierailija
2/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli paljonkin, mutta sitten päätin että lopetan yhteydenpidon ko ihmisiin. Aloin panostamaan omaan elämään ja siihen että olen onnellinen ja samalla lopetin soittelemasta muutamalla rakkaalle ystävälle. Se kun on itselle kuluttavaa jos aina on se joka pitää yhteyttä ja toinen soittaa vain jos on jotain vailla. Sinänsä harmittavaa että yksikin ystävä oli sellainen jonka kanssa jaoimme nuoruuden muistot :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos pyytävät esim. jotain mun vaatteita lainaan ja siinä samalla sitten tarjoutuvat tuleen kylään tai pyytävät mua niille. Tai jos tarvivat mua vähäksi aikaa niille vahtimaan lapsia, en pidä sitä pahana kun sitä tapahtuu niin harvoin. Eri juttu ois tosiaan se, että ottaisivat yhteyttä aina VAIN silloin kun tarvitsevat multa jotain.

Vierailija
4/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina en edes jaksa vastata, kun tiedän, että hänellä on vain huolia ja murheita kerrottavana. Tottakai niitäkin ystävältä kuunnellaan, mutta tiettyyn pisteeseen. Kun toinen ei koskaan kysy mitä minulle kuuluu, eli ei tiedä elämästäni mitään ja sanoo kiitos hei, kun on murheensa vuodattanut, alkaa se vähitellen tympiä.

Vierailija
5/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me pyydämme myös kun on meidän vuoro tarvita jotain. joskus menee pitkiäkin aikoja, että tuntuu vähän yksipuoliselta, mutta pitkän päälle se tasoittuu aina.

Mutta onhan se selvä, että itsekin pitää PYYTÄÄ. Ei voida olettaa, että toinen osapuoli pyytää teitä lapsenvahdiksi ja sitten te oletatte että hän myös pyytää teidän lapsia kylään - kyllä teidän täytyy ihan itse pyytää heitä lapsenvahdiksi sitten kun teillä on tarve!

Vierailija
6/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin on tarvinut autokyytiä. Ihan kuin olisi taksi josta kuitenkaan ei tarvitse maksaa. Ei onnistu enää.

Vierailija
7/16 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselemällä välttämättä avustaa perhe- parisuhde ja lapsiasioissa - ammattinsa kun on. Sit avusti niin hyvin että kertoi kaikki luottamuksella kertomani asiat omalle lapselleen joka juorusi ne eteenpäin niin että meidän lapsi kuuli ne siltä ja sotahan siitä tuli. Sanoin kiitti **tusti ja tervemenoa!

Vierailija
8/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten soittelivat, olin aidosti ilahtunut... kunnes selvisi, että tarvitsivat

lapsille hoitopaikkaa, siksi olivat yhteyksissä.

Vierailija
9/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietenkin pari sellaista, jotka ovat muutekin yhteyksissä, mutta loput ovatkin sellaisia, jotka suvaitsevat ilmoittaa itsestään silloin kuin tarvitsevat esimerkiksi yösijaa. Raivostuttavaa, mutta en kehtaa koskaan sanoa mitään. :/

Vierailija
10/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen lakannut pitämästä yhteyttä

Vierailija
11/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatillisiin ongelmiin tai sitten lastenhoitoa koskien. Kesti aika kauan, ennen kuin huomasin, että AINA oli vain avun tarpeessa. Sit kun oli kuullut mielipiteeni tai saanut ongelmaansa ratkaisun, sanoi kiitti hei.

Vierailija
12/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun, ette halua tulla kylään tai kutsu kylään, niin ei tule muuten soiteltua.

Vierailija
13/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa aina kyselemässä lainaan. Nykyään en enää edes lainaa, vaikka niillä ois kaapit kuinka tyhjät tahansa. Ei ole mun asia ottaa ongelmaa siitä. Edelleen jaksaa tasaisin väliajoin soittaa kysellä lainaa.

Vierailija
14/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sellasta ykspuolista " ystävyyttä" , josta minä en saa mitään. Tää tyyppi kun ei edes juttele mitään vaan tulis vaan katsomaan sopivia vaatteita.

Muutaman vuoden jaksoin ja sitten tajusin mistä on kyse.

Vierailija
15/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole vailla mitään.

mutta käyvät silloin " kun ei ollut kotona mitään tekemistä" , ja aina muka pyydetään grillaamaan ym mutta kun tämä sovittu grillaus päivä lähenee katoavat kuin kusi lumeen tai tulee muutaman päivän päästä viestiä kuinka olikin jotain muuta tekemistä (saunovat, tallilla meni myöhään) TEKOSYITÄ.

ja lopuksi, eivät ikinä pyydä meitä kylään muuten.

otimme heidät lapsemme kummeiksi...oliko huono veto?

Vierailija
16/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa laittoi viestiä mulle, pyysi lapsillensa hoitopaikkaa. Ikinä en ole hänen lapsiaan hoitanut. Lisäksi lapset tosi allergisia ja meillä on kissakin. Oltiin reissussa, joten oli hyvä syy kieltäytyä. Ennen siis viestitteli kuulumisia ja samalla pyysi jotain muuta palvelusta, esim. tulisitko viemään mut kauppaan ym, Nyt ekaa kertaa sit olis pitäny lapsia hoitaa. Inhottavaa, että ystävyydellä pitää aina hyötyä hänen mielestä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän