Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaahasi korttinsa hyllylle, olenko kohtuuton jos en suostu kuskaamaan?

Vierailija
27.05.2020 |

Sakkoja pohjalla jo ennestään ja tänään lähti kortti. Nyt mies on sitä mieltä, että minun pitäisi viedä hänet aamuisin töihin, vaikka se tarkoittaisi 15 kilometrin ylimääräistä lenkkiä. Ajattelen, että oppi menee parhaiten perille, jos herra pyöräilee työmatkat. Mies taas väittää että lyön lyötyä. Mielestäni tuollainen vaatimus ei ole oikein edes siinä tapauksessa, että ajaisin tämän ajan miehen autolla.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähintään kahden sakon jälkeen olisi pitänyt olla kuin kusi sukassa. Meillä on miehellä reilu kilometrin työmatka eikä siihen tietenkään mitään autoa tarvitse, mutta ajoi kyllä tosi varovasti sen ajan kun seuraavasta sakosta olisi mennyt kortti kuivumaan. Olisi ollut miehelle niin kova pala olla kesällä ilman autoa, ettei todellakaan riskeerannut. Asennevikahan se on, jos noita sakkoja keräilee, niin se on minunkin miehellä. Mutta sen verran järki päässä, ettei sitä kolmatta sakkoa ottanut liian nopeaan tahtiin.

Veljelläni myös tätä asennevammaa, ottaa sakkoja maalla ja merellä. Hänellä kun meni kortti kuivumaan, niin sisuuntui niin että alkoi kulkea sitä 10km työmatkaansa välillä pyöräillen, välillä juosten. Oikealla asenteella siitä ajotauosta selviää!

Vierailija
22/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi kohtelee sinua täysin samalla tavalla. 

Eli laittaa vastaamaan itse omien virheiden seurauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuskaat, niin aja sitten vauhdilla, äläkä matele. Niin miehesikin tekisi!

Vierailija
24/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 kilometrin pyörämatka ei ole kohtuuton, jos miehen ei tarvitse viedä lapsia hoitoon tai käydä tulomatkalla kaupassa. Jos käy kunnon päälle, niin hän voi ostaa sähköpyörän.

Siis miehen työmatka on 10km/suunta, minulle siitä tulisi 15km ylimääräistä jos ajaisin sitä kautta. Eikä tarvitse viedä mitään muuta kuin itsensä.

ap

Vielä parempi. Eihän tuo ole kuin puolen tunnin pyöräily suuntaansa ja vielä kesäkelillä.

Vierailija
25/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen työmatka yhteensuuntaan 10km niin menköön pyörällä. Sadepäivinä tosiaan voisit kuskata mutta äijä maksaa polttoaineen 👍

Vierailija
26/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kieltäytyy kaikesta mitä ap ehdottaa. Mitään apua ei naiselle. Ei yhtään mitään, missään, eikä koskaan

Vierailija
27/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hyvin pyöräillä kesäsäässä 10 km työmatkan. Lapsenikin pyöröilee kouluun pidemmän matkan kylmemmässäkin säässä!

Ihan itse on mies kaiken lisäksi sössinyt korttinsa kuivumaan.

En kuskaisi.

Vierailija
28/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä vihkivalassa sanottiinkaan myötä- ja vastamäistä?

Sakkoja pystyy helposti välttämään. Ei minusta lueta elämän vastoinkäymisiksi, koska ovat itse aiheutettuja.

Itse en noudata läheskään kaikkia sääntöjä -ne ovat tehty kukkahattutätien mentaliteetilla holhousvaltion vittumaisimpia periaatteita noudattaen: usein ne ovat silkkaa autoilijan kiusaamista.

Siksi ajan lähes aina ylinopeutta ja nautin siitä häpeilemättä.

Vierailija
29/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kertonut, kuinka monta ylinopeussakkoa hänellä on vai onko yhtään. Ylinopeutta ajavat vaarantavat myös muiden tielläliikkujien terveyden. Rajoitusten mukaan voi ajaa.

Vierailija
30/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kieltäytyy kaikesta mitä ap ehdottaa. Mitään apua ei naiselle. Ei yhtään mitään, missään, eikä koskaan

Jos ensin itse perseilee itseltään kortin ja sitten vielä alkaa vaatia kyytiä ja kiukutella, niin ei tosiaan ole se paikka missä annetaan apua.

Vierailija
31/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun pitäisi olla tyytyväinen kun saat ajella miehesi autolla? Entä jos hän kieltäisi sua ajamasta sillä ja hommaisi kyydin jostain muualta? Jos joku nainen vaikka suostuisi kuskaamaan hänet...? Olehan varuillasi. Etkö yhtään pelkää menettäväsi miestäsi? Vai luotatko ettei niin voi käydä?

Vierailija
32/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Sinulla taitaa olla ikää 10 vuotta, sen verran lapsellista tekstiä.

Vierailija
33/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman korttia voi hyvin ajella, kunhan auto on jonkun muun nimissä; poliisilla on joissain autoissa ne rekisterikilventunnistimet, ja ne kyllä hälyttävät jos kortittomaksi joutuneen auto tulee vastaan.

Mutta jos auto olisi esim. rouvan nimissä niin sen kuin ajelee menemään - kiinnijäämisen riski on niin lähellä nollaa ettei eroa juuri näe.

Parasta onkin pyrkiä parin kaverin kanssa sellaiseen diiliin että jos yhdeltä lähtee kortti niin vaihdetaan autoja siksi aikaa.

Vierailija
34/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä vihkivalassa sanottiinkaan myötä- ja vastamäistä?

"Myötä- ja vastamäissä pitää sinun polkeman."

Vierailija
35/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun pitäisi olla tyytyväinen kun saat ajella miehesi autolla? Entä jos hän kieltäisi sua ajamasta sillä ja hommaisi kyydin jostain muualta? Jos joku nainen vaikka suostuisi kuskaamaan hänet...? Olehan varuillasi. Etkö yhtään pelkää menettäväsi miestäsi? Vai luotatko ettei niin voi käydä?

Noinko helposti luulet miehen löytävän kuskin? Kuskaisitko sinä naapurin miestä 30-40 km päivässä aamuin illoin vain siksi, että mies on kaahannut korttinsa?

Vierailija
36/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman korttia voi hyvin ajella, kunhan auto on jonkun muun nimissä; poliisilla on joissain autoissa ne rekisterikilventunnistimet, ja ne kyllä hälyttävät jos kortittomaksi joutuneen auto tulee vastaan.

Mutta jos auto olisi esim. rouvan nimissä niin sen kuin ajelee menemään - kiinnijäämisen riski on niin lähellä nollaa ettei eroa juuri näe.

Parasta onkin pyrkiä parin kaverin kanssa sellaiseen diiliin että jos yhdeltä lähtee kortti niin vaihdetaan autoja siksi aikaa.

En lähtisi tuollaiseen.

Vierailija
37/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi tuollaiseen.

Syy? En minä ainakaan autoa lainatessani ystävältä tarkista onko hänellä kortti mukana vai ei. Kunhan tiedän että ylipäänsä on autoilija.

Käytännössä riskitön juttu. Paitsi jos se tyyppi on joku oikea kolarikaahari.

Vierailija
38/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä julkiset tai taksi?

Vierailija
39/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä julkiset tai taksi?

Julkisia ei kulje. Taksilla voi minun puolestani mennä, jos rahat riittää.

ap

Vierailija
40/64 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko helposti luulet miehen löytävän kuskin? Kuskaisitko sinä naapurin miestä 30-40 km päivässä aamuin illoin vain siksi, että mies on kaahannut korttinsa?

Jotkut miehet löytäisivät kuskin helposti... En tiedä millainen ap:n mies on noin muuten, onko valioyksilö muilta osin? Toisaalta eipä monia naisia haittaisi mitkään sakot, on noita naisia nähty, lankeavat helposti miehiin joilla on kontollaan jotain.  Ja eikö tässä nyt ollut kyse vain 10 km suuntaansa? Eihän se ole matka eikä mikään autolla hurauttaa. 

Ja itse en ole koskaan edes ajanut ajokorttia (ei ole ollut ylimääräistä rahaa eikä mitään suurempaa tarvettakaan), joten kuskiksi minua ei voi kukaan saada :). Talvella kuljen bussilla ja muina vuodenaikoina pyörällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme