Kerätään Pieni talo preerialla-sarjan järjettömyyksiä/epäloogisuuksia
-Vitivalkoiset silitetyt paidat tilanteessa kuin tilanteessa -Koulu ja kirkko ovat sama rakennus, kuitenkin kirkossa sunnuntaina on vain muutama perhe vrt. koulun oppilaisiin -Tulipalossa pikkulapsen voi laskea puroon turvaan, josta tämä löytyy samasta kohtaan Jatkakaa!
Kommentit (3159)
Kaikki järkyttävimmät ja oudoimmat jaksot näkyvät olevan Landonin itsensä kirjoittamia. Ilmankos jatkoi sitten sillä Enkeli maantiellä sarjalla.
Epäloogista että samoja juonia käytetään moneen kertaan.
Esimerkiksi Laura tuntee 2 näkönsä takaisin vuosien jälkeen saanutta. käly Adam ja "paras" kaveri. Se maalaajatyttö.
Moni muukin idea käytetään kahdesti tai kolmesti.
Ei kukaan teinityttö rakastu 50v harmaapartaseen mieheen ja halua hoitaa sitä vanhana :D
Ingalssien isä on helposti tylistuva mies. Väkivaltainen. Tosin saa useimmiten itse pataan.
Ingalssien isä on helposti tylistuva mies. Väkivaltainen. Tosin saa useimmiten itse pataan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan teinityttö rakastu 50v harmaapartaseen mieheen ja halua hoitaa sitä vanhana :D
Aijaa - kyseessä n. kolmekymppinen nainen ja neljävitonen (omien sanojensa mukaan) mies. Ikäeroa noin 15-20 vuotta. Onhan meillä maan johdossakin esimerkkejä jopa suuremmista ikäeroista.
Vierailija kirjoitti:
Ei k30vuotias ole enää teini.
Vierailija kirjoitti:
Tuplapostaus, etkä edes kirjoitysvirheitäsi viirtsinyt korjata? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tullut vahingossa tuplat?
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa kunnon turpiinvetomeininkiä miehiseen makuun! Ainoa muistamani kohtaus Enkeli maantiellä-sarjasta liittyy samaan kategoriaan. Enkelilandon saa turpiin, sitten toisen kerran ja lopulta iskee takaisin sanoen "käänsin toisen posken" tms.
Tänään näkyi se jonkun kaipaama villipoika.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näkyi se jonkun kaipaama villipoika.
Huomasin saman, ei järin suuri ollut pojan rooli tässäkään jaksossa. Olikos hänen hahmonsa nimi Matthew alun perin?
Minusta on epäloogista ja tylsää, että talvia ei näytetä juuri lainkaan.
Toki johtuu siitä, että kuvataan väärällä alueella.
Millä tavalla olisi päässyt talvisin kouluun. Oliko lumikengät vai sukset?
Pilalla koko ohjelma. Outoa porukkaa. En tunnista entiseksi.
Tämä kausi 9. Mielenkiinnoton.
Enempi oli meininkiä ja juonen käänteitä Michael Landon in ohjauksessa.
Nyt on niin tylsää että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tullut vahingossa tuplat?
Tuplakakat tuli. Heti tuli jökäle,kun sain kuivitettua voi jumalauta!
Sarja ei ole kiinnostava, tuottajien vaihtuessa. Tylsiä ihmisiä, tylsiä tarinoita. Almanzo on liian väritön, Laurakin tylsä. Rip sarja.
Ei riitt'ny ideaa,jatkui liian kauan. Loppu ihan järjetön.
Eikö tuottajat ymmärrä, että olisi parempi lopettaa koko sarja, kun jatkaa tylsillä tarinoilla/ henkilöillä? Almanzo on liian väritön kantaakseen sarjaa, Laurastakin tuli tylsä. Samoin Carterit, jotka muuttivat Ingallsin tilalle. Heillä ei ole karismaa. Tylsiä, mitäänsanomattomia henkilöitä. Joskus olisi parempi lopettaa sarja ajoissa.
Kankeana seisoi jorma.