Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet todella ajattelevat naisten kuukautisista?

Vierailija
27.05.2020 |

Tätä miettinyt ja ylipäätään sitä mitenköhän mies oikeastaan edes ymmärtää asian :D Aiheuttaako menkoista puhuminen nolostusta tai inhotusta miehissä vai mitenkä? ja millaisia kokemuksia naisilla on miehiin ja menkkoihin liittyen?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ota mihinkään olentoon, joka vuotaa viikon verta eikä kuole. 😎🥳

Vierailija
22/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthPark kirjoitti:

Sanoi hän, pakkasi likapyykit laukkuun ja vei ne mammalle pestäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthPark kirjoitti:

Enkä minä keneenkään joka laukoo vanhoja väljähtyneitä vitsejä.

Vierailija
24/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en tykkää verestä niin onhan se ällöttävää.

M25

Tämän alapeukuttalåskipäät voisivat perustella, miksi alapeukutat?

Olet vässykkä etkä mies. 

Vierailija
25/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sex Tape suomi kaksi paria vältteli seksiä menkkojen aikana. Silti av:lla ja naistenlehdissä väitetään, että menkkaseksi on yleistä ja suositeltavaakin. Mikä lie totuus?

Eikös siinä ohjelmassakin se seksiterapeutti sanonut tälle parille, että ei ole mitään terveydellistä syytä vältellä, päinvastoin se on ihan suositeltavaa. Sitten jos itsestä tuntuu, ettei halua, niin sitten ei.

Vierailija
26/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki miehet, joiden kanssa olen puhunut menkoista, on suhtautunut niihin luonnollisesti ja hyvin, siis normaalina asiana eikä mitenkään ihmetellyt ja yökötellyt. Ihan hyvin ovat myös tienneet mistä on kyse. Eipä miehet niistä varmaan erityisesti mitään ajattele. Osa naisen elämää. Lähinnä niitä on harmittanut kun ei voi jyystää viikkoon menkkojen vuoksi.

Vierailija
27/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SouthPark kirjoitti:

Mamma on ollut haudassa jo pitkään, kuten myös huumorintajusi.

Vierailija
28/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthPark kirjoitti:

Joo, niihin kannattaakin suhtautua varauksella. Niillä on nimittäin selkäytimessä taito poistaa veritahroja.

Vierailija
29/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki miehet, joiden kanssa olen puhunut menkoista, on suhtautunut niihin luonnollisesti ja hyvin, siis normaalina asiana eikä mitenkään ihmetellyt ja yökötellyt. Ihan hyvin ovat myös tienneet mistä on kyse. Eipä miehet niistä varmaan erityisesti mitään ajattele. Osa naisen elämää. Lähinnä niitä on harmittanut kun ei voi jyystää viikkoon menkkojen vuoksi.

Miten niin ei voi? 

Vierailija
30/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SouthPark kirjoitti:

Enkä minä keneenkään joka laukoo vanhoja väljähtyneitä vitsejä.

Sittenhän meistä tulisi loistava aviopari...

Vierailija
31/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein hahmota, mitä miesten pitäisi niistä ajatella. Ei kuulu miehelle.

Samoilla linjoilla, mutta ehkä enemmän siitä tulokulmasta, että ei mua kiinnosta se, mitä joku ajattelee mun normaalista ruumiintoiminnoista. Sillehän en mitään voi, jos joku niitä ajattelee, ajatelkoon vain, jos huvittaa. Mutta pitäköön ajatuksensa itsellään.

Ei tarvi ajatella mitään jos ei halua. Mutta kyllä miehet jollain tasolla täytyvät olla tietoisia naisten kuukautisista vaikkei se heille kuuluisikaan. Ja koska ihminen on ajatteleva olento, niin ihan todennäköisesti on jollekin miehelle joskus jotain ajatuksia tämäkin aihe herättänyt ja itseäni kiinnostaisi kuulla millaisia ne ovat.

Jos taas jotakuta ei se kiinnosta, niin ihmettelen miksi ihmeessä klikkaisi otsikkoa "Mitä miehet todella ajattelevat naisten kuukautisista?" jos se ei häntä missään nimessä kiinnosta :D

-ap

Vierailija
32/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sex Tape suomi kaksi paria vältteli seksiä menkkojen aikana. Silti av:lla ja naistenlehdissä väitetään, että menkkaseksi on yleistä ja suositeltavaakin. Mikä lie totuus?

Itse voisin muuten harrastaa seksiä myös menkkojen aikana, mutta olen niin kipeä ja hellänä, ettei huvita.

Vierailija
33/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthPark kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SouthPark kirjoitti:

Mamma on ollut haudassa jo pitkään, kuten myös huumorintajusi.

Yritätkö tässä nyt väittää, että tuo ikivanha vitsi tarkoittaa sitä, että sulla on huumorintajua, ja se huumorintaju on hyvä? Vai ajattelitko, että jos panet jopa kaksi hymiötä sen ikivanhan vitsin perään, niin ne jotenkin tekevät siitä tuoreemman ja hauskemman?

Vierailija
34/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mr. Dampax

Vierailija
35/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mikä on kuukautisten sukupuolineutraali ilmaisu.

Vierailija
36/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein hahmota, mitä miesten pitäisi niistä ajatella. Ei kuulu miehelle.

Samoilla linjoilla, mutta ehkä enemmän siitä tulokulmasta, että ei mua kiinnosta se, mitä joku ajattelee mun normaalista ruumiintoiminnoista. Sillehän en mitään voi, jos joku niitä ajattelee, ajatelkoon vain, jos huvittaa. Mutta pitäköön ajatuksensa itsellään.

Ei tarvi ajatella mitään jos ei halua. Mutta kyllä miehet jollain tasolla täytyvät olla tietoisia naisten kuukautisista vaikkei se heille kuuluisikaan. Ja koska ihminen on ajatteleva olento, niin ihan todennäköisesti on jollekin miehelle joskus jotain ajatuksia tämäkin aihe herättänyt ja itseäni kiinnostaisi kuulla millaisia ne ovat.

Jos taas jotakuta ei se kiinnosta, niin ihmettelen miksi ihmeessä klikkaisi otsikkoa "Mitä miehet todella ajattelevat naisten kuukautisista?" jos se ei häntä missään nimessä kiinnosta :D

-ap

Klikkasin otsikkoa kertoakseni tuon mielipiteeni.

Vierailija
37/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mikä on kuukautisten sukupuolineutraali ilmaisu.

Öö, kuukautiset?

Vierailija
38/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ei vuotaessaan ole halukas seksiin ja haisee pahalle sängyssä.Lakanoissakin välillä veritippoja, hyh!

Vierailija
39/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suhtautumustapoja omien havaintojeni suhteen. Menkat tuntuu olevan vähän mystinen ja hankala asia, joka herättää myös myötätuntoa. Mies ei mielellään osta mulle kaupasta siteitä ja katsoo muualle, jos vaarana on nähdä verinen side esim kun riisun. Menkkaseksi on kuitenkin silloin tällöin kelvannut. Jos käyn menkkojen aikaan yöllä vessassa ja joudun jättää vessan vetämättä, voi aamuinen näky pöntössä olla miehelle järkytys " miten sitä on noin paljon?!?" Meillä on 11-v tytär ja miehelle tuntuu olevan tosi hankala ajatus, että pian hänen pikkutytöllään on myös menkat.

Menkkojen aikaan mies saattaa tuoda lämmitetyn vehnätyynyn tai vaihtaa lakanoita jos on tahraantunut vereen ja huomioida paremmin mun levon tarpeen. Se, että ennen vuotopäiviä mun olo on jo huono, ei taas aukea miehelle ollenkaan ja hän on aidon hämmentynyt, että voisin olla jotenkin kipeä ennen kuin vuodan.

Vierailija
40/73 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija ei vuotaessaan ole halukas seksiin ja haisee pahalle sängyssä.Lakanoissakin välillä veritippoja, hyh!

Näin kertoi meille palstan naisekspertti, Veeti, 17 vuotta. Kiitos, Veeti, "asiantuntemuksestasi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi