Mitä miehet todella ajattelevat naisten kuukautisista?
Tätä miettinyt ja ylipäätään sitä mitenköhän mies oikeastaan edes ymmärtää asian :D Aiheuttaako menkoista puhuminen nolostusta tai inhotusta miehissä vai mitenkä? ja millaisia kokemuksia naisilla on miehiin ja menkkoihin liittyen?
Kommentit (73)
Odottelevat varmaa aina et kuukautiset loppuvat niin saa taas seksiä.
Miksi juuri naisten kuukautisista?
miehen siemensyöksy kirjoitti:
Montako miestä tunnet joilla on kuukautiset?
Seksiin ei tarvita yhdyntää. Yhdyntäseksi on vain ehkä prosentti kaikista seksityyleistä
Ihan luonnollisesti suhtautuu.. Mies ei kyllä vonkaa seksiä kuitenkaan menkkojen aikaan, että ei varmaa halua kuitenkaan sen läheisemmin olla menkkojen aikaan kontaktissa..
Vähän laajemmin, sieltä naisen pyllystä tulee kusta, paskaa, verta ja valkovuotoa. Kuka oikeasti himoitsee sellaista, siis mies naisista en tieddä
Vierailija kirjoitti:
No itse en tykkää verestä niin onhan se ällöttävää.
M25
Turha tätä on alapeukuttaa, ihan samoin tunnen/tunsin minä.
N58
Aivan sama, en oo saanu 37:ään vuoteen. Tuskin olisin siis kovin ranttu tahi nirppanokka jos mahdollisuus aikeuaisi,
Sex Tape suomi kaksi paria vältteli seksiä menkkojen aikana. Silti av:lla ja naistenlehdissä väitetään, että menkkaseksi on yleistä ja suositeltavaakin. Mikä lie totuus?
Ajattelen että ne ovat minulle ja vaimolleni (molemmat 35-vuotiaita, ja lapsiluku täynnä) aivan täysin turhat. Ihmettelen miksi evoluutio on tehnyt niistä (ainakin omalla vaimollani) todella runsaat ja kivuliaat(ja ei, ei ole mitään tautia, vaan täysin terve gynekologilla säännöllisesti käyvä nainen). Harmittaa myös kivuliaan vaimon puolesta sen 2-3 päivää kuussa, ja pyrin tekemään silloin kaikkeni että hän saa levätä. Seksijutut on minulle tuolloin ihan se ja sama, emme muutenkaan pane koko ajan, niin tuo ei tuota edes olankohautusta vaativaa paussia siihen hommaan.
Seksiä voi taatusti harrastaa vaikka vuoden ilman yhdyntää. Seksi ja yhdyntä eivät ole toistensa täysiä synonyymejä. samoin kuin eivät vaikkapa ravinto ja voi tai neste ja sylki
Miehet ovat todella kiitollisia, ettei heillä ole sitä riesaa.
miehen siemensyöksy kirjoitti:
No just siksi, etten välitä kuulla tässä miesten kuukautisista ynnä muista, miltä kai nykyään ei voi enää välttyä.
Otsikko on loukkaava. Sen kuuluisi olla; "Mitä miesoletetut todella ajattelevat naisoletettujen kuukautisista?"
En oikein hahmota, mitä miesten pitäisi niistä ajatella. Ei kuulu miehelle.
Mieskin voi saada kaatumatautiset, senkin rotoskopisti!
Me harrastamme ihan normaalisti yhdyntää menkkojenkin aikana, mies ei ajattele mitään erityistä menkoista.
Vierailija kirjoitti:
En oikein hahmota, mitä miesten pitäisi niistä ajatella. Ei kuulu miehelle.
Samoilla linjoilla, mutta ehkä enemmän siitä tulokulmasta, että ei mua kiinnosta se, mitä joku ajattelee mun normaalista ruumiintoiminnoista. Sillehän en mitään voi, jos joku niitä ajattelee, ajatelkoon vain, jos huvittaa. Mutta pitäköön ajatuksensa itsellään.
No itse en tykkää verestä niin onhan se ällöttävää.
M25