Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Videopelejä pelaava aikuinen mies on iso turn off

Vierailija
27.05.2020 |

Ei kiinnosta mitkään mieslapset jotka tuhlaa aikaansa pelaamalla lapsille tarkoitettuja pelejä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin kannattaa herätä sieltä 80-luvulta ja muistuttaa itseään, että eletään vuotta 2020.

22/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten nämä K-18-pelit? Ketkä niitä saavat pelata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä ap:lle vapaana välttämättä ole liian pitkään joten muut kiittävät.

Eikä siinä mitään, yksi tykkää "Bull" Mentuloista ja toinen sitten näistä "ainakin tietää missä ukko luuraa"

Nyt korona-aikaan aika paljon F1 kuskejakin on rallituolinsa ääressä kotosalla :)  Erään oma tyttis/vaimo joutui laittamaan netistä viestiä kun oli avaimet unohtunu himaan... Peli päällä kuulokkeet korvilla

Vierailija
24/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se olisi kyllä päin vastoin turn on, koska itsekin pelaan. Kunhan mies pelaisi kuitenkin monenlaisia pelejä eikä jotain yhtä liian vakavalla asenteella ja vuosikausia, niin voitaisiin keskustellakin niistä tai jopa pelata jotain yhdessä. Ja kunhan pitäisi myös fyysisestä kunnostaan minimisti huolta.

Vierailija
25/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää videopelit on? Mulle jäänyt tää vähän epäselväksi kun pelaan itse vain selaimella olevia pelejä. Onko videopelit konsolipelejä vai PC-pelejä vai mitä? Ja miksi niitä sanotaan videopeleiksi, ei kai ne liity mitenkään videoihin?

Oma mies pelaa PC:llä, mutta ei mitään missä olis kauheesti toimintaa. Tai joku sellainen maailmanrakennuspeli on, jossa käynnistetään välillä sota tai taistelu, mutta ei siinä ohjailla hahmoja ja räiskitä tai mitään sellaista. Eikä ole joukkuetta tai mitään, ettei peliä vois keskeyttää ja tallentaa milloin vain. Sikäli tuo pelaaminen ei ole koskaan häirinnyt muuta elämää. 

Mies käy töissä (tai nyt tekee etänä), laittaa ruokaa ja puuhastelee kotona muutenkin. Vähemmän passiivinen hän on kuin minä, joka olen selainpelissä koukussa. Ja palkkakin hänellä on omaani verrattuna noin nelinkertainen.

Videopelit on vain vanha sana joka on jäänyt käyttöön. Tarkoittaa tietokone- ja konsolipelejä molempia.

Vierailija
26/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja en olis kattonu päinkään! Mulla

On akateeminen, komea, nikkaroiva, ulkoileva, lastensa kanssa leikkivä mies joka vieläpä haluaa munkin kans olla!! Ja tämmönen mies on aivan tavallinen meidän tuttavapiirissä. Rakkaus on sitä että näkee vaivaa.

Vierailija
27/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelaa, mutta mun mies pelaa senkin edestä. Melkein kaiken vapaa-ajan. Ei mua häiritse yhtään. Jos pitää jotain tehdä, tai jonnekin mennä tms niin se keskeyttää pelaamisen. Mitä sen sitten pitäisi tehdä? Olisiko jotenkin hyväksytympää jos se näpräisi autoaan, lukisi tai ramppaisi kalassa?

Vierailija
28/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videopelit on vain vanha sana joka on jäänyt käyttöön. Tarkoittaa tietokone- ja konsolipelejä molempia.

Ei vaan videopeli on vanha sana, joka indikoi joko sitä, että sen käyttäjä on menneisyyteen jämähtänyt dinosaurus tai muuten vain vajaaälyinen.

Vierailija
29/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle konsoleilla pelaava mies on turn on. :D Kunhan pelaa jotain kunnon pelejä, eikä vaan jotain änäriä ja fifaa.

Vierailija
30/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on Civilization ja tempparit mainittu? En jaksa lukea koko ketjua.

Vierailija
31/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää toiset ei. Mikäs sen kivempaa kuin pelata yhdessä.

Vierailija
32/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jokainen voi itse valita kriteerit, minkä perusteella parisuhteeseen olisi valmis.

Vierailija
33/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin ajattelin. Minulle valkeni vasta sitten, kun muutin yhteen miesystäväni kanssa ja meille alkoi hilautua jotain xboxeja ja ohjaimia, että iso osa aikuisista miehistä pelaa jonkin sortin videopelejä. Seurusteluaikana en ollut havainnut mitään merkkejä näistä, piti harrastuksensa hyvin piilossa!

Pelit tosin on jotain kamalia k-18 mafiaräiskintäpelejä sekä joku jääkiekkopeli, mitä muuten nämä nykyään 40+ perheen isät kokoontuu pelaamaan kimpassa!

Mutta joo, edelleen tätä ihmettelen mutta eipä se haitaksikaan ole, pelaa lähinnä silloin kun minä käyn vielä omissa harrastuksissa lasten nukkumaan menon jälkeen, kiva oikeastaan, että hänellä on joku harrastus kotonakin niin voin hyvällä omallatunnolla käydä omissani miehen jäädessä vahtimaan nukkuvia lapsia.

Vierailija
34/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Aito väkivalta ja päihteet tekevät miehestä paljon mielenkiintoisemman ja jännittävämmän.

Vierailija
35/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan videopeli on vanha sana, joka indikoi joko sitä, että sen käyttäjä on menneisyyteen jämähtänyt dinosaurus tai muuten vain vajaaälyinen.

Se on hyvä yleissana, kun ei jaksa ruveta luettelemaan kaikki mahdollisia laitteita joilla voi pelata. Videohan on latinaa ja tarkoittaa "minä näen". Eli kuvaa hyvin kaikkia pelejä joissa katsellaan ruutua.

Vierailija
36/36 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo, mutta hei, kaikkien ei tarvitse tykätä kaikista.