Videopelejä pelaava aikuinen mies on iso turn off
Ei kiinnosta mitkään mieslapset jotka tuhlaa aikaansa pelaamalla lapsille tarkoitettuja pelejä.
Kommentit (36)
Aha. No etsi mies joka ei pelaa, niin helppoa se on.
Ja ilmaa hengittävä gerbiili kans!!
Vierailija kirjoitti:
Ja telkkaria katsova nainen...
Onko niitä vielä olemassa?
Kyllä! Tosimies juo kaljaa, katsoo kun vieraat miehet pelaavat palloa tai kiekkoa ihan kiimassa isimaha pystyssä, ja käyvät vieraissa.
Mielellään niiden pallon tai kuekon pelasjien kanssa.
Kannattaa sitten valita mies, joka pelaa k18-pelejä.
Totta! Siksi katsonkin jääkiekkoa ja kittaan olutta joka ilta.
eipä kiinnosta av-palstalla märisevän naislapsen mielipiteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja telkkaria katsova nainen...
Onko niitä vielä olemassa?
Ennemmin tai myöhemmin kaikista niistä tulee sohvasipsejä.
Eikös se ole kiva, kun tietää missä puoliso on. Ei tarvitse miettiä tuleeko tänään kotiin vai ei ja missä kunnossa se kylillä pyörii.
Taidat olla lapsi vielä, kun tällaisia mietit?
Se sun unelmien miehesi osoittautunee täydeksi kukkakaalimulkuksi. Tsemppiä aikuisikään.
Monet peleistä on myös k18 eli ei lapsille. Pelaaminen on normaalia kunhan sitä pelaa kohtuudella. Kunhan saa työt ja muut vastuu hommat tehtyä sekä pitää muutakin vapaa-aikaa eikä pelaaminen vaikuta terveyteen ei pelaaja pelaa liikaa. Sinullakin on varmasti jokin piirre joka myös on turn off, mutta jos sen menee sanomaan ääneen...
Vierailija kirjoitti:
Totta! Siksi katsonkin jääkiekkoa ja kittaan olutta joka ilta.
Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Moni ottaa videopelejä pelaavan mieslapsen, vaikka mies istuu alusta alkaen pc:n tai pleikkarin ääressä aamusta iltaan. Sitten tullaan vauvalle valittamaan vuotta myöhemmin, kun mies edelleenkään ei tee muuta kuin pelaa.
Kyllä! Ainoastaan miehet jotka tekevät ja harrastavat vain naisille sopivia asioita ovat Miehiä!
...voi elämä sitä raukkaa, joka sinut pokaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni ottaa videopelejä pelaavan mieslapsen, vaikka mies istuu alusta alkaen pc:n tai pleikkarin ääressä aamusta iltaan. Sitten tullaan vauvalle valittamaan vuotta myöhemmin, kun mies edelleenkään ei tee muuta kuin pelaa.
Kyllä! Ainoastaan miehet jotka tekevät ja harrastavat vain naisille sopivia asioita ovat Miehiä!
...voi elämä sitä raukkaa, joka sinut pokaa.
Mitä nää videopelit on? Mulle jäänyt tää vähän epäselväksi kun pelaan itse vain selaimella olevia pelejä. Onko videopelit konsolipelejä vai PC-pelejä vai mitä? Ja miksi niitä sanotaan videopeleiksi, ei kai ne liity mitenkään videoihin?
Oma mies pelaa PC:llä, mutta ei mitään missä olis kauheesti toimintaa. Tai joku sellainen maailmanrakennuspeli on, jossa käynnistetään välillä sota tai taistelu, mutta ei siinä ohjailla hahmoja ja räiskitä tai mitään sellaista. Eikä ole joukkuetta tai mitään, ettei peliä vois keskeyttää ja tallentaa milloin vain. Sikäli tuo pelaaminen ei ole koskaan häirinnyt muuta elämää.
Mies käy töissä (tai nyt tekee etänä), laittaa ruokaa ja puuhastelee kotona muutenkin. Vähemmän passiivinen hän on kuin minä, joka olen selainpelissä koukussa. Ja palkkakin hänellä on omaani verrattuna noin nelinkertainen.
Tervetuloa 2000-luvulle.
Kuunteletko vielä niitä saastaisia nuorisomusiikkeja?
No eikä ole, jos elämässä on muutakin. Itse ainakin innostuin aikanaan Nintendopeleihin pienen lapsen äitinä, mutta tuli työt ja lapsen hoito ensin.
Kivaa oli pelailla panssarivaunupeliä, Pacmania, Shakkia ja Bombermania.