Mitä ajattelette ihmisistä jotka eivät ole koskaan tehneet ”oikeita töitä”?
Eli ovat koko ikänsä vaikka olleet jonkin alan taiteilijoita ilman mitään pa**aduunikokemusta?
Kommentit (45)
Määritätkö pas*aduunit ainoiksi oikeiksi duuneiksi?
Että eivät ole olleet meillä töissä 😁
Vierailija kirjoitti:
Määritätkö pas*aduunit ainoiksi oikeiksi duuneiksi?
En
Sama kai se millä kukakin itsensä elättää.
No eikö tuo ole vaativampaa elättää itsensä vaikka taiteella, kun ei ole säännöllisiä palkkatuloja.
Helpompi elättää itsensä perusduunilla, ainakin se palkka juoksee kuukausittain.
Kunnioitan niitä jotka ovat menestyneet ja tienaavat itse rahansa, ei väliä ammatista tai siitä onko esim. taiteilija tai youtubettaaja ym. kunhan ne itse tienaavat elatonsa ja pystyvät itse elättämään itsensä eikä elä pelkästään esim. kelan tuilla
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei. Kyllä työllä pitää olla arvoa. Mielestäni työ joka ei hyödytä ketään eikä mitään tai aiheuttaa vaan lisää ongelmia maailmaan on arvotonta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan niitä jotka ovat menestyneet ja tienaavat itse rahansa, ei väliä ammatista tai siitä onko esim. taiteilija tai youtubettaaja ym. kunhan ne itse tienaavat elatonsa ja pystyvät itse elättämään itsensä eikä elä pelkästään esim. kelan tuilla
Mikä ero on kelan tuella ja vaikkapa sillä kelan virkailijalla?
Kustannuspaikka
Jos kaikki duunit on ollu vaan sitä ittensä toteuttamista eikä ole koskaan tarvinnut niitä ei niin mieluisia hommia tehdä henkensä pitimiks, niin kyllähän se vähän näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei. Kyllä työllä pitää olla arvoa. Mielestäni työ joka ei hyödytä ketään eikä mitään tai aiheuttaa vaan lisää ongelmia maailmaan on arvotonta.
Oletko ajatellut että sinun näkemyksesi siitä, mitkä ovat tuollaisia töitä, voi olla eri kuin jonkun muun näkemys turhasta tai arvottomasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on kelan tuella ja vaikkapa sillä kelan virkailijalla?
Kustannuspaikka
Niin tI mikä ero on kelan tuella tai apurahalla?
Työtön voi tehdä ihan yhtä lailla taidetta kuin apurahataiteilija.
Kumpikaan ei pärjäisi ilman ulkopuolista tukea.
Mikä siis tekee apurahataiteilijata arvokkaamman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla taide on hyödytöntä ja lisää ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki duunit on ollu vaan sitä ittensä toteuttamista eikä ole koskaan tarvinnut niitä ei niin mieluisia hommia tehdä henkensä pitimiks, niin kyllähän se vähän näkyy.
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla taide on hyödytöntä ja lisää ongelmia?
En maininnut sanallakaan taidetta. Älä vääristele.
Tosin, olen sitä mieltä, että on myös arvotonta taidetta.
Ajattelen että olisi itsekin pitänyt aikoinaan tähdätä politiikkaan.
Turhia elättejä. Varsinkin perijät.
Vierailija kirjoitti:
Miten se näkyy?
Arvostan enemmän tubettajaa kun Kokoomuksen tai Perussuomalaisten poliitikkoa.
En mitään.