Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko törmänneet sellaisen aivan järkyttävän pahalta haisevaan käsidesiin? Siinä on sellainen ojentavan käden kuva, isohko pullo.

Vierailija
26.05.2020 |

Jossain kaupan eteisessä oli tuota ja se oli kuin jotain myrkkyä! Hyh-hyh. Kuvottava löyhkä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Prismassa. Haju kuin vanhan Smirnoffin ja jonkun metanolituulilasinesteen yhdistelmä 🤮

Ei kyllä paranna ostokokemusta tai motivaatiota käyttää sitä.

Vierailija
22/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa oli pahanhajuista, mutta Motonetissä oli hirvittävän hajuista.

En muista mitä kuvia pulloissa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on dumpannut tehtaansa jäteliemet purkkeihin ja myynyt käsidesinä...

Vierailija
24/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! S-marketin aulassa oli tuota ja ihmettelin samaa. Hyi!

Vierailija
25/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei erehdy enää ostamaan huonolaatuisia desinfiointiaineita. Jonkun kannattaisi tutkia tarkemmin markkinoilla olevia tuotteita ja mitä ne tekevät suomessa.

Vierailija
26/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hankittu halavalla...

Vierailija
27/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
28/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parin kaupan sisäänmenon luona törmännyt tequilan hajuiseen käsidesiin. Yllättävä ja hirveä haju.

Vierailija
29/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haju on siihen tarkoituksella laitettu. Ihan pakko pestä kädet kunnolla heti ensimmäisessä mahdollisessa tilanteessa. Ovelaa, vai mitä.

Käsidesiä myös kuluu kauppiaalta huomattavasti vähemmän koska se on niin kammottavan hajuista etteivät asiakkaat sitä käytä.

Vierailija
30/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Vaajakosken s-marketissa. En helposti yökkäile, mutta tuota kun laitoin, niin meinasin oikeasti oksentaa kaupan lattialle. Ja se haju ei tosiaan lähde pesemälläkään... 🤮

Vierailija
31/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. S-marketissa on ollut. Haisee pilaantuneelta pontikalta. Virolaista on.

Vierailija
32/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on duunissa käsidesiä, joka haisee suurinpiirtein kissankusen & rotanmyrkyn sekoitukselta. Oli kai joku koetilaus, sitä on muutama pullo. Loput on onneksi ihan normaalin hajuisia.

Vierailija
33/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän siinä oikein on? Kun ei yhtään edes muistuttanut normaalin käsidesin hajua.

Pontikkaa 😆

Vierailija
34/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on virolaista pirtua, halvalla hankittiin paniikissa silloin desipulan aikaan XD XD

Vierailija
35/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se samaa jota mulla on Lidlin tosi pienessä pullossa joita oli myynnissä joku pari vuotta sitten. Mulla aiemminkin ollut jostain muusta halppiskaupasta ostettua samanlöyhkäistä, yäk. Pakko tosiaan pestä kädet heti jos tuota erehdyksessä käsiinsä hieroo

Vierailija
36/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen parin kaupan sisäänmenon luona törmännyt tequilan hajuiseen käsidesiin. Yllättävä ja hirveä haju.

Kai muistit nuolaista kättä ensin?

Vierailija
37/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin S-marketeissa ja joissakin kirjastoissa on tarjolla hirvittävän pahanhajuista käsidesiä.

Vierailija
38/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen hieroo käsiinsä muutenkaan mitään käsidesiä? Kaikki haisevat karmealta ja ovat lisäksi ihan turhia litkuja . Enemmän järkeä olisi desinfioida kännykkää.

Vierailija
39/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähialepassa ainakin on tuota. Kerran erehdyin laittamaan. Löyhkää mädän kananmunan ja oksennuksen liittoutumalta. Meillä ei ole edes mitään varoitusta pahasta hajusta. Se löyhkä ei lähtenyt kunnolla pois edes saippuapesulla. Oli tasan viimeinen kerta kun käytin sitä. Olen nähnyt, että suurin osa kävelee desinfiointipullojen ohi. Sinänsä harmi, koska olisi hyvä idea jos kaikki ottaisivat automaattisesti käsidesiä aina kauppaan tullessaan. Mutta ei kiitos oksennuksen hajuista. Alkoholin haju ei mua haittaa, sillä se haihtuu nopeasti. 

Loistava kuvaus, oksennus ja mätä kananmuna, juuri siltä se haisee. Ihan kamalaa. Meidän Alepassa on samaa.

Vierailija
40/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lähikaupassamme oli ainakin kerran tajuttoman pahanhajuista käsidesiä (en ole enää siellä uskaltanut käsidesiä laittaa). Huomasin autossa, että kädet haisevat ihan kuvottavalle. Olipa kiva ajella kotiin lemuavassa autossa. Eikä tosiaan haju häipynyt vaikka pesin kädet useaan otteeseen tuoksullisella saippualla.

Se etikan hajuinen käsidesi taas on eri asia. Epämiellyttävälle haisee sekin, mutta haju häipyy aika pian.