Oletteko törmänneet sellaisen aivan järkyttävän pahalta haisevaan käsidesiin? Siinä on sellainen ojentavan käden kuva, isohko pullo.
Jossain kaupan eteisessä oli tuota ja se oli kuin jotain myrkkyä! Hyh-hyh. Kuvottava löyhkä.
Kommentit (65)
Minä laitoin asiakaspalautetta hajusta ja sain vastaukseksi, että haju johtuu bioetanolin käytöstä.
Siksi ettei ihmiset joisi sitä. Siksi ne haisee ihan järkky pahalle.
joku sininen pullo pn ihan hirveä
En. Tosin en käytä käsidesiä joka pitää itse annostella koskemalla pulloon, hyi. Käytän vain jos on automaattinen annostelija.
Se etikan hajuinen käsidesi on vielä ihan Ok-tuoksuista ja haihtuu käsistä suht nopeasti mutta nimenomaan S-ryhmällä on tuota järkyttävää myrkkyä joka ei lähde edes pesemällä käsistä ! On vissiin ostettu lavakaupalla Virosta halvalla... huomaan että paikallisessa S-marketissa ihmiset ei käytä edes käsidesiä kun se haju on niin järkyttävä. Itselläni on oma pullo mukana myös...
Niiden pitääkin tuoksua pahalle, kun sisältävät alkoholia ja pahan tuoksun tarkoitus on se ettei kukaan ala niitä nauttimaan sisäisesti.
Meidän lähi S-Marketissa ei onneksi taida olla löyhkädesiä.
Mä en voi laittaa käsiini noita kaupan desejä, se haju on niin vastenmielinen haisee, kuin vanha tiski rätti ja etikka tms. Pidän oman pikkupullon mukanani aina.
Se etikkakin on ihan järkky..mä oon miettinyt onko nämä sitä kotimaista tuotantoa mitä monet mainostaa aloittaneensa..hyi
Meillä lähikaupassa ja myös koulussa on tätä kaameaa etikanhajuista käsidesiä sinisessä pullossa. Olikohan medisan tms. merkki. Järkyttävää tavaraa, migreeni iskee heti siitä kärystä ja kädet kuivuu koppuroiksi. Laitoin lapsillekin omat pullot kouluun, ettei tarvitse käyttää etikkaa. Hyi olkoon, onkohan edes tehokasta muuhun kuin ihon vaurioittamiseen.
En tiedä oliko sama, mutta eräästä laittamastani käsidesistä jäi ilmiselvän oksennuksen haju käsiin. Se oli niin kuvottava ja löyhkäävä, että oli pestävä pois välittömästi kun pääsi lavuaarin ääreen!
Vierailija kirjoitti:
En. Tosin en käytä käsidesiä joka pitää itse annostella koskemalla pulloon, hyi. Käytän vain jos on automaattinen annostelija.
Siksihän sitä käytetään, että tappaisi bakteerit ja virukset. Kosket pulloon ensin, et jälkeen.
Käsidesin tarve nousi niin reippaasti, ettei meillä ainakaan paikallinen apteekki, jolla nyt omaa tuotantoa, saa kaikkia raaka-aineita eli juuri niitä kosteuttavia ja geelimäiseksi tekeviä ainesosia ja hajusteita.
Ihme, ettei missään lehdessä ole vielä ollut vertailuja näistä tuotteista! Onhan niissä ollut jo ennestäänkin paljon eroja.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö?
https://www.kariteam.fi/toimistoon-ja-ammattikayttoon/tuote/kasihuuhde-…
Meidän lähikaupan oksennukselta haiseva oli nimenomaan Alfan, piti oikein katsoa, ettei vahingossa osta samaa.
Kyllä: se on siis huonon pontikan hajuista. Tai en kyl tiedä onko edes olemassa hyvää pontikkaa? Mutta oksennus meinas päästä kun se haju jäi käsiin vaikka mitä teki, nykyään pidänkin mukana omaa desinfiointiainetta pikkupullossa.
Esim. Valkealan Abc:llä just sitä pontikan hajuista käsidesiä. Todellä voimakas sikunan löyhkä.
Ihmettelinkin yksi päivä että mitä vikaa lähikaupan käsidesissä oli, kun haisi ihan etikalta. Ilmeisesti siis sen tuotteen kuuluukin haista siltä :D
Oma pikkuinen käsidesipullo haisee aivan tequilalta. Alkaa tehdä mieli sitruunaa aina kun sitä huljuttaa.
Ne pahanhajuiset käsidesit ovat bioetanolipohjaisia, eivät mitenkään piloilla tai huonolaatuisia. Kummasti siihen hajuun on jo tottunut, kun sitä päivittäin joutuu haistamaan.