Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen talouden romahtaminen alkaa tänä vuonna

Vierailija
26.05.2020 |

Korona on syy

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Puusilmät sitä ei vaan hoksaa.

Vierailija
2/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio upota tämän laivan mukana. Katse horisonttiin. Valitettavasti on suomalaisten omaa syytä, että talous on vain sinnitellyt ennen koronaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa minua kun satun olemaan lukio-opettaja

joten rahantulo on turvattu

Vierailija
4/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos kotiinsa eristäytyneet rokotteen odottajat menettävät toimeentulotukensa? Mennään terveys edellä, eikä mietitä rahaa.

Vierailija
5/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alko jo v 2008.

Ja kasvu tyrähti v.2000.

Vierailija
6/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on alkanut jo. Kohta se on näkyvissä vähän tyhmemmällekin.

Vierailija
7/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen katsellut niin suomen kannattaisi velkaantua lisää. Ei velkaantuminen muitakaan maita haittaa ja tavalliset ihmiset voi sitten elää paremmin.

Vierailija
8/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan, olen valmis. Velaton asunto, velaton taloyhtiö ja velaton auto. Säästöt joilla elää yli 10 vuotta tekemättä mitään, jos rahan arvo säilyy.

Vessapaperiakin on 50 rullaa.

Vierailija
9/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion velkaa voi lykätä miten pitkälle tahansa, kun taas yksityisten ihmisten velkaa ei voi. Joten vaikka mua vituttaa kaikki tää suomen talouden velkaantuminen, itse en siihen kuitenkaan pysty vaikuttamaan

Vierailija
10/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen katsellut niin suomen kannattaisi velkaantua lisää. Ei velkaantuminen muitakaan maita haittaa ja tavalliset ihmiset voi sitten elää paremmin.

Suomalaisen osa on syödä papupurkista ja kitua 18m2 neukkukuutiossa. Ei mässäilä velkarahoilla ja saada eu bailout kuten kreikkalaiset.

Vierailija
11/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio upota tämän laivan mukana. Katse horisonttiin. Valitettavasti on suomalaisten omaa syytä, että talous on vain sinnitellyt ennen koronaa.

Aivan. Lähden italiaan firentseen. Siellä on klopalismiunelma. Rajat auki koronalle. Iso pisnes on tärkeintä. Mitä siitä jos kaikki italialaiset kuolee. Kinäinalaisia hikipajaduunareita riittää. Ja he ei valita riiskupista päivässä. Kunnon kuulagi pystyyn ja tekee oikein gutaa taloudelle. Sitä on moterni talouskuri :)

Vierailija
12/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hieman pelottaa oman työpaikan ja oikeastaan koko Suomen puolesta. Itsellä onneksi alla edullinen omistusasunto, josta lainaa maltillisesti jäljellä, niin pärjää vaikka ansiosidonnaisella pidemmänkin aikaa. Työkin on ainakin toistaiseksi jatkunut.

Minulla on kuitenkin lapsi elätettävänä, jännittää millaisessa maailmassa hän tulee kasvamaan ja mitä mahdollisuuksia hänellä tulee olemaan.

Toisaalta - ehkä tämä on taas vain yksi lama, ehkä vain vähän pidenpi/syvempi kuin aiemmat. Muutoksesta voi syntyä jopa jotain uutta ja hyvää,

Vierailija
13/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous saadaan kuntoon avaamalla terassit ja yökerhot.

Vierailija
14/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkkien aineiden käyttö on uusi Nokia!

Vierailija
15/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi palstalla vuosia sitten, että länsimaalaiset vaikuttavat pitävän asemaansa maailmassa itsestäänselvyytenä, vaikka aina historiassa kehittyneimmät ja rikkaimmat maat ovat vaihdelleet. Nyt on Kiinan vuoro ja se suorastaan ojennettiin heille.

Vierailija
16/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit pelastavat maan laman kynsistä.

Vierailija
17/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alko jo v 2008.

Ja kasvu tyrähti v.2000.

Viimeinen selvästi hyvän talouskasvun vuosi oli kylläkin 2007 n. 7% kasvulla. 2008 tiputtiin jo 0,7% ja sen jälkeen on ollut miinusta poislukien 2010, 2011 ja 2015-2019.

Vierailija
18/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännääminen terdellä ja yökerhoissa on keskeinen osa Kokoomuksen strategiaa koronan talousvaikutusten ehkäisemiseksi.

Vierailija
19/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki mukaan koronatalkoisiin ja käyttämään aineita!

Vierailija
20/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasissa?