Oletteko törmänneet sellaisen aivan järkyttävän pahalta haisevaan käsidesiin? Siinä on sellainen ojentavan käden kuva, isohko pullo.
Jossain kaupan eteisessä oli tuota ja se oli kuin jotain myrkkyä! Hyh-hyh. Kuvottava löyhkä.
Kommentit (65)
Cittarissa oli sellaista etikan tuoksuista. En nyt muista etikettiä mutta kuulostaa että voi olla samaa.
Prismassa jakavat tuota.
Oli ihan lappu "huomioithan että on voimakas tuoksu"..
Hyvä ettei oksu tullut.
Mitäköhän siinä oikein on? Kun ei yhtään edes muistuttanut normaalin käsidesin hajua.
Ukko37 kirjoitti:
Oli ihan lappu "huomioithan että on voimakas tuoksu"...
Vuoden understatement...vai tuoksu?!? Aivan järkyttävä kuoleman käryhän tuosta litkusta lähtee.
Joo, meillä oli töissäkin sitä välillä. Aivan kuvottava haju, ajattelin jo tulleeni vahingossa raskaaksi ja hajuaisti jotenkin todella vääristynyt :D
Joku käsidesi on semmonen että tuoksuu Jähermeisterilta, nam!
Joo, mä join prismassa sitä ja kun menin sen jälkeen tinder treffeille niin nainen lähti kesken kaiken pois sanomatta mitään. Jälkeenpäin vasta tajusin miten mun henki haisi pahalta.
Se haju on siihen tarkoituksella laitettu. Ihan pakko pestä kädet kunnolla heti ensimmäisessä mahdollisessa tilanteessa. Ovelaa, vai mitä.
Meidän ässässä on myös, haisee ihan pontikalta. Edes myyjät eivät käytä sitä vaan heillä on omat käsidesinsä. Kuten meillä asiakkaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Se haju on siihen tarkoituksella laitettu. Ihan pakko pestä kädet kunnolla heti ensimmäisessä mahdollisessa tilanteessa. Ovelaa, vai mitä.
Joo ihan pakko sylkäistä heti käsiinsä, että saa sen löyhkän hangatua pois. Ovelaa.
Yksi käsidesi haisee aivan kamalalle. En muista nimeä tai kuvia pullosta.
Virossa valmistettu, sen huomasin katsoa. 😂
Sykkeen S-Marketissa Lahdessa oli. Ihan kuvottava löyhkä!
Mun lähialepassa ainakin on tuota. Kerran erehdyin laittamaan. Löyhkää mädän kananmunan ja oksennuksen liittoutumalta. Meillä ei ole edes mitään varoitusta pahasta hajusta. Se löyhkä ei lähtenyt kunnolla pois edes saippuapesulla. Oli tasan viimeinen kerta kun käytin sitä. Olen nähnyt, että suurin osa kävelee desinfiointipullojen ohi. Sinänsä harmi, koska olisi hyvä idea jos kaikki ottaisivat automaattisesti käsidesiä aina kauppaan tullessaan. Mutta ei kiitos oksennuksen hajuista. Alkoholin haju ei mua haittaa, sillä se haihtuu nopeasti.
Onkohan tämä samasta paikasta kuin ne kelvottomat maskit.... joku teki hyvän tilin...
Joo, Cittarilla ole pari kertaa saanut käsiini sellaista huonosti levittyvää etikan hajuista litkua josta meinasi oikeasti laatta lentää. Mutta ne vaihtelee ja on sellaisessa täyttöpullossa, että koskaan et voi tietää mitä sieltä tällö kertaa tulee!
Vierailija kirjoitti:
Meidän ässässä on myös, haisee ihan pontikalta. Edes myyjät eivät käytä sitä vaan heillä on omat käsidesinsä. Kuten meillä asiakkaillakin.
Käytkö Vaajakoskella :)
Ainaki k kaupoissa ja sittarissa on sitä ihan kauheaa paskaa, haisee etikalle ja jollekin muulle.
Onko edes toimivaa ilman pirtun hajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö Vaajakoskella :)
En, mutta ilmeisen yleinen "trendi". :D
Olen. En muista minkä näköinen pullo, mutta aivan kammottava haju.